Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Poll Kies de foto van de maand December

Discussie in 'Foto van de Maand' gestart door Sjoukje, 1 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

?

Kies de foto van de maand December

1. Miakado's Aricin

3 stem(men)
    100,0%
  2. Miakado's Afina

0 stem(men)
    0,0%
  3. Mainly's kerstfoto

0 stem(men)
    0,0%
  4. Ellie's foto van Bo

0 stem(men)
    0,0%
  5. Bowien2's foto van Sky 2

0 stem(men)
    0,0%
  6. Bowien2's foto van Sky

0 stem(men)
    0,0%
  1. Voor het onderwerp Feestagen zijn de onderstaande foto's ingezonden en is het aan u wie de foto van de maand wordt.

2. Als het goed is staan alle foto's erbij met uitzondering van die van jou.
    De reden hiervoor is dat ze bij de instuur pagina niet zichtbaar zijn, de plaatjes bestaan niet meer op dat adres.
    Omdat ik in haast nog even de poll moest maken had ik geen tijd meer om af te wachten of je nog werkende foto's kon sturen.
    En vanwege het feit dat ik pas vandaag voor het eerst weer thuis ben na nieuwjaarsdag (en dus op internet kan) deze late reactie.
    Daarom denk ik ook dat het niet meer zo heel veel zin heeft om de foto's er nog bij te zetten, gezien de tijd. Want ik was van plan om de poll een dezer dagen te sluiten.
    Mocht je toch nog graag de foto's erbij tussen hebben dan hoor ik het wel en zal het zo snel mogelijk doen.

In ieder geval excuses.

3. dus met andere woorden als de foto's niet eerst in je fotoboek op het forum zet worden ze dus ook niet geplaatst.

4. Nee het gaat erom of de foto's op het moment van de poll plaatsen bereikbaar zijn zodat ik de foto's kan opslaan en ze kan uploaden bij de poll (dit zodat ze tijdens de poll zeker bereikbaar blijven).
    Wanneer ik de tijd had gehad, had ik nog even contact opgenomen om nieuwe adressen door te geven of de foto's te sturen.
    Maar zoals je kunt zien zijn je foto's niet te zien, onbereikbaar bij het instuurgedeelte.

5. Helaas kan ik de foto van de maand nog niet verwerken omdat er twee foto's zijn met een gelijk aantal stemmen.
    Dus wanneer u nog niet gestemd heeft, doe u dit dan a.ub. even.

Alvast bedankt.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Kies foto maand
  1. Sjoukje
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    1.999
  2. Sjoukje
    Reacties:
    8
    Weergaven: