Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Mijn nieuwe vriendje is aangekomen...

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tehya, 20 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Tehya, 20 jun 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Met trots stel ik jullie mijn nieuwe dekkatertje Biggles voor.
    2400 gram schoon aan de haak.Met netjes bijgeknipte snor( daar schijnt oma voor vezrantwoordelijk te zijn) !

Hij is Creme tabby met veel wit.Op de tippen van zijn anders creme oortje heeft hij grappige witte vlekjes.Het ziet er een lief kereltje uit en verder kan ik er nog niet veel van zeggen want hij is nog een beetje bang en zit veel onder de bank.Alleen een borstelbeurt met de noppenhandschoen kon hem vanmorgen verleiden om onder de bank uit te komen.

2. Wauwie wat MOOI !!!! Wat zal jij trots zijn op je nieuwe aanwinst hij mag er zeker zijn !!!! Heb je ook een foto van zijn snoezige snuitje ???

3. Mooi hoor, en gefeliciteerd!

Groeten, Marjan :wink:

4. Gefeliciteerd! Dat wordt weer genieten :)

5. GEFELICITEERD!!

6. Gefeliciteerd met je prachtige kereltje!

7. Wat een schatje!

8. Wauw, dat is een prachtig mannetje hoor!!
    Gefeliciteerd!

9. In ieder geval heb je al wel leuke foto's van hem kunnen nemen - leuk tunneltje, trouwens! Dus het zal wel goed komen :) Moet natuurlijk, want hij moet wel uitgroeien tot een grote, mooie, gezonde, stoere bink :D. Dat zal wel lukken, en geniet er ook maar goed van :D!!

10. Wat een lieffie. Heel veel plezier met 'm.

Groetjes,
    Bianca

11. Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en veel plezier met hem.

Groetjes, Janneke.

12. Proficiat met dit prachtige manneke :thumbleft:

13. Veel plezier met dit mooie ventje! Ik vind Biggles trouwens een geweldige naam... Klinkt zo lekker eigenwijs, en als ik zo de foto's zie past dat best heel prima bij hem!! :rolleyes: :wink:

Groetjes, Jolanda

14. Gefeliciteerd Theya met je prachtige nieuwe kereltje. Ik ben helemaal weg van de kleurtjes en Biggles wat een gave naam! :wink:

15. Prachtig kereltje Nicole. Van Harte Gefeliciteerd en heel veel plezier en (in de toekomst) mooie kittens met/van hem!

16. wat een schitterende kater!!!
    Van harte!!!

17. wat een schatje.... ziet er erg lief uit... enne... waar heb je dat leuke tunneltje vandaan??

18. Gefeliciteerd hoor met je nieuwe aanwinst :D
    Tis echt een knapperd om te zien :wink:

19. Mooi ventje met een mooie naam!! :D :D :D

20. De naam is de naam die de fokker hem heeft gegeven en zijn snuitje...ja hij laat zich nog niet zoveel zien.Hij zit nog veel onder de bank... maar vanmorgen heb ik hem toch al heel lang mogen kroelen en ja hoor,hij spinde zelfs erbij.
    Het tunneltje was het eerste wat hem intereseerde en ik heb het ooit eens bij een zak Purinavoer gekregen.Heb speciaal dat voer gekocht om dat tunneltje te hebben!!
    Dank jullie wel trouwens voor alle complimentjes.

21. Wat een heerlijk manneke :angel13: , Nicky.
    Gefeliciteerd.

Samen met Caithlin , een supermooie combinatie :D

Hoe is het met de 3 kleintjes, hebben ze het ouderlijk huis al verlaten. :(

22. Wat een vreselijke lekker scheetje hoor.

23. Ach wat een liefje!
    Wat zul jij genieten! De eerste weken is het even wennen, dat weet ik nog van onze Skippy. Maar als jullie helemaal aan elkaar gewend zijn is het alleen nog maar genieten. Veel plezier met Biggles!!

:sunny: Marjoleine.

24. Leuk hoor dat hij er nu eindelijk is. Nu maar hopen dat hij het ook "goed" kan :D

25. Wat een mooi mannetje!!!! Heel veel geluk, gezondheid en liefde gewenst en vele, vele jaren samen!

Groetjes,
    Monique

26. 't is een schatje!
    Gefeliciteerd, en ik hoop dat je heel veel plezier aan hem zult beleven. 8)

27. Amaris gaat zondag naar nederland naar cattery Gentle Friends en volgende week zondag gaan de jongens samen naar hun nieuwe thuis tegen Brussel aan.

28. Heel veel plezier met je nieuwe schatje :wink:

29. Gefeliciteerd met je mooie jongen!!!!

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Mijn nieuwe vriendje
  1. jolanda H.
    Reacties:
    27
    Weergaven:
    358
  2. moni
    Reacties:
    50
    Weergaven:
    2.965