Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

kittens

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Sjoukje, 28 okt 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ze kleintjes van Isa worden nu echt heeeel erg leuk..Niet dat ze niet leuk waren..Maar de oogjes zijn nu open..
    En Sera zit al om hoog te kijken ( overheerlijk scheel) wanneer Mies (hubbie) en ik boven de kist hangen ;)

De heren zijn verschrikkelijk gemoedelijk, wanneer ik die oppak slapen ze gewoon door..Spirit heeft al inzich dat hij een clow gaat worden..Jeetje wat is dat een klein jokertje hahah
    Settore zal een gemoedelijke goedzak gaan worden..
    Carpe, das nog even moeilijk te zeggen, maar ach, die ligt op zijn rug aan de tepel..dus eigenlijk ook wel een clowntje hihihihi
    Sera daar en tegen is net een klein speenvarkentje..sugt.. zodra je haar oppakt is het bleren geblazen..Mams in de rats, " wat doe je met mijn kind.. :shock: "
    En nu al eigenwijs..Madam wilt lopen, en rennen, maar ja dat werkt nog niet zo als het over een klein weekje zal doen..dus je ziet haar de 100 meter hardloop doen in een wankele gang..super;)

Voor Settore en Spirit hebben we 2 fantastische huisjes met super personeel gevonden ( gelukkig mag ik nog 11.5 week van ze genieten :wink: :lol: ) En ach Carpe, daar komt ook wel een super huisje voor ;)

Settore zullen jullie hier kunnen blijven volgen ( het nieuwe personeel mag zich zelf kenbaar maken ;) door middel van prachtige foto's die ze dinsdagavond heeft gemaakt van haar manneke ;) )

En ach wie weet krijg ik de nieuwe mams van Spirit ook hier ;)

Zal proberen om weer mooie foto's van de mannekes en dame te maken en te plaatsen;)

2. Wat is het leuk he, om al zo snel die karaktertjes te zien.
    Gaaf is dat om te zien dat elk kitten zich nu al ontwikkelt tot een eigen "persoonlijkheidje".

Enne.....
    We zitten op foto's te wachten!!
    Dus plaatsen die handel!!!!!!
    :lol: :lol: :lol:

3. Geweldig id. zoals je dat omschrijft. En je hebt snel een huisje voor ze gevonden zeg!! Ook ik ben erg benieuwd naar de kiekjes dus laat ons niet lang in spanning :wink:

4. foto's foto's foto's foto's foto's

5. de foto's staan er;)

Bij losse foto's ;)

6. Gna gna gna.... Sera is gewoon een echt kind van d'r moeder!!! Hihihi... Isa was ook zo! Wilde spelen met de 'guys' maar als ze niet kon winnen zette ze het op een blèren!! En knuffelen??? Ja best, maar alleen als het haar uitkwam want anders werden de stembanden weer even aangesproken!!

Isa krijgt gewoon een koekje (of beter gezegd: een Sera'tje) van eigen makelij!!!! :wink:

Groetjes, Jolanda

7. Op 16 januari 2005 zullen we Settore verwelkomen in ons huis. Het was altijd al een wens van mij om een zwart/zilver gemarmerde Maine Coon te nemen en die stond op de planning wanneer 1 van onze 4 katten zou komen te overlijden. (1 Maine Coon en 3 HTK's). Helaas ging dat sneller dan verwacht, want mijn Maine Coon van nog geen 1,5 jaar kwam te overlijden. Zie mijn verhaal bij Voorstellen:

Vrij snel daarna heb ik contact gezocht met Sjoukje omdat ik zag dat er een nestje gepland stond, met de kleuren die mij aansprak. We wonen ook in dezelfde stad, dus dat kwam helemaal mooi uit.

Na Sjoukje ontmoet te hebben, gaf mij dit een beter gevoel dan bij diegene waarbij we de vorige Maine Coon hebben gehaald. De vorige was zeker geen broodfokker, maar iemand die graag een keer een Maine Coon nestje wilde en eigenlijk de financiele consequenties verkeerd had ingeschat en daardoor had ik mijn Maine Coon al met 8 weken. Pas later heb ik de stamboom ontvangen. Ik wilde het deze keer beter aanpakken en van de week heb ik dus voor Settore gekozen.

Groetjes,

Danielle

8. Ja dat wordt straks leuk, 2 dames met het zelfde karakter in huis..hahahaha

Laden...

Deel Deze Pagina