Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Nieuw hier!

Discussie in 'Stel je voor - Dit ben ik' gestart door mccfelinefantasy, 25 aug 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
  1. Hi!
    Mijn naam is Monique en ik woon samen met mijn man Edwin, onze Coons Fébé, Jay en Smirnoff en onze Brit Tommy in Soest.

Wij hebben samen al twintig jaar poezen, maar persoonlijk heb ik al sinds de wieg katten in mijn leven! Sinds vier jaar hebben we Main Coons en sinds 1,5 jaar hebben we een (heel kleine) cattery. Kijk ook eens op onze website: www.felinefantasy.nl

Ik ben erg benieuwd naar de werking van dit forum en de leden! :)

Groetjes,
    Monique

2. Hoi Monique,

welkom hier op het forum!

Veel lees/post en kijkplezier.

We hebben sinds vandaag ook de nieuwe topics foto's op het forum, dus dat wordt straks kwijlen als we die helemaal vol zetten met foto's van onze poezels :wink: :lol: :lol:

3. Van harte welkom hier op het forum!!

heel veel lees- en postplezier.

4. Ook namens mij en mijn poezels van harte welkom en dat je maar lekker veel mag posten en de informatie kunt krijgen die je zoekt............. of gewoon lekker beppen mag natuurlijk ook :wink:

Groetjes,
    Anoeschka

5. Hoi monique,

Leuk dat ik jouw hier nou ook tegenkom.

Groetjes, Janneke.

6. Hoikes en welkom van een Belgisch forumlid :lol: ik zal eens vlug gaan neuzen naar je website :lol: daaagg :lol:

7. :eek: :eek: :eek: Amaai zeg, wat een kerel is Smirnoff :eek: :eek: