Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Oh jee, waar ben ik nu aan begonnen...?

Discussie in 'Informatie' gestart door Cindy, 1 aug 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Afgelopen zaterdag ben ik weggegaan voor een rode maine coon poes. Ik wou al een tijdje een meisje erbij en dit weekend gingen we eindelijk kijken, ze is al wat ouder, maar dat is voor mij geen probleem. Nu kwamen we er aan, maar na het meisje gevoeld te hebben vond ik dat ze een nogal dikke buik en opgezette tepels had. Volgens de eigenaar kwam dat doordat ze pas een nestje gehad had zo'n twee a drie maanden geleden, dat moest nog wegtrekken. Van te voren hadden mijn vriend en ik afgesproken dat wanneer we twijfelden het niet moesten doen. Maar ik kon niet zonder mijn meissie weggaan, mijn gevoel zei dat ik haar mee moest nemen.
    Ik geef eerlijk toe dat ik niet ervaren ben met katten, dat moet nog groeien.
    Mijn moeder kwam zondagmiddag even langs, zij heeft eerder een nestje gehad en weet toch wat meer van katten enzo. Mijn moeder keek naar het meisje en zei gelijk: die is zwanger, dat kan niet anders, en nog hoogzwanger ook...
    Ergens ben ik blij dat ik het meisje er weg heb gehaald, maar ik zat toch ook niet echt op kittens te wachten. Vanavond ga ik naar de dierenarts om te vragen of ze echt zwanger is en advies vragen voor wat nu... Feit blijft dat ze net een nestje gehad heeft, en wie weet hoeveel daar voor al...

Het enige wat ik hoop is dat als ze echt zwanger is de beestjes levensvatbaar zullen zijn.

Zo zie je maar, dat goedgelovigheid niet altijd jezelf ten goede komt.

Wat moet ik nu doen? Hebben jullie tips? Moet ze andere voeding krijgen? Hoe zwanger is hoogzwanger qua omvang? Echt groot is ze niet en veel boller kan haar buikje niet worden. Je voelt wel enige beweging in haar buikje, maar ik durf pas met zekerheid te zeggen dat ze zwanger is als de dierenarts dit bevestigd...

2. Tjemig de pemig!!!! Waar te beginnen?!

Ten eerste: twee à drie maanden geleden een nestje gehad? Of zij 2 à 3 maanden geleden de kittens de deur uit gegaan?

En was de vorige eigenaar een fokker? Die niet eens door heeft dat de kat zwanger is?!!!

Nou, om te beginnen: toch weer even terug naar de vorige eigenaar voor meer info!!! En naar de DA is een goed idee. Even laten kijken hoe ver ze nu is en goed laten controleren. Hoe het daarna verder moet, hangt af van jou beslissing... Daar komen we vast allemaal op terug op het moment dat jij besluit dat je de kittens bij jou geboren laat worden.

Succes!

Groetjes,
    Monique

3. Ik vrees dat de oude eigenaar wel geweten heeft dat ze weer zwanger was, na zo'n drie maanden geleden pas haar laatste nestje op de wereld te hebben gezet!!!
    Hij heeft gewoon mazzel gehad dat er een goedgelovig persoon langs is gekomen.
    Ik wil hem natuurlijk nog wel bellen als vanavond bij de DA blijkt dat mijn meisje echt zwanger is. Waarschijnlijk is ze dat dan van hun dekkater, daarmee zat ze sinds één maand in de tuin in de ren, ik had niet het idee dat er andere katten in konden komen.

Nu denk ik wel: wat ben ik een ongelofelijke muts! Hoe kan het dat een poes drie maanden geleden een nestje krijgt, al één maand in de buitenren zit en de baby’s al sinds die zelfde maand weggegaan zijn. Het verhaal klopt gewoon niet.

Mijn vriend heeft me nu wel op het hart gedrukt dat we geen opvanghuis moeten worden, maar ik weet zeker dat mijn meisje het goed gaat krijgen en dat ze ook door het hele gebeuren heel speciaal voor me zal zijn.

Maar moet ze speciaal voer krijgen als ze zwanger is?

4. Ja, het was een fokker die er wegens allergie mee moet stoppen...

5. Twee à drie maanden geleden kittens gehad betekent dat er eigenlijjjk nog kittens, die eigenlijk pas met 3 maanden weg mogen, rond zouden moeten lopen - dan wel duidelijke tekens ervan (wie van ons fokkers heeft *alle* kittentoestanden meteen opgeruimd, als de kittens de deur uit zijn????). Maar om zwanger te zijn, moet er toch echt een kater aan te pas komen. Had die fucker (wel een goeie uitdrukking van onze amerikaan :) ) een open kater rondlopen? Een pas bevallen poes *kan* wellicht meteen krols worden, maar dan moet er wel een kater zijn ..... Anders wordt een poes toch pas met zo'n 4, 5 weken na de bevalling krols (correct me if I am wrong - hier heb ik niet veel ervaring mee .... ). In ieder geval, iemand die een pas bevallen poes wegdoet is niet iemand van wie ik de informatie zou vertrouwen.

Als een poes eerder bevallen is, zou ik vragen (tja, ....) hoe de bevallingen verlopen zijn, en wat voor problemen er waren. (Misschien waren er zoveel problemen met de kittens dat er daarom geen kittenspullen meer waren, en dat daarom die poes weggedaan werd?)

Nou, dit zo schrijvende, zou ik allereerst naar de dierenarts gaan. Mocht ze zwanger zijn (wellicht heeft ze een bolle buik van andere problemen ...), dan zou ik die fucker lastig vallen om alle informatie omtrent eerdere bevallingen van die poes, eerdere kittens, welke kater .... die je maar kunt krijgen. Dan zou ik ook de rasclub (http://www.rasclubmainecoon.nl) op de hoogte stellen, en eigenlijk Lia van Reenen (tel via de homepage) bellen: ook om de fucker aan te melden vanwege de onregelmatigheden (zo kun je het wel noemen ...) *en* voor praktische informatie. Misschien kent zij de lijnen van poes (en kater?), en in ieder geval heeft zij al -tig moederloze pasgeboren Maine Coons opgevangen. Kim hier op het forum is ook een goede vraagbaak, trouwens :).

Als de DA zegt dat ze zwanger is, kun je hem/haar ook vragen over extra voer etc. Laat het hier ook even weten, ik denk dat we je wellicht aan adresjes voor benodigdheden kunnen helpen :).

Allergie ... waar heb ik die smoes eerder gehoord :(.

6. Dat dit soort dingen kunnen gebeuren, echt ongelooflijk.
    Hopelijk kom je gauw meer te weten.

Groeten, Marjan :wink:

7. Fucker is in dit geval nog erg zwak uitgedrukt!!!!
    Ja, ik weet: je moet niet conclusies trekken voordat je alle feiten hebt, maar dit...
    Met wat ik tot nu toe lees kan ik er echt niets anders van bakken dan BULLSHIT!

Groetjes,
    Monique

8. Tjesus wat een toestand zeg... Zou zeker naar de fokker terug met de vraag over hoe en wat wanneer de vorige kittens zijn geboren en wie de eventuele vader is heb je er een stamboom bij gekregen dan kun je ook nog contact met de vereniging opnemen...

Wat een ervaring weer dit heb ik echt nog nooit gehoord volgens mij wisten ze drommels goed dat het meisje weer zwanger was waarom deden ze haar weg eigenlijk..??? Ik zou haar zeker niet meer terug brengen...!!!

DA als eerste is een hele goede misschien kan hij een gok doen wanneer ze ongeveer is uitgerekend...want ik twijfel er niet aan dat ze zwanger is...als je ze al voelt bewegen is het ook al een behoorlijk eindje.. :(

Mijn God ik lees hier net de reactie van Riette daar krijg je het toch spaans benauwd van.... :( :( :(

9. Jemig, wat een verhaal, daar gaan je haren toch recht overeind van staan!!

Ik denk dat deze poes in ieder geval nu heel wat beter af is bij jou.
    Als jij haar daar niet weg gehaald had, wie weet wat er dan gebeurd was, daar
    wil ik niet eens over nadenken.

10. Dat is waar ik ook steeds aan denk. Ik zit nu op mijn werk en probeer het allemaal van me af te schrijven/zetten, maar het lukt me echt niet. Ik zit al de hele tijd mijn gezicht droog te vegen... :cry: Wat ben ik een oen!

11. jeetje keremig....inderdaad is dan fucker nog zwak uit gedrukt
    ik denk dat de fokker wel degelijk weet dat ze zwanger is of niet.
    en ja wat nu.....
    je hoefd inderdaad geen opvang te huis te zijn zoals je vriend zei
    maar ja wat ga je nu doen als ze echt zwanger is?
    soms kan je je bewegingen gaan indenken maar als jij echt beweging heb gevoeld dan moet ze zeker al 7 a 8 weken zwanger zijn of loopt ze zelfs bijna op haar eind.
    ga naar de DA en laat haar goed nakijken.... dan kan die ook dan naar haar conditie kijken en je verder ook raad geven.
    het is in ieder geval niet handig om nu weer met haar te gaan zeulen en terug brengen naar de fokker lijkt me al helemaal niet verstandig.

groetjes renate

12. Dit is dus een schoolvoorbeeld hoe het echt niet zou moeten gaan, je kan lelijk doen maar daar is je poes niet meegeholpen.
    Eerst naar de dierenarts om het toch te kontroleren om ze zwanger is en zo ja verwen haar met RC kittenvoer of ander kittenvoer maakt niet zoveel uit zelf geef ik altijd babycat aan de zwangere.

Dit meisje heeft een gouden mandje gevonden en de toekomst zal het uitwijzen maar terug naar die fokker??????????niet doen maar dat zeg je zelf al.

Wens je heel veel wijsheid en toch plezier van je poesje.

Corry.

13. helemaal mee eens... lekker verwennen... alle extra energie zal ze straks hard nodig hebben :D

groetjes renate

14. Oops!!! :shock: Ik hoop niet dat iemand mij verkeerd heeft begrepen?!!! Ik bedoelde ZEKER niet dat de poes terug moet naar de fokker!!!! :evil:
    Als jij haar niet een plekje kan geven Cindy, er zijn vast hier op het forum of bij het RMC goede opvangtehuizen voor haar! Zo niet, dan wil ik haar nog wel in huis nemen!!!!

Nee, ik bedoelde terug naar de fokker om te zien of je meer informatie kan lospeuteren... Hoe meer informatie, hoe beter...

Groetjes,
    Monique

15. Ik lees jouw verhaal met stijgende verbazing/ongeloof en woede.
    Wat een kl*******k, als ze inderdaad zwanger is dan wil ik mijn rechterarm eronder verwedden dat deze ****** ervan geweten moet hebben.

Gelukkig is ze nu bij jou en kun je haar alle noodzakelijke liefde en aandacht geven die ze bij die ander waarschijnlijk gemist heeft.

De zwangere katten bij mij waren dol op RC kittenbrokken en Hills kittenbrokken, kilo's heb ik daarvan aangesleept.
    :)
    Ik wacht met ongeduld het verslag van jouw bezoek aan de DA af.

16. Eén ding is zeker, ze gaat niet terug naar de fokker. Het is nu mijn pakkie aan. Als de babies levensvatbaar zullen zijn (dat hoop ik vanavond te horen) gaat ze direct naar mijn moeder om te bevallen. Mijn moeder kan haar rust/ruimte/ervaring bieden die ze nu zo nodig heeft, gelukkig staat mijn moeder er volledig achter, anders had ik een nog groter probleem.

SHIT! We hebben de bewegingen met z'n vieren geconstateerd...

17. wat heerlijk dat je moeder zich over haar wil ontvermen
    rust is inderdaad nu wat ze zeker te weten nodig heeft.
    en een schaal met lekkere hapjes :D

groetjes renate

18. Ik wordt hier toch zoooo niet goed van!!!!!

Cindy, er schiet me nog iets te binnen: is het een raskatje? En zo ja, is ze door die eikel waar je haar weggehaald hebt gefokt of komt ze uit een andere cattery? In het laatste geval wil haar fokker misschien wel weten wat er met haar gebeurd is en nog gaat gebeuren...

Groetjes,
    Monique

19. Wat een verhaal ......en idd er klopt veel niet in dit verhaal van die "fokker".
    Laat haar maar snel onderzoeken en breng haar bij je moeder.
    Ik hoop dat in de korte tijd voor de bevalling nog helemaal tot rust kan komen daar.
    Arm poezenkind. :(
    Zulke mensen zou je toch met liefde aangeven bij de instanties.

Conny

20. En gelukkig zijn er nog mensen zo als jij en je moeder!!!!

21. Rustig, rustig ... :). Zelfs in het ergste geval is het niet het einde van de wereld, hoor!
    Ga nou eerst maar een afspraak met de DA maken, wie weet zitten we ons allemaal op te winden over niets. Dan, ga eens rustig bedenken wat je prioriteiten waren: een poes, nietwaar? Die is er, en ik zou van haar (wat is haar naam? Hoe noem je haar?) de eerste prioriteit maken - en dat houdt in dat je, hoe rottig het ook klinkt, eventuele kittens op de tweede plaats zet. Dus: de poes goed verzorgen!
    OK, wellicht moet je denken aan de kittens. *Als* die er zijn & komen, is dus de eerste prioriteit voor jou: de poes, moet goed door de bevalling komen. Daarna de kittens: moeten ook goed door de bevalling komen, maar dus niet ten koste van Ma (tenzij jij natuurlijk je prioriteiten anders zet!). *Natuurlijk* mogen ze nooit en te nimmer onnodig lijden! Vraag aan de DA, Lia, Kim, wat je in geval van problemen het beste kunt doen. En bedenk daarbij dat wat voor jou wellicht hard en onacceptabel klinkt, voor het kitten wellicht anders is! Natuurlijk, *als* ze zwanger is, dan hopen we allemaal dat ze de kittens probleemloos op de wereld zet en ze probleemloos grootbrengt. Dat zou het beste en het leukste zijn. Maar *mocht* dat niet zo zijn, dan moet je doen wat je kunt - - - maar ook niet *meer*: niemand is erbij gebaat als jij je straks over de kop werkt omdat er problemen zijn met de kittens. Kan je moeder je helpen? Wil ze je helpen? (Alles natuurlijk voor het geval *dat* de poes zwanger is).
    Maar: zet je prioriteiten op een rij, en vergeet daarbij niet: blijf realistisch over wat je aankunt! Als je iets gaat beginnen dat je niet af kunt maken, komt er alleen maar ellende: voor de kittens, voor je familie, en bovenal: voor jou!
    Zoals je hier op het forum kunt lezen: een nestje geeft vrijwel altijd problemen. Heel vaak halen kittens het niet. En dat is bij mensen die wisten waar ze aan begonnen, die poes en zorgvuldig uitgezochte kater bij elkaar hebben gezet, en zich maanden hebben voorbereid om de bevalling en de kittentijd. Wees erop voorbereid dat, wanneer je nu opeens in het diepe wordt gegooid zonder voorbereiding, zonder kennis, dat het dan waarschijnlijk niet veel beter zal gaan dan bij die goed voorbereidde nestjes: dat je problemen met kittens kunt krijgen, dat er kittens kunnen sterven.
    ALS de poes zwanger is, ga je dan dus voorbereiden op wat alle fokkers hier doen: op het problemen - met - kittens. Als jij de poes niet had opgenomen, was ze waarschijnlijk slechter terecht gekomen, en hadden de kittens het niet overleefd. Alles wat je redt, is dus meegenomen. Ga daarvan uit, neem niet *teveel* hooi op je vork, en ga nu eerst maar eens rustig met de poes naar de DA, en ga van haar genieten. Koop een knuffel voor haar, kijk haar in de ogen en zeg: 'Jij bent het belangrijkste, al het andere is meegenomen' en ga genieten :D. (Tenzij je weloverwogen je prioriteiten anders zet, natuurlijk ...)

22. Ik hoop toch dat je niet de inhoud van mijn reactie bedoeld ;)

23. Monique, het betreft inderdaad een raskatje, ik heb haar stamboom meegekregen, maar twijfel om actie te ondernemen. Het laatste wat ik wil doen is met modder gooien, al geef ik toe dat dat wel is wat de oude eigenaar verdiend. Ze is overigens geen eigen fok.
    Is het verstandig om haar eigen fokker te contacten?

24. Dat zou ik wel doen. Wie weet kan je daar ook nog wat informatie lospeuteren over de lijnen, en misschien is haar fokster wel bereid om je een helpende hand te bieden met de bevalling en de kittens.

Het hoort eigenlijk niet, maar je hebt er voor een keer wel goed aan gedaan om haar mee te nemen. Je hebt haar uit een hel helpen ontsnappen.

25. Ik ben het met Inge eens, als het een poes van mij betrof zou ik je ook eeuwig dankbaar zijn dat je me hebt geinformeerd!!!!!

Groetjes,
    Monique

26. Negen van de tien keer lees ik een topic als dit en reageer niet maar laat dit nu net die 10e keer zijn. Wat een misselijke fucker ( en ja hoor van mij mag hij/zij zo genoemd worden) om dit te doen niet alleen naar jouw toe Cindy maar ook naar de kat en diens fokker toe. En met dit soort mensen heb ik totaal geen moeite om ze in de modder te laten kruipen maar goed dat terzijde. Ik wacht je dierenarts bezoek af en lees dan verder hoe en wat. Vindt het wel heel fijn dat je moeder je kan helpen dat is toch wel prettig en hier zitten ook genoeg die je met raad en daad bijstaan in geval van.

( en ik weet het zou niet mogen maar ik zou wel graag willen weten wie deze motherfucker is)

27. Dit zelfde zou voor mij ook gelden.

Misschien kunnen de moderators het voor 1x goedkeuren dat er een naam van de fokster genoemd mag worden. Voor het geval dat de fokster ontvindbaar is?

28. Uit principe noem ik geen naam, ook niet haar roepnaam (tevens stamboomnaam). Ik weet vooralsnog slechts wat ik zie, ik heb nog geen bevestiging van een arts. Ik zal straks de fokker mailen... Hoop dat jullie me hier in begrijpen...

29. Inge ik neem aan dat je het over de fokker van de poes hebt en niet over die #@!! waar Cindy haar gehaald heeft? Dat lijkt me geen enkel probleem, dat doen we namelijk al op grote schaal in de topic "Familie", toch?!

Groetjes,
    Monique

30. Mijn prioriteiten liggen bij mijn meisje! Gisteren meerdere malen tegen mijn vriend gezegd dat ik alles voor ze wil doen, maar ZIJ moet het overleven. Misschien stom, maar ik heb niet voor de kittens gekozen, maar voor haar. Als er allemaal zielepietjes op de wereld gezet worden zal ik mijn best doen om ze te helpen, maar het houdt ergens op. En hopelijk herinner ik mij dit nog als het daadwerkelijk niet goed gaat... Te veel hooi op je vork nemen...

31. Cindy, de stamboeknaam bestaat uit twee delen: de cattery naam en de naam van de poes. De cattery naam mag niet genoemd worden, hier - maar de naam van de poes: denk niet dat die uniek is, dus die kun je rustig noemen. Praat wat makkelijker dan "Cindy's poes" :). Bovendien: de cattery waar deze poes uit komt is dus onschuldig aan deze praktijken! Als zodanig hoeft de catterynaam niet verzwegen te worden. Wel is de koper niet goed uitgekozen, maar zoiets kan de beste overkomen.
    Als je niet weet wat de cattery naam is, en wat de naam van de poes, dan kun je iemand even een pb sturen: mij, of Monique (feline fantasy), of nog anderen die gereageerd hebben. Overigens een onverwacht pluspuntje dat je de stamboom hebt megekregen!
    De (cattery)naam / adres van de fucker is niet vermeld op de stamboom, dan wel in de naam van de poes. Het adres van de fokker van de poes is wel vermeld op de stamboom. Als dat adres niet meer klopt, kun je de vereniging vragen: de vereniging heeft de stamboom uitgegeven, en staat dus ook vermeld op de stamboom. Die zou kunnen weten waar de fokker nu is. Mochten er problemen zijn met het vinden van de fokker, dan zal de rasclub waarschijnlijk uitkomst kunnen bieden. Natuurlijk kun je mij dan ook de cattery-naam mailen, en kan ik het verder proberen, maar ik denk niet dat ik meer kan, of meer mensen kan inschakelen, dan de rasclub :).
    Mocht men informatie willen uitwisselen (en ik ben ook benieuwd), doe dat dan via pb.

OK??

32. Tuurlijk heb ik het over de fokker van de poes.

Hihihi.... dat is waar, daar heb ik niet aan gedacht, ook omdat dit om heel iets anders gaat dan familiekiekjes.

Die #@!! van een oud eigenaar van die poes zou eigenlijk ook moeten zodat andere ervoor gewaarschuwd kunnen worden, maar dat zijn de regels van het forum en dat doen we dan ook niet.

33. Jemig wat een verhaal!
    Ik sluit me aan wat alles wat al gezegd, hoef het niet nog een keer allemaal te herhalen, toch :wink:

Sterkte en succes Cindy!

34. Ik kan moeilijk meer zeggen dan hier boven, meid wat zal je geschrokken zijn!! Dat je de namen niet wil noemen vind ik alleen maar bewonderingswaardig van jou maar zou toch informeren bij idd een Lia van de rasclub naar de lijnen, gewoon om meer te weten te komen over de achtergrond van de kittens.

Poes lief mag dan bij je moeder bevallen die er ervaring mee heeft begreep ik, fijn! Veel rust, lekkere hapjes en een veilige plek zijn nu het belangrijkst voor je rode meisje.

Mocht er iets mis gaan met de kittens en je moeder heeft er hulp bij nodig kan je me altijd bellen. (074 3763208) Waarschijnlijk niet nodig maar misschien wel prettig achter de hand te hebben. Heel veel succes en gefeliciteerd met je rode poezenkind, die meid gaat een gouden leven tegemoet!

gr,kim

35. Hey!! Je bent absoluut geen oen !! Je bent iemand met een groot warm hart, en wilt het beste voor het meisje dus haal jezelf niet naar beneden. Geef jezelf een schouderklopje :wink: :D Je krijgt er in ieder geval 1 van mij... klop klop :wink:

36. Nee Riette sorry natuurlijk niet JOUW reactie sorry :oops: :oops:
    Maar meer wat er in staat waar ik allemaal nog niet eens aan gedacht heb... :(

37. Ik vind je ook heel goed, je lost het goed op zo, om dit forum in te schakelen. Ze hebben hier genoeg ervaring (al verbaasd elk verhaal me steeds weer). Ik ben blij dat je meisje zostraks rustig kan bevallen. En dat ze uit de handen van de fucker is. Inderdaad zou het fijn zijn om haar fokker hiervan op de hoogte te stellen. Want als fokker denk je vaak dat het goed zit, maar je bent geen helderziende en als het dan mis gaat is het fijn dat er meer mensen zijn die op je katjes letten. Maar inderdaad, gewoon lekker van haar genieten. De kleintjes voor lief nemen en er zo goed mogelijk voor proberen te zorgen. En er voor zorgen dat ze daarna wel weer naar een goed huisje kunnen. We zijn natuurlijk razend benieuwd naar wat de dierenarts hierover te zeggen heeft.

38. Ik heb begrepen dat de fucker zoals ze nu allemeen genoemd worden allergisch waren/zijn maar er zijn meer katten daar wat gaat daarmee gebeuren weet je daar iets van...En hoeveel heb je er gezien....Ook ik zou graag per pb meer willen weten evt. Ik ben er helemaal onderste boven van. Zou me heel graag voor jouw en je meisje willen inzetten weet je Delft is voor mij niet al te ver weg en roept u maar...En ik weet zeker dat je bij vele forum leden terecht kunt.. :lol: :lol: Dat mensen zoiets kunnen echt blijft me verbazen :? :? :? Zou zo graag de andere ook daar vandaan halen...wat een kl******* heb je toch..

39. Ik sluit me hier helemaal bij aan!!!
    En bij de rest wat hier boven is gezegd!
    Wat een kl**t viool zeg die kerel :evil: :evil:
    Je zal ze toch zullke mensen die dan ook nog durven te zeggen dat ze een "hart " voor dieren hebben...ja m"n tokus :evil: :evil: :evil:
    Succes hoor, ik ben heel nieuwsgierig wat de DA je kan vertellen...

40. Heb net even contact gehad met het thuisfront, gelukkig is mijn vriend wegens omstandigheden thuis. Alles gaat goed met onze Rose, we hebben nog twee coons, maar de een vindt alles oké en de ander blaast af en toe als hij haar ziet en vervolgt dan zijn weg weer.
    Ook contact gehad met de fokker, maar volgens mij waren ze niet op de hoogte van de laatste eigenaar. Ik dacht nog zaterdag, een kat met stamboom, dan heb je tenminste enige zekerheid... Maar helaas voor Rose is ze van hand tot hand gegaan :( Kan de oorspronkelijke fokker helaas niks aan doen, het is maar net wat de eigenaar met het beestje doet, of zie ik dit verkeerd?

Er zat trouwens nog één kat bij de vorige eigenaar, ik denk dat Rose daar zwanger van is. Een creme/rood kater, ontzettend lief, mijn hart is groot genoeg en mijn huis misschien ook wel, maar mijn portemonnee, tja, blijft toch beperkt. Ik heb vreselijk zitten huilen in de auto toen we terug reden naar huis, omdat ik die arme stakker daar achter moest laten, maar ja, het is niet anders.
    Verder heb ik geen katten gezien, alles was volgens hun al verkocht (lees: opgeruimd :evil: )

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Oh jee aan
  1. Anna
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    532
  2. Mark-en-Sas
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    1.953