Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Niet echt speelgoed maar wel erg leuk

Discussie in 'Kattenbenodigdheden' gestart door Suzanne, 26 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Suzanne, 26 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Men neme wat fruitkisten (3 voor 5 euro) en de beesten hebben de grootste lol

Even erin zitten

En dan de beide gezusters in het kwaad er bovenop

Men neme de Wall Unit van Puck en een zaag, en zaagt een gat in de muur :lol:

Zeg kan ik zo naar boven?

Jaaaaaaaa en je kan via de trap zo de kamer weer in

We gaan het gat nog even afwerken met een schilderij omlijsting en hoppa we hoeven niet meer 10000 keer op te staan om de deur open te doen

2. Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, gaaf hoor!
    Nu nog van die loopplankjes door je huis, helemaal fantastisch! 8)
    Zie je wel dat Arjan best handig is! :lol:

3. jeetje,

wat een super oplossingen, helemaal top!!!

4. gaaaaaaf!!!

5. Wat gaaaaaf Suzanne en heel slim bedacht. Kunnen jullie lekker blijven zitten en de poezels kunnen lekker heen en weer kruien door het luik :wink:

Ik zit er ook aan te denken om de Wall Unit te bestellen bij Puck. Ik vind hem super gaaf! Maken jou poezels er veel gebruik van Suzanne??

6. Dat gat in die trap is erg leuk gevonden, de poezels hebben de grootste lol zo te zien ;) Heel leuk!! En die fruitkistjes hou ik in gedachten!

7. Non stop maken ze er gebruik van
    Serieus
    Ik ben echt superblij met die dingen

8. katten zijn net als kinderen.

Kinders:
    Koop een electriek bromscooter van 500, Euri en ze toeren er 1/2/3 keertjes op. Je koopt een water pistooltje van 1 euro en ze zijn er de hele zomer zoet mee.

katten:

koop een boogytree voor een godvermogen en dat ding staat stoffig te worden, koop een simpel kratje en ze zijn er niet uit weg te slaan.

prachtig!

9. leuke k(r)atjes :clown:

10. Zo kom je nog eens op ideeen ;) Gaaf bedacht zeg en het ziet er erg leuk uit!!

11. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    meneer de leukste thuis heeft hem goed gevonden :lol:

12. Leuk Suus! Die kratjes had ik ook al bij iemand anders gezien en toen vond ik het ook al zo leuk!!! Waar heb je ze gekocht? Zou je er nog 3 of zo kunnen bemachtigen?

En dat gat in de trap is helemaal geweldig!!!!

Groetjes,
    Monique

13. GAAF! Da's slim gevonden, dat gat bij de trap :) . Geluidsoverlast? van woonkamer naar boven?

14. Er stonden er van de week nog een stuk of 6
    Ik zal er vanmiddag even langs rijden als arjan terug is
    Die is met de jongens naar bunkers kijken bij de afsluitdijk

15. Nou, dat zou helemaal geweldig zijn!

Hij mag ze ook alle 6 meenemen, ze zijn echnie duur en het komt vast wel ergens van pas!

Groetjes,
    Monique

16. En zeggen dat de fruitboer van een halve straak verder er enkele jaren geleden zo honderden heeft verkocht voor 1 eurootje het stuk en dat ik toen niet wist wat er mee te doen.....

17. Ja die houten kistjes zijn hier ook al zo'n succes :D :D :D
    Ik had het hier gezien( ik weet echt niet meer bij wie :oops: :oops: )op het forum!
    Maar echt geweldig!!!
    Ze maken er echt konstant gebruik van :D :D :D

18. Had Diana (the Haecoon) dat niet in haar ren? Zoiets meen ik mij te herinneren van een foto....

19. klopt..
    die heeft er diverse hangen..

20. Maar die dingen rotten toch zo weg in de regen, neemt straks je kat een aanloop en dan stort hij met kist en al naar beneden. En zijn jullie dan niet bang voor splinters?

21. Nee hoor Johan, geen probleem , ze hebben eerst hier gewoon in de tuin gestaan, en nu gebruiken we in de ren, en ze zijn nog net zo goed als toen ik ze kocht, en dat is toch al een x aantal jaren geleden :D
    En van splinters heb ik ook ( nog ????) geen last :D
    Ze vinden ze hier helemaal geweldig, het is het favo plekkie in de ren :wink:

22. Ziet der leuk uit met die kratjes
    En dat gat is ideaal :D

23. Woooooooooooooooooooooooooooooooooow
    Weet je hoe cool dat gat in de muur zo met die trap 8)
    En die houten dingen in de tuin 8)
    VET COOL!!!!!!!!!!!!!!!!!
    alleen die Johan heeft wel een punt :x
    MISCHIEN kunnen ze wel splinters krijgen ja

24. ja maar hebben ze daar niet zoiets als schuurpapier voor uitgevonden..
    lijkt me niet dat de zaagsplinters er nog inzitten :lol: :lol: :lol:

25. slim idee zeg met de trap....
    inderdaad dan hoef je niet constant de deur open te doen....
    Gaaf zeg

26. Zo zie je maar weer, voor de lol van de katten hoef je niet duur uit te zijn. Klasse idee.
    :D :D

Laden...

Deel Deze Pagina