Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Kwalificaties en uitslagen?

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door jomas, 4 aug 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hallo allemaal,

Ik zit met plezier hier al jullie resultaten te lezen en ook de felicitaties,
    maar wat betekenen al die afkortingen en wat voor een punten moet je behalen .
    Wat zijn uberhaubt de richtlijnen om naar een show te kunnen gaan.
    Een hoop vragen maar misschien hebben jullie antwoord of weten jullie waar ik die kan vinden.

Alvast bedankt Marion

ps. ik had deze topic per ongelijk bij verkeerde onderwerp neer gezet :oops: en lees hier wel wat enkele afk. betekenen maar weet nog lang niet alles (nooit te oud om te leren nietwaar :wink: )

2. Hi Marion! Daar is al een een heel topic over geweest (waar nog niet over :lol: !)

Ik dacht dat het in het topic FiFe vs Onafhankelijk was...

Groetjes,
    Monique

3. Naar een show kun je gaan met een raskat of een HTK kat :). Ouder dan 3 maanden, en natuurlijk gezond! Da's alles.

Bij de Fife kun je niet met een stamboomloze raskat aankomen - ik dacht ook niet in de HTK klasse. Bij de onafhankelijken weer wel, moet de kat eerst gedetermineerd worden. Bij de onafhankelijken moet je wel inschrijfgeld betalen, maar je hoeft geen lid te zijn van die vereniging, niet eens van enige vereniging; bij de Fife ligt dat ook ietsje anders? Maar ik heb als lid van een onafhankelijke vereniging wel Fife geshowed ....

De Fife vindt het ook meer een *schoonheids*show, terwijl bij de onafhankelijken toch vaak wat meer het type vooraan staat en wat minder de shampoo. Maar dat is ook weer afhankelijk ( ;) ) van de keurmeester die je treft ;-).

En verder ... staat het bij :) (Monique, dat topic heb jij nog gestart ;) ).

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Kwalificaties uitslagen
  1. MelP
    Reacties:
    66
    Weergaven:
    1.442
  2. MelP
    Reacties:
    40
    Weergaven:
    1.294