Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Mijn foto's en 2 filmpjes van 27e

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Sjoukje, 27 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 Sjoukje, 27 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 apr 2015
    Zo, het heeft even geduurd, maar hieronder zie je dan toch ook wat foto's van mijn camera.
    Het was een leuke dag, mooi weer en dus zeker de moeite waard ;)

Allereerst hieronder zijn twee filmpjes via fototoestel, hopelijk kun je ze bekijken.
    p.s. is een .mov dus waarschijnlijk heb je het programma quicktime wel nodig.
    voor de zekerheid heb ik ze op 2 verschillende sites geplaatst waar je video's kunt plaatsen, dus moet er toch wel eentje het van doen ;).
    tip: draai of je hoofd of je beeldscherm :D:p

Filmpje van tijger + 2 welpjes
    dierenpark-tijgers
    dierenpark-tijgers2
    Filmpje van rare gedrag struisvogels
    dierenpark-struisvogels
    dierenpark-struisvogels2

Hoewel een groot aantal foto's toch onscherp of niet mooi was doordat op veel plekken glas zat, heb ik toch een aantal mooie eruit kunnen pikken.
    Voor diegene die belang heeft die bekijkt ze hieronder en anders klik je het snel weg :D

Een giraffe, die dichtbij kwam omdat zijn voer vlak bij ons hing :)
    pc180012.jpg

Als je goed kijkt zie je hier de giraffe die enkele minuten stond alsof die nekkramp had
    pc180017.jpg

Hier zie je een gedeelte van de groep + olifanten
    pc180025.jpg

Zie hier de nuttigste uitvinding ooit :D
    pc180032.jpg
    pc180033.jpg
    een bezoeker had met potlood aangevuld:
    Is de steen weg, dan is ie gejat :D

Weer eens een foto van de tijger, ligt chicco er nou bij of zie ik dat verkeerd ;)
    pc180038.jpg

Ze deden zelfs aan paalzitten!
    pc180060.jpg

Lekker zo'n vlooienbehandeling
    pc180063.jpg

De laatste, maar misschien wel de mooiste foto :D, daar doe je het allemaal voor
    pc180056.jpg

2. Die laatste doet het em toch wel Roy... je had alleen je Gouden plak ff buiten boord moeten hangen :D :mrgreen: :lol:

3. toch weer allemaal foto's die ik NIETheb gemaakt. Bedankt. En leuke filmpjes. Ik vergeet steeds dat mijn fototoestel dat ook kan en mijn digi kan ook een filmpje maken. Stom, stom, stom :wink:

4. Hahaha leuke foto's Roy, vooral die onderste :lol:

5. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

6. Leuk die filmpjes Roy en prachtige fotos! Maare, geen olifanten filmpje?????

7. Leuk Roy :D :D

8. Dat was inderdaad een goed idee, alleen niet aan gedacht ;),
    maar daar moet ik trouwens ook nog een foto van plaatsen, van die plak dan.

Nee, had je dat graag willen zien dan :p

9. :lol: :lol: :lol: :lol:

10. Ziet er echt gaaf uit allemaal die dieren en zo te zien hadden jullie gelukkig mooi weer!

Deel Deze Pagina