Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Kind achterlaten

Discussie in 'De ballenbak' gestart door Djinkie, 19 aug 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ik heb onze Jingles zojuist naar de DA gebracht om hem daar te laten castreren maar toen ik daar de deur dicht trok en hij daar achter bleef voelde ik me heel ellendig. Ik weet dat het een kleine ingreep is en ik mag hem rond het middaguur weer ophalen maar toch........................ het is en blijft toch je kind in de handen van een ander.
    Misschien kinderachtig maar ik zat gewoon te snotteren in de auto op de terugweg..................

Wie herkend dit?? Of ben ik echt zo zeldzaam?

2. HEEEEEEEEEL herkenbaar.

Ik zat zelfs te snotteren toen ik mijn meisjes achter ging laten bij hun vriendjes. Dan gebeurt er eigenlijk niets engs, geen narcose, geen operatie. Een dekking waar je bewust voor hebt gekozen. En niet alleen gekeken naar de kater, maar ook de mensen van de cattery. Mensen die je voor meer dan 1000% vertrouwt om jou poes bij achter te laten. Want ja, die laat je toch ook niet maar zo overal achter.
    En dan toch ook nog snotteren 8)

Dus heel herkenbaar, maak je geen zorgen :lol: :lol: :lol:

En heel veel sterkte vandaag met wachten!!!
    Hier draaien de duimpjes dat alles goed gaat, maar dat zal vast wel!

3. Ohw gelukkig ik dacht al wat een aanstellerietus ik leek wel een moeder die d'r kindje voor het eerst naar school bracht :cry:
    Maar nog eventjes en dan mag ik 'm weer ophalen, zijn mandje staat al klaar ik heb een hele stapel tijdschriften gekocht dus blijf vandaag en morgen lekker bij hem om 'm wat extra te vertroetelen.

4. herkenbaar hoor ;)

Ach nog even en dan is Jingels weer lekker thuis.
    Geef hem maar een knuf als hij weer thuis is ;)

5. Nou alles is goed gegaan en ik was zo blij toen ik hem op mocht halen. Helemaal versuft van de narcose was hij en hij keek me zo zielig aan. Hij heeft hier de hele dag liggen slapen en begon eind van de middag flink te eten. Nu een dag later slaapt hij nog veel maar wil steeds bij me zijn................ ik heb hem wel 10 keer mijn verontschuldiging aangeboden over hetgeen we hem aangedaan hebben :)

6. Fijn om te horen dat het zo goed is gegaan!

Verwen hem maar extra.
    En geef hem maar een hele dikke knuf van mij!!!

7. #7 *Mariska*, 3 sep 2004
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Snik, beetje hypocriet om te snikken als je hem zelf weg brengt, maar vandaag is onze Cater Coen ook 'los ballos' :oops: maar ik geloof dat hij niet zoveel pijn heeft gezien de foto

wat is het ook een schatje, hoop dat hij morgen weer is opgeknapt.

*mariska*

8. Jeetje Maris, ik leef met je mee hoor. En Jingles was de volgende dag al weer aan de wandel en nu is hij het helemaal weer vergeten volgens mij.

Geef hem maar een extra knuffel want je hart breekt he als je hem zo ziet?

Maar hij ligt er wel lekker charmant bij :lol:

9. Ach het mannetje is weer helemaal up to date, hij was echt 1 dag (de dag van de operatie) slaperig, maar de dag erna liep hij al weer vrolijk buiten (zij het in beperkte mate), maakt nog iets kleinere stappen dan normaal.
    Het is zo'n lekker ventje, en boos is hij al helemaal niet. :shock:

*mariska*

10. Heerlijk dat hij ook al weer na een dag lekker rondstapt!!

11. Ik ben ook zo hoor als het om mijn dieren gaat, en ja, een ingreep, hoe klein ook, je bent toch blij als het achter de rug is en alles is goed afgelopen :)

Deel Deze Pagina