Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Nieuw

Discussie in 'Stel je voor - Dit ben ik' gestart door Else, 30 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
  1. Hallo alle lezers van dit forum,

Ik lees al een tijdje mee, maar wilde me nu ook even voorstellen.
    Mijn naam is Els ben 40 jaar en woon in Alkmaar. Samen met man 2 kinderen en 1 HTK Belle (12 jaar), Golden Retriever Sissy (7 jaar), 1 Maine Coon schildpadpoes Sunshine (20 maanden), 1 zwart zilver gemarmerde poes Istar (14 maanden) en sinds 13 weken 1 zwart gemarmerde kater Vinnie (13 weken).

Groetjes

2. Van harte welkom op dit forum!! heel erg veel post en lees plezier!!
    Ik heb al even op jullie site gekeken, schitterende katten en leuk hondje! :D

3. Dank je wel Marissa, ik ben stiekum best wel erg trots op mijn poezels en de hond.

Maar jij hebt nog veel meer beesies dan ik, zien er allemaal ook erg schitterend uit. Het zal wel een kleine dierentuin zijn bij je :wink: :lol:

4. Hoi Els welkom hier!
    Ik heb net op je site gekeken, ziet er echt leuk uit :D
    En ik zag dat we een beetje familie in de coons hebben :D :D
    Jullie Istar zijn overgrootoma woont bij ons, en we hebben ook een kater Ayana bij ons wonen :D :D
    Gezellig hoor zo met zijn allen :wink:

5. :wav: Welkom :wav:

6. Welkom hier!
    Veel lees en post plezier 8)

7. Hallo Ellie,

Dank je wel.
    Welke overgrootoma mag dat zijn, ze heeft er namelijk 4? Vaders kant heb ik zo'n vermoeden.

Het is heel gezellig en vooral met de kleintje erbij.

Groetjes Els

8. :oops: :oops: :oops:
    Dat had ik er wel ff bij kunnen zetten ja... :rolleyes:
    Jij bent ook niet helderziend...of wel :wink:
    Ik bedoel Ray of light...papa's kant dus, je had gelijk :D

9. Ik had inderdaad al een vermoeden.

Maar dan heb ik misschien een beetje een brutale vraag aan jou.
    Heb je voor mij misschien een foto. Ik wil graag voor mijzelf (komt niet op de site) een stamboom maken met foto's erbij.

Els

10. Els,

welkom hier op het forum.

Ook hier een familielid wonen ;)
    Sera haar vader is de zoon van Ray ;)

11. Hi Els,

Welkom hier en veel leesplezier!!! Mooie poezels bij jou! En de kittens moeten bijna weg? :cry:

Groetjes,
    Monique

12. Dank je wel Monique,

Maar ik moet eerlijk bekennen dat de 2 kleintjes een paar daagjes eerder zijn weggegaan (niet boos worden hoor), maar moeder werd tegen de kleintjes een beetje agressief en de blikopeners waar ze naar toe gingen hebben deze week nog vakantie. En omdat ik het anders zielig vond dat ze gelijk dagen alleen waren heb ik ze iets eerder laten gaan. Tussen moeder en mijn Vinnie gaat het ook niet echt goed op dit moment. Ze accepteert hem niet meer in de buurt.

Maar ik kan je wel zeggen dat ik behoorlijke tranen heb gelaten toen ik ze wegbracht, ondanks dat ik weet dat ze goed terecht zijn
    gekomen. :cry: :cry: :cry:

Maar heb even een blik geworpen op jou kindjes, maar die mogen er ook wezen. Wat een schatten.

Els

13. Welkom hier Istar.
    Leuk dat je bent blijven hangen in dit forum

14. Hoi Els welkom hier en ik heb net ff op je website gekeken, en je hebt prachtige poezels en een hele gave hond.
    Wat leuk zeg dat je net een nestje kittens hebt gehad, en dat er eentje bij jullie blijft. Veel geluk met het kleine manneke! :wink:

15. Dank je wel voor de complimenten.
    Het was het eerste nestje en was best wel een beetje vreemd. Maar het zijn alle drie mooie stevige jongens geworden. Af en toe was het wel moeilijk, maar ik heb er echt van genoten.
    Het manneke wat ik hou is niet meer zo klein.
    Het is en blijft toch altijd weer een wonder. Weet nog heel goed dat ze geboren werden, zo ontzettend klein. En nu al weer zo zelfstandig.

Groetjes

16. Hoi Els,
    Welkom hier!
    Je zult merken dat het hier heel gezellig is! En pas op, voor je het weet ben je verslaafd!
    Leuk je woont vlak bij me in de buurt!
    Ik heb even op je site gekeken, ziet er erg mooi uit!
    Veel plezier hier!
    :sunny: Marjoleine.

17. Ik zit nu al de hele avond te kijken, er staat zoveel interessants op. Ik denk dat ik nu al verslaafd ben aan dit forum.
    Dat is inderdaad erg dicht bij mij in de buurt. Je zou het kunnen lopen. :) :)

18. Hoi Els welkom hier!!! Ik ga dadelijk ff op je site kijken!!!
    Heel veel plezier hier!!

19. :wav: Welkom :wav:

Je zit ook lekker dicht bij mij in de buurt word nog gezellig hier :lol: :lol: :lol:

20. Kunnen we misschien eens samen naar een show oid! Lijkt me gezellig!
    :sunny: Marjoleine.

21. He Marinda dat is grappig. kom er vaak, de vriendin van mijn vader woont er.

En Esther dat plezier zal wel lukken, heb ik nu al.

Dank jullie allemaal voor jullie welkomswoord, begin me al helemaal thuis te voelen.

Groetjes
    Els

22. Dat lijkt me erg leuk en gezellig
    Doe jij ook shows?
    Ik ga weer naar Schiedam en een week later naar de kittenmiddag in Eemnes.

Els

23. Hé, halfzus van Mystery (Bo Balou Citycoons) :D. (En dus halftante van Ihme en Keramet, en anderen :D).

Welkom!

24. Hoi Els,

Welkom op dit leuke en leerzame forum :D

25. Hoi Els,

Dan kan ik je vertellen dat ik Istar haar opa en oma (ouders van Orono) in huis heb :D en het nest zusje van Orono.

Welkom op het forum :D :D

26. Welkom op dit forum en veel plezier
    heb net ook even je site bekeken hebben jullie
    die zelf gebouwd?

27. Half tante van mijn Ihme?? Wie, waar?

Welkom Istar heel veel plezier hier..

28. Hi Els, welkom!
    Heel toevallig gistermorgen op jullie site beland, aangezien jouw Demi verre familie is van mijn kat. (klein wereldje toch)
    Heel veel plezier gewenst.

29. Heel hartelijk welkom op dit forum.

30. Welkom en veel plezier hier!

Groetjes, Janneke.

31. Istar de poes - want dat is ook een dochter van Asmara Citycoons, maar (waarschijnlijk) met Orono als vader, terwijl Mystery Asmara & Hellraiser als ouders heeft ;)

32. Hallo halfzus, gezellig kom ik nog familie tegen hier. Op show zie ik niemand is een beetje te groot om te zoeken. :D

Groetjes

33. #33 Else, 1 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Inge je heb haar 1 keer op show gezien, toen zaten we naast elkaar en toen had jij geloof ik oma en tante mee. Ik dacht dat dit in Nieuwegein was.

Hier een foto van toen en nu

Istar 5 maanden

Istar 1 jaar en 2 maanden

Groetjes
    Els

34. Dank je
    Samen met iemand verzonnen.
    En hij heeft hem verder uitgebouwd.

Groetjes Els

35. Hoe verre familie? Zit er toch van iedere poes familie op de site, en van het kleine katertje dus ook.

groetjes
    Els

36. Klopt moeder Asmara en vader Orono.

Groetjes Els

37. Ja, ja, ja ....... Kijk, als je ver genoeg teruggaat, zijn we ook allemaal via Adam en Eva familie van elkaar ...... En foktechnisch, dus als fokker, mag/moet je daar wel rekening mee houden. Maar onder mensen beschouw ik neven en nichten nog wel als familie, maar verder dan dat, achterneven en zo, daar heb ik toch eigenlijk geen familie-gevoel bij :D -da's voor mij dus 'verre familie' :). Ik denk dat Demi in die regionen familie is: duidelijk dichter bij dan Adam en Evan, of Top-5 etc, maar niet direct half-broer/zus of half-neef/nicht .... ;)

38. #38 Ellie, 1 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Helemaal geen brutale vraag hoor :wink:
    Ik ben maar wat trots op ons meisje en haar nageslacht :D :D

Charmingcoon Ray of Light

39. Whoooooooooooooooooow, wat een mooie meid. En wat een haar.
    Kortom een beauty om echt heel erg trots op te zijn.
    Dank je wel.

Groetjes
    Els

40. Whoooooooooooooooooow, wat een mooie meid. En wat een haar.
    Kortom een beauty om echt heel erg trots op te zijn.
    Dank je wel.

Groetjes
    Els