Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Nog 1 nachtje slapen

Discussie in 'Persoonlijk' gestart door coonlover, 1 jun 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Nog 1 nachtje slapen............

En dan komt Baileys :D

Ben zo blij dat het ventje eindelijk komt, en ik ga vrijdag de hele dag van hem genieten want dan ben ik gelukkig vrij. Ben ook van de verplichte 12 uur overwerk af :D

Ik heb me te pletter gewerkt om in alle rust van dit mooie en lieve kereltje te kunen genieten...........

Was het maar al zover :(

2. Voor jou ook spannend dus, maar het is bijna zover dat je hem in levende lijve plat kunt knuffelen. :wink:

3. Heel veel plezier joh!
    En laat ons mee genieten 8)

4. Ik kan je 1 ding zeggen het is het wachten waard hoor,het is zo'n heerlijk manneke.
    En ik kan het toch wel een beetje weten :wink:
    Voor morgen ontzettend veel plezier en heel veel dikke knuffels aan die prachtige en lieve :angel13:

5. Spannend!
    En idd, we verwachten zeker foto's + verhalen! :wink:

6. Jeetje wat leuk zeg dat wordt dus ook uurtjes tellen zeg !!!! SPANNEND !!

7. Spannend hoor! Je weet het: we verwachten foto's! En veel!!!

Groetjes,
    Monique

8. Nou veel plezier dan vandaag met hem. Hoe laat kan je hem verwachten?

9. Ja, en ik zit hier met een dikke knoop in mijn maag... :| Mijn laatste baby gaat uitvliegen vanavond... Vanmorgen was ie nog al spinnend op tenenjacht, het is zo'n liefie!!! Lekker dat je morgen vrij bent, kan je hem helemaal platknuffelen!

Tot vanavond!

Gr. Jolanda

10. Ow wat spannend allemaal. Veel plezier vandaag en voor Jolanda, ook veel sterkte natuurlijk met het uitvliegen van de laatste telg. We verwachte inderdaad wel veel en leuke foto's :D

11. Owww nog even wachten en dan komt ie, Coonlover! :lol:
    Heel veel knuffelplezier vast!!!!

Enne Jolanda, pff lijkt me ook best moeilijk je baby wegbrengen.... maar hij komt vast in een gouden mandje terecht! :wink:

12. Sterkte met aftellen tot vanavond :thumbright:

Groetjes, Janneke.

13. Hoe gaat het met jullie nieuwe manneke Knock-Out Hanneke?? Is hij het al gewend in z' n nieuwe huisje?

14. Nou Baileys is er ondertussen, de eerste kennismaking ging goed met de andere katten. Het mannetje voelt zich al prima thuis :D

Vandaag hebben we samen al flink geknuffeld, wat een scheetje zeg, en oh wat ga ik hem morgen toch missen. Zit ik helemaal in Rheinberg en hij hier, maar niet alleen hoor!

Hij heeft morgen gezelschap van een pers en een noortje en mijn broer gaat babysitten.

Ik ben zooooo blij met hem :D De foto's komen z.s.m. ik heb er natuurlijk al tig gemaakt :D

15. Gaaf dat het zo super gaat met het knulletje!!!! :lol:
    Nog veel meer knuffelplezier gewenst!

Succes morgen!

16. Zoals beloofd alvast een foto van Baileys in zijn nieuwe stulpje.

HPIM0697.jpg

17. Het gaat super Ingeborg met onze Knock-Out :D :D :D het is een heerlijk ventje en we genieten zo van hem.
    En bij jou :?: je prachige nieuwe meisje is er toch :?: foto's :wink:

18. :love5: MOOI :love5:

19. Nou, na al dat wachten eindelijk je ventje thuis!

Onzettend onnadenkend van me dat ik je in Rheinberg niet even gevraagd heb hoe het is gegaan! Sorry hoor! :oops: Op show's ben ik altijd een beetje "van de wereld"... hihihi! Ik wil dan 1000 dingen tegelijk doen en zien en dan raakt op een gegeven moment het systeem overbelast :?

Maar goed: alsnog van harte gefeliciteerd en vele jaren van liefde en gezondheid gewenst!

Groetjes,
    Monique

Laden...

Deel Deze Pagina