Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Melktandjesperikelen

Discussie in 'Mond en tanden' gestart door mccfelinefantasy, 21 apr 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Gisteren zijn we met Taro naar de DA geweest om de twee melk-hoektandjes die niet uit zichzelf wilden uitvallen, te laten trekken.

Taro had al een paar dagen echt veel last van zijn bekkie... Vanaf zondag was zijn bovenlip zo opgezet, dat het net leek alsof hij een veeeel te korte onderkaak had!!! Nou en echt wel dat zijn tandjes keurig recht opelkaar staan hoor!!!!

Om 16:00 uur kreeg hij na een klinisch onderzoekje en een gewichtsmeting, een "licht roesje" waarna zijn tandjes eruit getrokken zijn...

Om 20:30 was hij nog helemaal knock-out!!!! Hij is echt vreselijk beroerd gewees, het arme ding! Vanochtend was hij er weer, helemaal vrolijk, op de pijn in zijn bekkie na.

Hopelijk gaat die pijn snel over, want dit akkefietje heeft ervoor gezorgd dat ons vijf maanden oude ventje van een mooie 3900 gram afgevallen is naar 3450!!! Pfff, dat is nogal wat?!

Groetjes,
    Monique

2. tjeempie (weegt net zo licht als mijn coontje) wat zielig zeg voor dit beessie. Het arme kereltje :( vertroetel hem maar lekker!!!

3. Nou Taro is pas een week of 20? Dus super licht is hij niet
    Maar hij moet vanavond wel ff aan de (gemalen) biefstuk denk ik :)
    Geef de draak maar een dikke knuffel van mij

4. :oops: geen kitten tandjes...

Maar wat sneu zeg.. ik hoop dat ie gauw beter..
    En geef hem maar goed te eten :lol: :lol:

5. Ach het kind kon niet goed eten en pijn in het bekkie...Nou als dadelijk de pijn weg is krijg je vast een vreetzakkie terug! Knuff voor de patient!

gr,kim

6. Arme knulletje....... Geef hem maar een dikke knuf want die heeft hij wel verdiend!

Groetjes, Janneke.

7. Arm Taro(ristje)

Dat hij maar weer snel de boel onveilig mag maken op gewicht :wink:

8. Ahhh gussie...arme Taro.
    Vertroetel hem maar goed

9. Ach arme schat, ik hoop dat ie er snel bovenop komt.

Misschien een idee om hem vanavond maar wat bambix te geven, heb ik toen bij Sunshine (persje van 10) ook gegeven nadat er wat getrokken was.

Kreeg ze toch veel voeding binnen zonder dat ze echt veel hoefde te eten.

10. En hoe is het nu met Taro? Is hij er weer helemaal bovenop gekomen?

11. Dank jullie wel voor al het medeleven!

Taro is weer helemaal "up and running". Inmiddels heeft hij al weer 150 gram van zijn verloren 500 gram aangegeten, dus het gaat best goed met hem! :lol:

Hij kan zondag zonder probleem mee naar Zoetermeer!

Groetjes,
    Monique

12. dat is goed nieuws, misschien zie ik hem daar dan wel :)

13. :) gelukkig dat hij meteen weer zo goed groeit.
    't Is zo'n schatje!! :love5:

14. Vanaf wanneer wisselen ze nu eigenlijk goed? Ik kan het me namelijk niet echt meer herrinneren van Kees, Freddy of Pim?

15. Fijn dat Taro alweer zo goed opgeknapt is!

Groetjes, Janneke.

16. Pak hem beet, gooi hem weg, 6, 7 maanden .... Meestal merk je er niets van! Van Qanta heb ik wel een hoektandje gevonden :D De doos had hem *op* het bed gelegd, tja, geen tooth fairy ..... (Bij nader inzien, *onder* het bed is helemaal dicht, kan ze niet komen :D )

17. Hahah dat kan nog leuk worden, hier zijn plekjes genoeg om je gebit te parkeren :lol: .

Deel Deze Pagina