Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Nog hoger springen? Of een hartverknettering bezorgen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Marjoleine, 23 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Pfffffffffffff Dat monster!
    Maar ik leef nog! (En zij ook!)

Jullie weten dat Skippy van hoogspringen houdt, maar hoog en hoog daar zit verschil in!
    Vandaag was ze me aan het helpen boven kleding opruimen etc.
    Op zolder hebben we zo'n piepklein raampje, jullie raden het al? Het stond open. Maar Het is (Was) volgens mij niet bereikbaar voor Skippy. Dus wel!
    Opeens roept beneden aan de trap mijn buurvrouw ''Marjolein? Ben jij je kat kwijt?'' Ik nog braaf: '' nee hoor"! Zij: "Ja hoor, hij loopt nu op het dak!''
    Dus ik weer snel naar zolder Grote raam open en .......... ja hoor daar loopt mevrouw heel triomfantelijk! Ik probeer haar te lokken met een veter, dat lukt altijd! Maar nee daar trapt mevrouw niet in! Ze gaat lekker liggen rollen op het dak! En ik maar zwaaien met dat vetertje. opeens loopt ze weg ze ziet iets of zo ( waar heb ik dat nog meer gezien?) Ik besluit haar vanaf beneden te gaan roepen, dan komt ze misschien via de schutting omlaag. Terwijl ik naar beneden loop hoor ik gekras op het dak en beneden hoor ik een plof! Met angst en vrezen ga ik naar buiten......... Daar staat Skippy doodleuk voor de achterdeur! Met..... een langpootmug! Ze mankeert niets! pfffffffffffffffffff monster!

Ik laat gelijk manlief een rooster maken voor het zolderraampje! Want Skip kennende........................
    :sunny: Marjoleine.

2. Ooohhhhhh!!!!!! :shock: :shock: :shock: Wat zal je geschrokken zijn!!!!!! :evil:
    Monsterlijk beest! :rolleyes:

Maar ja, wat verwacht je anders van eenkat die je Skippy noemt?! 8) Wees blij dat je haar geen Vladder hebt genoemd want anders... :wink:

Groetjes,
    Monique

3. hahaha, hier ook zo 1 die noem ik Drakenkind! Je schrikt je het lepzazerus!!

gr,kim

4. Bijna dezelfde historie hier zondag met Caitlin.hadden nieuwe vloerbekleding gelegd en een klein raampje van 40 X 40 cm stond open om de geur van de lijm weg te krijgen.Ineens springt de juffrouw van de rug van een zetel op de rand van het raam en pardoes eruit...We zaten op de eerste verdieping.eeen geluk staat er onder dat raampje eens schuurtje voor fietsen en was ze dus maar een goede meter lager terecht gekomen!!
    Ik snel naar buiten met de keukenladder en haar gelokt en gelukkig was ze zo beduust dat ik haar snel in haar nekvel te pakken had.Ze liet zich gewillig naar binnen brengen.
    katten..ze bezorgen je soms hartinfarcten...of toch bijna!

5. Oops, da's het Calvin effect. Die haalt ook altijd zulke ongein uit. Het zolderaam heeft hij gelukkig nog niet ontdekt. gelukkig is het goed afgelopen ;)

6. :shock: :shock: :shock:

kanonne..dat is een mega schok die je maar even moet verwerken :shock:

7. Oefffffff da's zekers even schrikken. :shock: .... pfff zit hier nog met bonkend hart na het gelezen te hebben......
    inderdaad een drakenkind zoals Kim zegt :wink:

8. ja zo nu en dan kunnen die 4 voeters ons het stuipen op het lijf jagen.
    en dan zitten ze ook nog dood leuk voor je kijk eens wat ik gevangen heb :shock:
    gelukkig is alles goed met haar

9. Meid wat zal jij hebben staan bibberen op je benen :shock: :shock:
    Het schatje he...zal je ze niet :evil: :evil:
    Je schrikt je helemaal wezenloos als ze je zo "verrassen" :? :?

10. Oh oh oh, wat zal jij geschrokken zijn. En dan triomfantelijk met zo'n vies lamgpootding aan komen, brrrr... Bij ons eten ze die dan ook zo "smakelijk" op. Dan heb ik geen trek meer in eten! :mrgreen:

11. :shock: das schrikken zeg!!

gelukkig is ze ongedeerd!!.... maar wat hebben poezels een kattenkwaad :lol: :lol: :lol:

12. Toing..........dat is schrikken. Heb hier ook van die types.............

13. Zo dat is schrikken, gelukkig heb ik geen zolder waar dit kan gebeuren, maar mijn zus heeft het ook al een keer gehad, liep Mollie helemaal aan de andere kant van het blok huizen :?

14. een lekker eigenwijs handenbindertje dus.....:love4: :lol:

15. Hehehe,

Jajaja, die van ons is ook niet meer met 4 pootjes op de grond te houden. Ze is in ieder geval al koningin van de schuurdaken (omdat de buurpoezen op de grond nog veeeeel te eng zijn).

16. Zo! Manlief heeft een mooi roostertje gemaakt!
    Nu kan Skippy niet meer ontsnappen, en kan het raampje gewoon open staan!
    Handig hoor zo'n man!

:sunny: Marjoleine.

17. Kijk da's nog eens mooi gemaakt! hahaha wat zouden we toch zonder al die handige mannen moeten??? :lol: :lol: :lol: :wink:

18. Zo das slim bedacht zeg :eek: :D

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Nog hoger springen
  1. D@niëlle
    Reacties:
    6
    Weergaven:
    158
  2. Jajo013
    Reacties:
    4
    Weergaven: