Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Mijn Coon en zijn rare eigenschappen

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Sjoukje, 17 jun 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Vul de naam van je Coon in en beschrijf zijn rare eigenschappen :wink:
    Eventueel aangevult met foto's :wink:

2. Seagal en zijn rare eigenschappen

Seagal heeft verschillende "tikken"

Zo moet hij altijd op iets zitten als hij op de grond zit..Het liefst een tijdschrift, daar past hij op, maar een theezakje zou het bijwijze van spreken ook goed doen.

Tja dan zal het jullie natuurlijk niet verbazen dat hij ook gek is van dozen..maar dan het liefst zo klein mogelijk....
    seagal_en_doos.jpg

Zo zal hij altijd eerst graven naast de waterbak voordat hij gaat drinken..En dan niet poot voor poot, neeeeee het liefst met 2 voorpoten tegelijkertijd :rolleyes:

Zo is hij ook helemaal gek op hoge geluidjes..Vind hij helemaal super, hij gaat er ook helemaal van uit zijn dak..Als we dan op de bank zitten moet hij er bij als je een hoog piepgeluidje maakt..en gaat kroelen, kopstoten uit delen..en als toppunt laat hij zich gewoon bot boven op je vallen..

seagal.jpg Seagal helemaal uit zijn dak..

Maffe beesten hoor die Coons :rolleyes: :lol: :lol:

3. #3 mariska, 9 jul 2004
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    hier is GARFIELD die helemaal verzot is opde dvdspeler
    zodra we een filmpje gaan kijken staat hij al klaar om het laatje van de speler te pakken

4. hier zijn ze helemaal verzot op de printer
    en gaan ze in de pappierlade een dutje doen
    of ze trekken al het pappier eruit
    gelukkig hebben we nu een computerkast met deurtjes ervoor dus kunnen ze niet meer een bende maken als ze alleen thuis zijn.
    ook de wc niet open laten staan want ze trekken alle wcrollen open en dan vind je een hele nieuwe vloerbedekking aan als je dan thuis komt :lol:
    de hele vloer bezaaid met snippers wc pappier

groetjes renate

5. Hihi, Jingles wil altijd mee naar de toilet!! Als hij al hoort dat die deur opengaat dan staat meneer te popelen en om je voeten te draaien want o wee als je hem niet naar binnenlaat...................... gegarandeerd dat je dan niet rustig zit want meneer houd een solo concertje voor de deur. En als hij dan mee mag (mee visite of niet) dan wil hij het liefste op schoot of trekt de wc-rol even van zijn houder, houd de deur dus dicht anders zit je zonder papier!!! :lol:
    En dan het doortrekken das ook 1 groot feest, even met de voorpootjes op de rand om te kijken waar het naar toe gaat, en dat keer op keer................. hij is er nog steeds niet achter, hihi.

6. ik vind van Coons nog steeds zo leuk dat ze van alles apporteren (propjes papier, speelgoedmuisjes, etc)

7. Coentje vind het heerlijk om opgerold in zijn schaaltje te liggen, hij is er ondertussen bijna uitgegroeid, en puild reeds aan alle kanten uit, maar hij wil echt geen grotere.
    Voor een foto kijk maar in mijn fotoalbum.

8. Arrow noemen wij hier blerro omdat hij de hele dag achter je aan loop en een solo concert voor de op blerd zodra je hem op pakt en hem als een baby wiegt in je armen is hij stil. :lol:

Dawn is onze computer kat ze eist heel weining aandagt alleen als je achter de computer zit dan wil ze lekker op je schoot kroelen. :lol:

Kelly is onze theemuts ( erg dik) is gek op water zodra de kraan bij was bak open gaat zit zij er onder. :lol:

9. Tja het blijven aparten katten hoor die coons, al die verhalen hier zijn we heel herkenbaar.

Balou die is gek op pootje baden in de waterbak en dan met beide poten tegelijk en je kan wel indenken wat voor sporen je dan ziet op de vloer. Verder zal en moet ze als je net in bed ligt op je buik liggen en dan heerlijk haar poten in je gezicht douwen van aai me aai me. Ook ligt ze graag op de trap ik heb zo een open spiraal trap en dan met haar billen op een tree en dan haar voor poten een tree lager ook geen gezicht maar zij geniet er van. Eten dat doet ze vissen met haar poot een brokje er uit op de grond gooien en dan pas op eten. Auto rijden vind ze totaal geen ramp en ze gaat heerlijk op de hoedenplank liggen en naar buiten kijken en zo af en toe neemt ze een kijkje voor in.

Mikey die ligt graag te slapen op een oud toetsenbord waar mijn dochter mee speelt en hij is ook zo een toilet bezoeker die gaat zitten mauwen als hij niet mee mag en hij wil dan ook het liefste op schoot. Het bakje in de krappaal pas hij nauwelijks in maar het is een van zijn favo plekjes om te slapen geen gezicht hoe dat er dan in klimt en uit klimt en ik denk dat sjoukje wel een voorstelling er van kan maken aangezien zij mikey een paar keer heeft gezien, moet alleen zeggen hij is al weer een stuk groter geworden hoor.

Naomi die is een verlegen poesje met een behoorlijke tik, als we gaan showen dan gedraagt ze zich echt als een clown in de kooi en ligt gewoon het publiek te vermaken met koprollen en zich maar mooi laten zijn, ze geniet daar echt van. Verder is ze thuis niet zo gek maar wel een van de aanstichters van het laag vliegen door de kamer en ze mag graag hoog op de trap liggen en dan lekker haar kopje en poten naar beneden laten hangen.

Pandora tja das een spookje, zo noemen we haar die rent en vliegt en doet gek en kan eigenlijk niet even rustig liggen. ik noem haar wle eens mijn adhd katje. en die moet ik ook altijd uit mijn dochter haar kamer vissen als die naar bed gaat want ze kruipt dus gewoon daar in bed. Verder is ze gek op tv kijken en dan zeker als er animal planet op staat dan gaat ze er echt voor zitten en je ziet haar dan alles volgen met haar hoofdje en vaak probeert ze ook de dieren aan te raken met haar poten.

Smooty die heeft een gedragsstornis en accepteerd geen htk katten, waarom geen idee. Hij heeft is gek op allerlei eten zo als chips en patat en shorma en als je dat eet moet je gewoon uit kijken want hij steelt het gewoon van je bord af. Verder zal en moet hij op het hoofdkussen bij baasje slapen en hij lijkt af en toe op een hondje want als baasje naar boven loopt gaat hij mee en als baasje stopt dan staat hij ook stil en kijkt hem aan van gaan we niet slapen. Ook smooty eet zo als balou eerst vissen op de grond gooien en dan pas eten.

Eigenlijk hebben ze nog veel meer vreemde gewoontes zo als op boekjes slapen en doosjes hoe kleiner hoe liever maar dat geldt hier eigenlijk voor alle 5 dat ze dat doen. en probeer zeker geen krant te lezen want dan zitten ze er heerlijk op en lezen daar blijft weinig van over.

10. onze Davidoff weigert uit een drinkbakje te drinken. Hij gaat net zo lang staan bleren tot we de kraan voor 'm opendraaien en hij drinkt dan alleen uit het stromende water...

11. Onze Jingles heeft ook zoiets geks, als je je hebt ingesmeerd met bodylotion of je doet een nachtcreme op voordat je gaat slapen dan vind Djink dat heerlijk om dat eraf te likken. Alsof hij heet weet............. hihi vlak voordat je dan in slaap sukkelt dan likt hij over je ooglid, en ik kan je vertellen das niet fijn met zo'n ruwe tong over zo'n dun velletje :?

12. rare gewoonte

Toen onze Sky net bij ons was had mijn vriend wat leuks bedacht.....misschien zou Sky het wel leuk vinden onder het dekbed, want 1 van onze perzen is er dol op. Dus hup dekbed omhoog en ja hoor Sky eronder. Die liep wat te klieren en ineens........whoppa zo met de nagels en tandjes in het geslachtsdeel van vriendlief! :lol: Die dacht: Dat doet ze vast niet nog een keer en liet haar mooi wandelen, maar oh oh.....daar kwamen de nageltjes en tandjes weer! Arme jongen! Gillen dat ie deed. Een ezel stoot zich geen 2 keer aan een steen zeggen ze toch altijd, nou deze wel. Vanaf die tijd mag Sky onder geen beding onder het dekbed. Vreemd he?

Heb er helaas geen foto's van. :twisted:

13. Re: rare gewoonte

[quote="bowien2']Heb er helaas geen foto's van. :twisted:[/quote]

He jeetje wat is dat nou jammer :? :lol:

14. Mijn kater vind het heerlijk om in plastic tassen te liggen, en ook hij graaft eerst voordat hij gaat drinken.

15. Hey, da's een leuke!!! Elke Coon heeft vast wel zijn "tikken"... hihihi.
    Op volgorde van leeftijd mijn lijstje:

Vashka
    * Gaat vreselijk kwijlen als je haar aait :lol:
    * Deelt een stevige 'linkse' uit als de anderen haar te dicht naderen maar met Capone ligt ze gezellig lepeltje-lepeltje en laat ze zich wassen.
    * Inmiddels is ze 13, maar sinds haar prilste jeugd weigert mevrouw enige vorm van 'wassen' te bedrijven: oftewel, tis een viezerikje (maar wel een heeeeeeeeeeeele lieve).

Tijuana
    * Kan, ondanks haar 12 lentes, nog steeds niet normaal miauwen (Miiiiiiie-ieuwww; zegt ze)
    * Is dol op drinken uit de kraan (ze gaat er zelfs helemaal onder staan en laat zich nat worden) maar ze verandert in een mini-feeksje als je haar probeert te wassen.
    * Ze is niet zo groot, maar toen ze eens een nestje had heeft ze (mijn toen nog grote kater (inmiddels helaas overleden)) een compleet karteloor geslagen toen hij te dicht in de buurt kwam naar haar zin... Compleet met bloedspetten op de muur!!

Maxi Jazz
    * Geeft bijzonder veel kusjes!!! En als je gezicht niet dicht genoeg in de buurt is, haalt ze die wel dichterbij!! Je slaat gewoon twee pootjes om het gezicht en probeert met zachte dwang het gezicht in lebberbereik te krijgen. Lukt dit niet direct dan voert de druk op door haar nageltjes in je wangen te slaan!
    * Ze is bepaald niet eenkennig, ze kust alles en iedereen behalve... mannen met baarden en/of snorren!
    * Je hoeft maar ergens te gaan zitten of mevrouw is op schoot!!!
    * Is op show niet te genieten, tenzij ze met Capone in de kooi mag!

Al Capone
    * Mijn clowntje, hij kan echt oliedom kijken en dan met name als hij weer eens 'op-zijn-kop' in de krabpaal hangt! Maar goed, hij wordt dan ook "tomatenblond" genoemd!
    * Wast je handen, benen en zelfs je trui krijgt een wasbeurt!!!
    * Is part-time kapper, wast je haar en 'moderniseert' je coupe!
    * De grootste allemansvriend in huis, is duidelijk dol op zijn harem en zelfs op de oude theemutsen!! Al moet Tijuana het met spelen nogal eens ontgelden (die gaat dan op de loop en dat maakt het natuurlijk nog veel leuker!!)
    * Als hij door het huis rent/speelt klinkt hij als een paard in galop: kataklop-kataklop...
    * Pone-man geeft op alles antwoord, blèrt als je hem oppakt, aait of wat dan ook!! Nu ben ik eraan gewend dat hij overal commentaar op geeft, in het begin dacht ik steeds dat hij pijn had!!! :wink:

Safari Luna
    * Heeft een heel grappig piepstemmetje!!
    * Biedt zichzelf constant ter adoptie aan bij Maxi. Dat valt soms goed, maar soms niet maar ze laat zich niet uit het veld slaan als ze een hardhandig weggejaagd wordt. Volgens mij zit er een elastiekje aan bij Luna, ze komt gewoon terug bij Maxi.
    * Adoreert Capone!!
    * Luna is een klein dikkerdje en haar beweging haalt ze vooral uit het pesten van Tijuana (de kleine rotzak).
    * Als je haar optilt of op schoot neemt wordt het direct een lappenpop, ze wordt dan helemaal slap. Raar hè?

Groetjes, Jolanda

16. Volgens mij hebben coons meer tikken dan "gewone " katten, is zo mijn indruk en ervaring tot nu toe.

Katinka ( mijn rode coon ) houdt net als zoveel coons van water, véééél
    water.Zodra ze de waterkraan hoort lopen, springt ze op .....ook al is ze diep in slaap ..... en rent naar de bron van dat gespetter, begint vervolgens enthousiast met haar pootjes naar dat wat er uit de kraan komt te slaan.Als het water niet hard genoeg stroomt dan gaat ze er maar onder staan.Gelukkig heb ik in de keuken plavuizen, moet er niet aan denken dat er vloerbedekking ligt :( .
    Haar tweede tik is om op mijn schouder te klimmen, te pas of te onpas,en dan klimt ze via mijn hoofd/haar naar mijn andere schouder om zich daarna als een bontje om mijn nek te vleien. Ik kan op die manier met haar het hele huis doorlopen.

Balthazar en Nina hebben nog geen afwijkend (?) kattengedrag ontwikkeld, maar wat niet is kan nog komen. :wink:

groetjes Marja

17.  
  18. #18 inge, 2 jan 2005
    Ohh, dit is leuk :D

Andor
    Andor z'n grootste tik is het poetsten van het haar van m'n vriend. En dat doet Andor het liefst als hij bij mij op schoot ligt. Dan moet Marcel met z'n hoofd vlak bij hem gaan liggen. En Marcel dan weer weg wilt gaan dan gaan er 2 pootjes aan beide kanten van het hoofd en desnoods een gaan de nagels in de huid zodat Andor maar kan door poetsen.
    Deze tik geeft hij trouwens door aan z'n kinderen :twisted: en soms slaat het een generatie over, en zie je het terug in z'n kleinkinderen :twisted:

Luna
    Een van haar tikken is dat ze 's ochtends geknuffeld wil worden, maar dan wel in de spoelbak. En dan mag de kraan ook wel een klein stukje open dat er net druppels uitkomen. Die druppels probeert ze dan te vangen.
    Haar andere tik is is dat ze graag op schouders staat

Angel
    Angel ligt graag op krantjes en tijdschriften en voordat ze gaat liggen dan graaft ze eerst met 2 uitgestrekte voorpootjes op de krant of tijdschrift.
    Zo graaft ze ook vlak voordat ze gaat drinken.

Kyara
    Kyara haar grootste hobby was Marcel pesten door elke keer uit de ren te ontsnappen. Inmiddels is de ren Kyara proof, maar af en toe doet ze toch nog wel eens een poging.
    Daarnaast vind ze het geweldig om van een waterbak met vers water een waterballet te maken. Dit spelletje heeft ze doorgegeven aan haar zoon Harry, alleen hij is een tikkeltje erger :twisted:

Vashti
    Vashti heeft een vast ochtend ritueel. 's ochtends zodra ik de slaapkamer uit kom moet ik met haar kroelen, en zodra Marcel dan de slaapkamer uit komt dan moet hij ff met haar spelen. Dit gaat zo elke ochtend :D

Groetjes,

19. onze amber heeft met oudejaarsnacht een mierenlokdoosje naar bed gebracht
    ik had het kattenluik naar de ren dicht gedaan en daarbij was het lokdoosje achter de vriezer vandaan gekomen
    we lagen allebei al half te slapen en hoorde een rare tok
    licht aangedaan en na een lief maauwtje van amber zagen we wat ze lief kwam brengen
    ik weet nou niet of ze het bracht omdat het gevaarlijk is voor de andere twee coons of dat het gewoon kwam brengen zoals ze ook wel doet met van die nepmuizen

20. Onze mainoon kater Joep apporteert ook. Komt met name als je bezig bent. Met name als ik om 2 uur snachts onze dochter borstvoeding geef.
    Verder heeft hij een hekel aan kammer. (ondanks dat spint hij tergelijkertijd.) hij koelt na afloop zijn woede door door de flat te rennen met de kam in zijn bek en hem vervolgens te 'verdrinken'in de waterbak.

Dat is overgens niet alles wat ik in de waterbak vind. Als ik een borstcompres verlies vind ik die ook in de waterbak. Ook kunnen we de luiers niet alvast klaar leggen op een stapelte want meneer banjert er het hele huis mee door.

Verder is bed opmaken een kriem. Meneer vind het nodig om de hoeslakens aan te vallen en languit over het bed te gaan liggen.

verder wil hij overal op liggen, het liefst als hij dan in de weg ligt.

Ook joep gaat mee naar de wc, maar probeert hem te smerne voordat je doorgetrokken hebt.

Toen iknog zwanger was, en ik hing weer eens kotsen bove de wc, dan wilde hij zijn kop wel eens in de toiletpot steken om te kijken wat ik aanhe doen was. Een keer is hij zelfs op m ijn rug gesprongen. (vond ik niet zo leuk).

Verder kent hij het woordtje nee niet.Onze 2 andere katen (geen coons, wel net zo lief) kende die wel, maar Joep heeft een verkeerde invloed. :?

21. Hahaha wat grappig om dit allemaal te lezen zeg!

Maar ik begin te twijfelen aan mijn Kees dat is een gewone HTK en die heeft ook tikken. Moet perse mee naar de toilet, beoefent ook het kappers vak, vist zijn brokken eerst uit de bak om ze dan op te eten, gooit altijd balletjes in de drinkbak om ze er vervolgens heel hard weer uit te meppen inclusief water, ligt altijd om de meest bizare plekken zoals onder het dekbed en dan doodstil liggen zodat je na een kwartier zoeken echt een hartverlamming krijgt omdat je hem niet kan vinden, of gaat niet op zo'n radiator hangmat liggen maar kruipt via de bovenkant gewoon in de hangmat ( zal es kijken of ik daar ooit een foto van kan maken) probeert samen met broer en "broer' te slapen in de transportbox en als het aan Kees ligt gaat hij ook nog mee douchen. Kees en Freddy zijn volle broers de twee rode op mijn avatar en hebben een blauwe brit als papa. Oh en Freddy kan ook niet mauiwen die zegt meer Giauw en gaat op zijn achterpoten zitten als hij lekkers krijgt.

Emma onze halve coon die er helaas niet meer is was ook een diva apart, gaf kusjes om je te paaien, kroop stiekem via je benen omhoog ( auw auw) om je het eten van het bord af te kaaien, miauwde alles bij mekaar als je haar niet zag staan en was wel zo vreselijk gepikeerd als je haar eens ferm toe sprak dat ze met haar kleine verschijning resoluut omdraaide en naar boven ging om daar vervolgens een bler concert te geven en dan weer terug te komen om je kusjes te geven.

Ik verheug me nu al op de ondeugende momenten die komen gaan.

22. Foto's van Emma staan in het album!

23. Wat een plaatje is Emma, je schreef dat ze er niet meer is....woont ze nu ergens anders?

24. Nee ze is helaas met 15 weken overleden en waaraan weten we niet!

25. Jeetje wat erg ....was ze niet ziek?

26. Dat vermoedden hebben we wel in die zin dat we denken dat ze een aangeboren afwijking heeft gehad ze was nl te klein voor haar leeftijd en ook te licht alhoewel ze goed at woog ze pas met 15 weken over een kilo heen maar ze was verder actief en fit. Ze heeft zo in eens terwijl ik haar vast had een bloeding gekregen en is overleden in mijn armen. Bij de DA aangekomen wisten we pas dat ze een bloeding had gehad want de DA zei dat ze helemaal wit was tot aan haar voetzooltjes aan toe. Omdat we zo van slag waren hebben we ook gekozen om geen sectie te doen omdat we haar er niet mee terug kregen en ik wou haar ongeschonden mee naar huis nemen dus vandaar dat we niet exact weten hoe en wat maar de da vermoedde ook een afwijking. Daarom wil ik nu ook een zuivere Coon. Je gaat er natuurlijk niet van uit dat er iets gebeurd maar nu kan ik wel ergens op terug vallen. De mensen bij wie ze wegkomt hadden een eemalig oepsnestje en we hebben haar gekocht tegen gemaakte kosten. De rest van het nest doet het prima maar dit had niemand voorzien. En ik ga ook geen geld terug vragen bovendien wisten we dat niet konden verhalen dan hadden we gelijk bij een fokker moeten kopen.

27. Redkin heeft een echt vervelende gewoonte :? hij "leegt" altijd de drinkbakken :? ik zet ze dan ook altijd in de garage op een dweil want anders is de keuken een zwembad. Hij plenst er echt al het water uit :shock: :shock: allemaal goed en wel maar... als ik niet thuis ben kan het zijn dat de katten daardoor zonder water zitten :? :? :? ik heb het al voorgehad dat ik plots mijn brit fristi in de gootsteen zag zitten in de keuken verwoed aan de kraan likkend waar toch niks uitkwam :?: en wat bleek :?: de waterbakken waren leeg :shock: tja, ik denk er nu ook niet elk ogenblik aan om de gaan sjekken of die waterbakken nog gevuld zijn. Het is dus best grappig om te zien hoe Redkin in de waterbakken plenst maar makkelijk is anders :? en dan spreken we nog over de hygiëne :?: daardoor liggen er vaak brokjes kattenbakvulling in het water :? ik doe als ik ga werken elke morgen en elke avond vers water in de bakjes, olala, wat een deugniet toch :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :wink:

28. Jeetje wat zal je daar van slag van zijn geweest zeg, kreeg gewoon kippevel toen ik het las, zo klein nog.....

29. Tja wat zal ik zeggen je kon ons vegen. Ik en Eddy ( vriend) zijn nu 2 jaar bij mekaar maar ik had hem nog nooit zien huilen tot dat Emma dood ging we zijn echt weken van slag geweest en nu nog wel hoor. Gisteravond hebben we ook nog even lekker uitgehuild om ons prinsesje maar we kunnen gelukkig ook weer foto's bekijken. We waren er zelf ook van geschrokken wat voor impact ze op ons gehad heeft maar ze betekende ook veel voor ons ze was een nieuw leven in onze nieuwe fase we gingen tenslotten samenwonen in een nieuw huis en we hadden haar samen uit gezocht. Dus ja we zijn er inderaad flink van slag over geweest.

Daarbij hebben we beide ook wat tegenstrijdige gevoelens bij het uitzoeken van een nieuw kitten. Ik vindt het eigenlijk niet zo fair tegenover Emma maar aan de andere kant als er een nieuwe komt die mag pas eind maart weg en bovendien ze zal ons meisje nooit vervangen.

Ze heeft in iedergeval heel wat los gemaakt en ik blijft trots op haar want ik vind/vond haar echt heel erg mooi ook al was ze niet zuiver.

30. Ik kan me heel goed in leven in jullie situatie, want wij hebben op 1 augustus van het vorig jaar (2004) onze Indy in moeten laten slapen, ze had een tumor bij haar lever....ze was ook nog vrij jong, pas 5 jaar....veel te jong...

Het gevoel dat het bij je los maakt, nou dat hoef ik jullie niet uit te leggen, daar weet je alles van, en nog steeds doet het met tijden zo verschrikkelijk pijn.
    Maar ook voor mijn vriend was het net als bij de jouwe zo emotioneel...en dat raakt je dan ook weer....

Maar de komst van Lucca (die hebben we nu sinds 2 weken) heeft daar voor ons niets aan veranderd, want net zo als je zegt, ze is en was onvervangbaar.
    Ik was daar ook heel bang voor, maar dit kwam op ons pad, ik denk dat ons meissie ons in die richting heeft gestuurd, want het gevoel is zo ok...

31. Jeetje zeg ook veels te jong en wat is ze mooi!

Ik ben blij met de foto's die ik heb gemaakt en tzt zal ik daar een uitkiezen om te laten afdrukken en die komt in het katten boek. Het poezemeisje die wij gaan bezoeken is ook een beetje uit het niets gekomen ook net alsof Emma het zo gestuurd heeft hahahah dat denk ik soms velen verklaren me voor gek maar hè wat maakt het uit als ik het geloof :lol:. Ik vertrouw mijn dieren toch echt meer dan mensen.

32. Snap precies wat je bedoelt :D
    Ik heb dat precies hetzelfde, dus nee hoor je bent niet anders dan andere, hun zijn anders :D
    Laat ze maar lekker denken, als ik dit zo voel, ben ik daar gelukkig mee :wink:
    Ik weet zeker dat het gaat lukken met jullie nieuwe kind :lol:

33. #33 Marissa, 17 mei 2005
    Wat Hugo al van het begin af aan doet, ik heb het nooit eerder gezien... opzich is het niet erg maar wel heel grappig.

als hij drinkt doet hij dat altijd liggend!! het maakt niet uit hoe groot de bak is, of waar deze staat, hij drinkt zelfs liggend als ik een glas met water vul. verder moet hij altijd voor het drinken even met zijn poot in het water.
    doordat hij ligt, is na het drinken altijd zijn hele neus nat!!

verder geloof ik niet dat hij meer van die rare dingen heeft...

op deze foto was hij pas 16 weken... inmiddels is hij ruim 2 en doet het nog steeds.. voor alle duidelijkheid hij drinkt uit een beker?!?!

34. Onze Maud vind nepmuizen ook geweldig..waar ze steeds blijven is de vraag maar ineens heeft ze er weer een heleboel!
    Geweldig dat ze ze steeds terug vind maar als het even kan dan verstopt mevrouw ze ook allemaal bij ons in bed!!
    Het allerleukste vind ze dat als wanneer ik sóchtends naar beneden kom en is voor de zoveelste keer mijn gordijntjes goedhang..ze meteen weer door de war te maken....Het lijkt wel of het niet recht mag hangen van haar!!
    Ik ga haar in de gaten houden en leg mijn fototoestel klaar zodat ik jullie de foto's met het bewijs kan verstrekken...
    Maar wat geeft t allemaal!!! T BLIJVEN TOCH JE KINDERS!!!!! :D :D :D
    Groetjes Nicole en Maud (die ondertussen ook niet meer krols is!)

35. Hier valt het alles mee met gekke gewoontes. Lika ligt wel ALTIJD voor je voeten, waar je ook zit. Shadow is idolaat van plastic tasjes. Daar vermaakt ie zich uuuren mee. En beide MOETEN ze de badkamer in als die deur opengaat, even water drinken wat in de badslippers staat van na het douchen. Verder slaapt Shadow graag in de wasbak van het aanrecht, tot ergenis van mijn vriend. Hi hi. Och zal bijna vergeten dat ie ook altijd in de mouw van de badjas wilt kruipen. (Shadow dus :p ) Past ook zo lekker. :D

36. Hier valt het alles mee met gekke gewoontes. Lika ligt wel ALTIJD voor je voeten, waar je ook zit. Shadow is idolaat van plastic tasjes. Daar vermaakt ie zich uuuren mee. En beide MOETEN ze de badkamer in als die deur opengaat, even water drinken wat in de badslippers staat van na het douchen. Verder slaapt Shadow graag in de wasbak van het aanrecht, tot ergenis van mijn vriend. Hi hi. Och zal bijna vergeten dat ie ook altijd in de mouw van de badjas wilt kruipen. (Shadow dus :p ) Past ook zo lekker. :D

37. Ons Fritsje heeft helemaal 0% verstand!!!!!
    Zoveel energie en zottigheid,het is meer dan een hand vol.
    Als hij bv naar binnen wil en hij heeft het in zijn kop dan neemt hij een aanloop van 50 meter en vliegt met 4 poten tegen de achterdeur op,,,,,,,,BAM!!!,,,,,,,,het leukste is net op het laatste moment de deur open doen,,,dan heeft hij nog 20 meter om uit te glijen.

Maar tevens is het ook de makkelijkste kat die we ooit gehad hebben.
    Hij laat alles toe !!!!!!En is Lief!!!!!!!!!!!!!!!Geeft zich helemaal over en dat kan je letterlijk nemen want meneer laat zo 8 kg in je handen bungelen als hij zin heeft in aandacht.
    Hij heeft een moedertje aan ons seal point persekrengetje waar hij 3 a'4 keer in de week zijn eigen bij aandringt voor een wasbeurt.

Mensen denken ook vaak dat er hier beesten mishandeld worden als Frits in het raam of in de tuin zit want die kan me daar een partij kreten uitkraaien!!!!
    Zeker nu we een jaartje een waakse hond erbij hebben maakt hij geluiden waarvan je denkt "waar komt dat vandaan"?

Maarja,
    het zal altijd coon blijven voor ons,hahahahah,wat een beesten

Het is de hond onder de katten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zal binnenkort eens wat foto's of filmpjes plaatsen!!!

38. #38 Marinda, 29 mei 2005
    Wat een ontzettend leuke verhalen allemaal :!: :!: :!:

Kyta kan geen kopje of glas laten staan het moet om limonade koffie thee frisdrank.......grrrrrrr.....heel vervelende gewoonte. Ze heeft moeite met nieuwelingen in huis maar kan zo omslaan zoals met Avenga die ze had geadopteerd als haar kindje en die mocht ook bij haar drinken stomverbaasd was ik de vorige dag liep ze haar nog te meppen.... :rolleyes: :rolleyes: Verder kan je plastic zak laten liggen die eet ze op... :? :?

Sky is ons super droppie alles is ok ploft op schoot bij iedereen en vind echt alles goed ook als Kyta weer eens een bui heeft en haar een mep uitdeeld heeft ze iets van nou als je zo graag wil meppen mij best hoor ga je gang ik ga toch niet weg.... :D :D Sky is ook gek op water als ik een bad neem wil ze mee ook in bad ze gaat eerst op de badrand zitten wachten tot je ligt en dan gaat ze uitgebreid op je borst zitten en ooohhhh weee als ze niet in de badkamer mag met je... :rolleyes: :rolleyes:

Luna is onze prater en vraagt ook steeds of je met haar wil spelen tikt je aan met haar pootje en prrrrrt prrrrt dan kijkt ze naar jouw en dan weer naar haar touwtje want ze is namelijk ook touwtjes friek dat sjouwt ze overal mee naar toe ben je buiten hup Luna naar buiten maarrrrr met touwtje... :wink: Als we naar de DA gaan moet het touwtje ook mee....Dus als je een touwtje ziet is Luna in de buurt :lol: :lol: Oh ja ze jat als de raven vooral spullen uit de badkamer sponzen scheermesjes :? :? haar elastiekjes helemaal favo...maar ook kleding waar touwtjes aan hangen kun je overal terug vinden..

Avenga ja dat was onze super springer 2 meter was geen probleem je ging tegen over elkaar zitten met een speelgoed muisje en dan maar lummelen helemaal superrrr was dat....Verder was haar favo bezigheid tv kijken zet ik voor haar een krukje neer voor de tv en daar zat ze uren te kijken.... :lol: :lol: Jammer genoeg is ook onze Vengie er niet meer... :? :? :?

Tja en dan Tippy hij was mijn baby overal waar ik was was hij op de toilet altijd op schoot en kijken waar het allemaal naar toe gaat....Ik hoefde hem maar te roepen en hij lag bij me op schoot of in mijn holletje hij ging mee naar bed en dan kroop hij bij me onder de dekens en vleide zijn koppetje op mijn kussen en vielen we samen in slaap....

Dit is zijn laatste ochtendje zo van Heeee gaan we opstaan

39. Liefffffffffffffffff :love4:

40. Ahhhh die lieve Tips, wat een lekker ventje was het toch :cry: :cry:

Laden...

Deel Deze Pagina