Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

off Fortress Orange

Discussie in 'Familie' gestart door Sjoukje, 12 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Seagal off Fortress Orange
    La Laitic Star Stacey X American Beauty Lonely Guy

DSC_3266.jpg

2. WOW! :love4:

3. fantastisch!!!!!!

4. Ik heb een "nichtje" van hem
    110857007_7049d92305.jpg

5. :love4: :love4:

Mooi hoor.

6. Zoooooo die zijn mooi :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

7. wat e beauty`s zeg :love4:

8. Heeeeeeeeeel mooi... :D

9. mooi hoor :D

10. prachtig hoor :rolleyes: :rolleyes: :wink:

11. He das stoer

Weet je ook wie de ouders zijn???
    Want ik ben nog nooit een Off Fortress Orange verder tegengekomen ;)

12. Hier is haar stamboom
    http://www.pawpeds.com/cgi-bin/MCO?a=p/id=4025358/g=4/db=MCO

13. Je kat is broer van een oma van mijn poes.

14. In deze cattery kan je vinden een paar kater die Fortress Orange op hun stamboom hebben
    http://www.cattery-coonlaude.nl

15. Zo mooi hoor!!!

Groetjes Katja.........

16. Mooi hoor!

17. Sjoukje, heb je meer foto's van Seagal? Ik heb maar een paar op je site gezien.
    Heb je misschien foto's van zijn ouders?

18. Helaas heb ik geen foto's van zijn ouders.
    Seagal heb ik 3,5 jaar geleden via een herplaatsing gekregen..

Dus ik heb niet eens foto's van hem als kittenzijnde, zijn zus, ouders..helemaal niets..

Maar ik heb wel meer foto's maar die staan op een andere pc waar ik nu niet bij kan, dus als je geduld hebt dan komen ze er aan ;)

19. Bloebloe heb ik ook via een herplaatsing gekregen en haar fokkers en de fokkers van de katten van de eerste paar generaties in haar stamboom fokken ook niet meer, dan kon ik te weinig informatie over haar familie gekregen. Als je de andere foto's van Seagal vindt wil ik graag ze bekijken :)

20. Ik heb ook heel veel off fortress Orange in de stamboom van mijn kat. Probeer ook achter de fokker te komen.

@ Nepeta jouw poes is een tante van de mijne Noodless of fortress orange is haar opa :)

21. Fokker is een aantal jaar geleden gestopt met fokken.
    Zal wel strakjes op de stamboom van Seagal kijken voor de naam e.d.
    Maar ik denk niet dat je echt ver komt, maar wie weet ;)

22. @ sjouke dank je
    @ nepeta foto van noodless heb ik op mijn site staan

23. heb nog eens verder gekeken op jouw site sjouke, seagal is de "overgroot"oom
    van mijn poes. Zijn zus is de overgrootmoeder van smoky :)

24. Ik heb Igraine off Fortress Orange (papa Sundance en mama Cosy Coon Elena). Garfy (zo noemen we haar) is geboren op 05/12/1999. Haar stamboom staat ook op Pawpeds

Groetjes Nancy

25. knap hoor!

26. Fokkers zijn Marja en Wim Molendijk ze wonen op de Ebstroom in Hellevoetsluis (huisnummer weet ik niet meer, ze zijn een jaar of drie terug ook verhuisd, ze hadden eerst een ander huis ook op de Ebstroom). Zijn idd destijds gestopt en hebben toen alles van de hand gedaan.....

27. Het is een rode (angstige) poes, en niet de stoere bink die op mijn fotootje staat :)

28. HAHA ik zie net dat de ouders van Seagal dezelfde zijn als die van Sundance off Fortress Orange. Dat zou Seagal de oom van mijn poes maken (als Seagal en Sundance op dezelfde dag geboren zijn tenminste maar aan de letters S te zien is dat zo !)

29. RE:

Hoe heet dat nichtje van Seagal en wanneer is ze geboren ? Ik heb nl ook een nichtje van Seagal !

30. Seagal is geboren op 2 maart 1998 en overleden op 4 december 2006..
    ik zou heel graag een foto van Sundance willen zien, daar ik Seagal als herplaatser heb gekregen. En totaal geen idee heb hoeveel broers en zusjes hij had.
    Hij had zo'n verschrikkelijk lief karakter, hij wordt nog dagelijks gemist door mij!

31. Jeetje wat vervelend dat hij is overleden. Ik heb helaas geen foto's van Sundance... Ik kan je alleen vertellen dat het een angstige kater was en dat mijn poes dat heeft geerfd en een flinke hartruis heeft. Ze moet binnenkort voor haar gebit en dat laat ik gelijk een echo maken. Ze is ook altijd aan de magere kant en ik heb altijd een vermoeden dat ze niet heel oud zal worden.....
    Waar is Seagal aan overleden ?[/align]

32.  
  33. Seagal was een verschrikkelijke lieve kater, schootzitter, oudehoer, kopstoot gever, gek op aandacht..
    Hij is helaas aan HCM overleden,

Seagal was ook nooit een dikbil, een ranke heer..

Deel Deze Pagina