Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Kleuren vraagje

Discussie in 'Uiterlijk' gestart door kim, 20 apr 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Mijn Nolan was Cremé met wit, als klein mannetje. Maar zijn kleur veranderd. Nolan is nu 9 maand. Het cremé wordt steeds warmer van kleur en de aanzet is zilverachtig! Op de foto kan je het wel redelijk zien op zijn rug.

Papa is blauw gemarmerd zonder zilver. Mama is Cremé met wit zonder zilver, althans dit lijkt zo. Er kan heel goed een zilver haartje zitten die je niet zo ziet. Aan oma's kant zit wel zilver ( Mainstreet Lennox)

Ik weet het..Show en laten kijken door de keurmeester, is ook de bedoeling maar nog niet binnenkort. Dus wat denken jullie??

gr,kim

2. Geen idee hoe het zit met die kleuren, maar ik vind het op die onderste foto wel een plaatje hoor :p

3. Wow wat ik er van denk :rolleyes: Dat dit een heeeeeeeeeeeelleeeeeeee mooie coon is. Ja dat is wat ik denk :p

4. Als Pa blauw is en Ma creme, dan moet Nolann creme zijn, niet rood. Als Pa *niet* zilver is EN Ma is *niet* zilver, dan is het onmogelijk dat Nolan zilver is ......

Als Nolan rood is, is er ergens een foutje in de stamboom :)
    Idem, als Nolan zilver is, is er ergens een foutje in de stamboom :)

................................

5. Wellicht dat moeder dus ergens wel zilver haar heeft? Anders kan het idd niet dat weet ik:)) Rood is hij niet, wel mooi warm Cremé dus.

gr,kim

6. nou kleurtjes heb ik geen verstand van, maar ik vind het wel een hele mooie coon!

7. Tsja.... ik vind het altijd moeilijk beoordelen op een foto... Zoals je weet komen Lennox (oma) en Joy (mama) bij mij vandaan.... :lol:

Wat ik zie op de foto vind ik toch echt wel creme en eerlijk gezegd ben ik er tamelijk zeker van dat Joy geen zilver heeft.... Al moet ik erbij zeggen dat ik zilver in rood of crème vachten altijd lastig blijf vinden, hoor!!! Ben niet zo erg thuis in die kleurtjes, eerlijk gezegd... :oops:

Als je achter de oortjes kijkt zie je dan een zilverkleuring of is dat echt crème?

Gr. Jolanda

8. Ja Nolan is absoluut geen rode kater, geen twijfel hierover:)))) Maar die aanzet op de rug vooral dus is eerder zilver dan licht creme te noemen. Vandaar dat ik het er ook neer zet. Achter de oren, aan de zijkanten etc is de vacht wel gewoon bij de aanzet cremé.

Een heerlijk jongentje is het in ieder geval:)

gr,kim

9. Als het bij zijn oren bij de aanzet gewoon crème is, verwacht ik eigenlijk geen zilver want da's wel een plekje waar het eigenlijk het snelste zichtbaar is. Ik zie op zijn rug ook dat de aanzet lichter is maar ik denk dat het gewoon een minder goede doorkleuring van het crème is, eigenlijk...

Hebben Hans/Karin ook al gekeken??

Gr. Jolanda

10. Hij is in ieder geval prachtig.

Groeten, Marjan :wink: :wink:

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Kleuren vraagje
  1. Manon
    Reacties:
    17
    Weergaven:
    2.938
  2. Twistertje