Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Leandra is schijnzwanger

Discussie in 'Zwangerschap en bevalling' gestart door Janneke, 3 mrt 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. We zijn net terug van de DA en ons meisje blijkt schijnzwanger. Ze is bevoeld en er is een echo gemaakt. Ik baal hier behoorlijk van. Zeker omdat ze zo slecht krols wordt.............

Groetjes, Janneke.

2. He wat vervelend. Sterkte ermee meis. En geef Leandra nog maar wat knuffels.... Hopen dat ze ook snel weer gewoon goed krols zal worden.

3. Jeetje Janneke,

das zeer jammer...
    Ik hoop dat ze toch wel snel krols wordt en dat Face zijn werk goed doet ;)

4. Jammer Janneke... :wink:
    Dat zal een teleurstelling voor je zijn.
    Krijg je hier nou medicijnen voor, of moet dit "vanzelf overgaan" :?:
    Ik nog nooit zoiets van dichtbij mee gemaakt.

5. Wat jammer Janneke....

6. Dat is jammer.hoe ben je er zo bij gekomen om dat te laten testen en zijn daar tekenen van bij welke je zegt ,dit kan wel eens een schijnzwangerschap zijn??

7. Hoi Janneke,

Dit is een teleurstellende fok-ervaring, ik weet er helaas alles van :(
    Toen je zei dat de kater met 6.5 week interesse in haar had, dacht ik eerlijk gezegd al van "Oh o .....", maar dat maar even voor me gehouden, tot -op de RMC lijst- je zei dat ze verdwenen was. En nu weer zo'n puntje ..... ik denk dat het best wel mogelijk is, na haar avontuur van gisteren, dat ze *toch* zwanger is .... maar dat de kittens over 9 weken worden geboren .... dus begin mei .... en dan kun je er helaas geen stambomen voor krijgen ....
    Hoeft natuurlijk absoluut niet, maar misschien toch wel goed om even in gedachte te houden?

... sorry ....

8. Ow, daar maak ik me helemaal niet druk over. Leandra is namelijk absoluut niet krols! Dat is iets wat ik heel zeker weet. Sterker nog Face krijgt op zijn falie als hij het probeert. Daarnaast was deze dame totaal in paniek toen we haar vonden en heeft het absoluut niet als een leuk uitstapje ervaren.

Ik heb begrepen van andere fokkers dat poezen vanaf 6 a 7 weken een geur afscheiden waardoor de kater dnekt dat ze krols is terwijl dat niet zo is. Vandaar dat hij op haar reageerde.

Groetjes, Janneke.

9. Nee hoor, een schijnzwangerschap bij katten gaat gelukkig vanzelf over.

Groetjes, Janneke.

10. ... maar ze *was* dus geen 6, 7 weken ....

Hé, ik help het je hopen, van ganser harte! En - we zien het over 9 weken wel :D

11. Ze was dus bijna 7 weken schijnzwanger. En ze blijkt de hele cyclus te doorlopen. Dus ze heeft ook die geur afgescheiden. Dat deed ze al zo'n 3 dagen. Dus als ze echt krols was geweest had Face haar wel gedekt. En ze viel buiten la niet door mij te benaderen laat staan een andere kater. Dus eerlijk gezegd maak ik me er niet zo druk om. En al het per ongeluk wel zo is, jammer dan.......Ik heb haar immers niet met opzet buiten gelaten. Tegenwoordig blijft ze ook angstvallig bij de buitendeur weg......

Groetjes, Janneke.

12. Hoi Janneke,

Wat ontzettend jammer dat Leandra niet zwanger is.

Ik duim voor je dat ze toch weer heel snel krols wordt en dat Face haar weer kan dekken.

Groetjes,

13. Hoe gaat-ie nou met Leandra?

14. Met Leandra gaat het hartstikke goed. Het schijnzwanger zijn is inmiddels over gelukkig :D .

Groetjes, Janneke.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Leandra schijnzwanger
  1. christa P
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    158

Deel Deze Pagina