Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE Nieuwegein 7 november 2004

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door Helma, 8 nov 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Wil heeeeeeeel effies laten weten dat mijn Jadzia Dax gisteren haar puntje heeft gekregen en genomineerd was voor Best in Show. Heeft ze niet gehaald maar dat maakt niks uit. Ze is nu IP en hoeft noooooooooit meer naar een show (niet dat zij het erg vond hoor). Ben beretrots op mijn meissie.

t-031104005A2.jpg

Monica, nogmaals gefeliciteerd met Balou's Euro!!!

2. Helma,

van harte met de mooie resultaten van Jadzia ;)
    Helemaal TOP!

Verwen de dame maar lekker ;) Heeft ze verdient ;)

3. Helma van harte gefeliciteerd met het behalen van Jadzia haar Ip titel. Jammer hoor dat ze nu niet meer mee komt naar de show want ze is gewoon een schitterende poes.

Thanks voor je felicitatie.

Zo ook ik was dus in Nieuwegein aanwezig en in de hal was het behoorlijk warm waar zelfs de katten toch wel wat last van kregen. Nou normaal ben ik niet echt zenuwachtig voor een show en zie ik het wel wat er gebeurt maar deze show had een toch wel speciaal tintje. Na de dames heerlijk in hun kooi te hebben geinstaleerd, lekker naast Helma, toen even heerlijk koffie wezen drinken en katten wezen kijken. De dames waren niet snel aan de beurt dus we moesten nog een poosje geduld hebben en tussen tijds werden ook de felikat adwards uitgereikt van het afgelopen showseizoen. Ik wist al dat ik een kat had bij de kastraten die er in voor kwam maar des te groter was de verbazing toen bleek dat beide dames in de top 10 waren geeindigd bij de kastraten. Naomi is 8e geworden en Balou 4e, beide kregen ze een mooi certificaat en een zakje voer als kadotje. Tja en toen begon het langzaam te kriebelen bij me Balou had nog een cape puntje nodig en ook al was ze alleen je weet maar nooit he. Maar gelukkig vond de keurmeester haar van voldoende kwaliteit en kreeg ze haar puntje en mag ze zich nu Europees Premior noemen. De biv verloor ze zo als gewoonlijk terecht en de keurmeester zei nog wel van de kater is mooier maar zij is veeeel liever. Ook mocht ze nog terug komen voor de nominatie maar ook daar was de keus gewoon goed dat de anderen maine coon dame de nominatie kreeg. Naomi die heeft ook weer een cape puntje bij elkaar gesprokeld en mocht tegen Jadzia aan treden voor de nominatie en die verloor ze terecht want Jadzia is gewoon veel beter in profiel. De dames konden nu heerlijk slapen en spelen en ook gingen we nog even toosten op Balou met een glaasje fris en een lekker stukje cake. Ook is Balou op de show al verwend met speeltjes door diverse mensen en thuis heeft ze iets extra gekregen, tonijn dat haalt ze bijna uit blik dus blijer kan je haar niet maken dan met zo iets.

Ik vind het heel jameer dat ik met Balou uit geshowd ben en neem haar nog een keer mee naar Haarlem en daarna wil ik ringshows met haar gaan doen want eigenlijk is ze de laaste maanden mooier en mooier geworden en ontwikkeld ze zich nog steeds. Op naar haar volgende show dan maar.

4. GEFELICITEERD met jullie resultaten!

Helemaal top.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Nieuwegein november 2004
  1. mccfelinefantasy
    Reacties:
    7
    Weergaven:
    378
  2. Ilovecoons
    Reacties:
    8