Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Morgen gaat Wolf de ballenbak in.

Discussie in 'Algemeen' gestart door Conny, 25 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Wolf is niet happy als kater.
    Hij was altijd een verlegen vent maar nu trekt hij zich zelfs terug als wij de ren in komen.
    Hij is duidelijk niet happy.
    Ben is erg makkelijk en een joris goedbloed, die kan ook verder enorm goed met Wolf over weg.Maar Charlie is wat pittiger die maakt dankbaar misbruik van Wolf zijn "verlegenheid" en mept er af en toe op los.
    Wolf word hierdoor steeds banger en terug getrokkener.Met Obelix is het helemaal water en vuur......dat is echt knokken als die elkaar zien.
    Ook met de dames loopt het niet soepel die merken ook wel dat Wolf een makkelijke prooi is hij word echt getreitert door ze .....ze hebben hem nooit echt zien zitten als as echtgenoot vrees ik.
    Voor Wolf zijn bestwil word ie gecastreerd.
    Het zou heel ego zijn om hem open te houden om er persee een nest mee te willen.
    Wolf houden we niet ..... aangezien hij nu dit gedrag vertoond met al de andere katten is het voor hem beter dat hij verhuisd ....We hebben een tijdje terug al kennisgemaakt met zijn toekomstige blikopeners....een gezin met kinderen.
    Waar hij heerlijk mee geknuffeld heeft, die 3 meisjes vond hij geweldig.
    Ik denk dat hij beter af is als hier ze hebben nog 1 htk kitten gekocht omdat ik niet wilde dat hij helemaal alleen kwam..... Het komt op deze manier helemaal goed met Wolfie.

Conny

2. Ja het is wel balen dat hij dan weg moet, maar ja, als hij heel de tijd gepest wordt heeft hij verder ook geen leven.
    Sterkte hoor :D

3. Leuk is het niet, maar voor hem word het alleen maar beter zo.
    En dat is het belangrijkste.
    Hij zou hier alleen maar verder verpieteren en dat is ook geen dierenliefde vind ik.

Conny

4. Ja jammer Conny... Maar hem als ik het zo hoor absoluut het allerbeste!

Sterkte voor hem morgen bij de da!

5. Jammer dat het zo is gelopen Coory...
    Maar zo te horen komt het allemaal goed voor Wolf
    bij zijn nieuwe blikopeners :D
    Hij gaat het daar vast naar zijn zin krijgen.
    En dat is toch het belangrijkste he...

6. Jammer hoor Conny! Maar wel beter voor Wolf... Wens hem en zijn nieuwe blikopeners maar veel geluk samen en sterkte in de ballenbak!

Groetjes,
    Monique

7. Inderdaad jammer, maar Wolf mag er inderdaad niet aan onderdoor gaan.
    Wel fijn dat je vast een mooi mandje voor hem gevonden hebt!!
    Sterkte morgen!

8. Arme stakker, maar snap het wel hoor 8) waar laat je hem helpen?? Ga je naar Piet??

9. SUC6.....het blijft toch altijd even een rotmoment....!!!

10. Sterkte morgen!

11. Piet is er niet maar voor casteratie kan ik ook wel naar een van de andere......alleen wel vroeg op pad met hem rond half 9 brengen.

Maar goed ik haal hem sávonds pas weer op als de kittens worden geent ;) is ie meteen goed wakker.

Conny

12. Dat lijkt inderdaad de beste oplossing voor Wolfie! Jammer dat al je leuke plannen met hem de deur uitvliegen maar inderdaad je moet aan zijn welzijn denken. Gelukkig hebben jullie al een goede nieuwe thuis voor hem gevonden.
    Ik hoop echt dat hij daar heel gelukkig mag zijn.De kinderen zullen hem wel doodknuffelen.

13. Sommige beslissingen moet je nemen in het belang van de kat! En zo te lezen neem je voor Wolf de juiste beslissing, jammer blijft het natuurlijk wel... Veel sterkte met de verhuizing, je zult hem wel gaan missen!

Gr. Jolanda

14. Ik zal hem zeker missen... en ben nu op het moment even best emotioneel eronder.... casteratie ( heb ik nooit een punt van gemaakt ) maar nu zit ik met de tranen in mijn ogen.
    Niet omdat ik geen kittens van hem krijg maar om Wolf zelf en om zijn ongelukkigheid de laatste tijd.
    Ik had Wolf onder bepaalde voorwaarde gehad. 1 Ding is maar uitgekomen volgens zijn fokker en dat is dat hij ergens terecht kwam waar hij een goed leven had.
    Zij vind deze beslissing ook perfect ( gelukkig )
    Maar ze zal geen kitten van hem terug krijgen. Geen eventuele dekking etc.
    Wel zal ze ooit een leuk kitten uitmogen zoeken uiteraard desnoods 2 ;) want eerlijk is eerlijk Wolf werd me in schoot geworpen en ik mocht hem zo meenemen.

Conny

15. Sccs en sterkte Conny!

16. Het heeft misschien ook wel meegespeeld dat hij al wat ouder was,
    toen hij de groep in kwam, een kitje van 13 weken wordt nou net wat makkelijker opgenomen als een leuke puber van 5 maanden.....
    desalnietemin, SUPER :thumbleft: van je Con dat je een geweldig plekje voor hem hebt,
    dit was geen doen meer zo, idd, het belang van dat kat staat ook bij mij altijd
    voorop, ook is dat niet altijd de makkelijkste beslissing.

geef die mooie vent maar een flinke knuffel, hij verdient het...

17. fijn dat hij een ander gezin heeft waar hij het vast naar zijn zin zal krijgen.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Morgen Wolf ballenbak
  1. The F team
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    174
  2. evimax
    Reacties:
    10
    Weergaven:
    806