Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Kattenbak

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ellie, 15 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Een kattenbak zoals ik ze hier nog nooit in de winkel heb gezien !!!!

hidypillow.jpg

hidycatmouse.jpg

2. Dat zijn leuke kattenbakken, alleen een beetje groot als je er meer dan één hebt :D

3. Op zich een goed idee, alhoewel de kastjes niet geheel overeenkomen met mijn smaak.
    Maar idee is goed, onderin de bak (zou ingang wel iets lager maken, deze is zo hoog)
    En bovenin het grit en ander grut

4. Erg grappig maar wel onhandig, denk ik.....en uh dan mag ik ook wel een groter huis aanschaffen.....gih gih gih......

5. Ik heb een oude flat, waar ze eerst een kast in de keuken hadden die je ook van buiten af kon openen, voor post en vuil en wat al niet meer. Dat is later dichtgemaakt, zodat dieven en ander tuig niet op die manier naar binnen kon, maar dan zit je met die kast. De meesten hebben er dus de koelkast in gezet. Maar dan moet de ruimte ervoor vrij blijven, anders kan de koelkast niet open - dus je indeling van de keuken wordt aardig bepaald daardoor.

Nu had ik in de badkamer een boiler nodig, maar daar was daar geen ruimte voor. Dus, de boiler staat in de keuken in die kast. Waar anders de koelkastdeur open en dicht zou zwaaien, heb ik een extra aanrechtblad gemaakt, met daaronder koelkast en vrieskast - was één model dat paste :). Dan is er nog zo'n 30 cm tussen koelkast en muur, terwijl in die kast de onderste ~50 cm ook vrij zijn, want daarboven hangt de boiler. Prachtige plek voor de kattenbak: katten kunnen er prima bij, uit het zicht, fantastisch! Die bak is ook de favoriet van de 4 die er zijn! (De koelkast kan rijden, zodat een monteur eventueel bij de boiler kan.)

Probleem was natuurlijk: hoe verschoon je nu de bak? Wel, de andere muur was met het tochthalletje. Daar een gat laten maken en behoorlijk afgewerkt, en een plaat met gaatjes ervoor die ik zo kan weghalen :). Dus schoonmaken via het halletje, vuilmaken via de keuken.
    En als ik moet gaan verhuizen en de volgende bewoner heeft geen kat, moet die er maar het pils koel(er) zetten :D

6. Ha wat een grappig zeg, heel erg orgineel !!!

7. Oh! Ik vind ze leuk!!! Ook niet mijn stijl meubilair, maar toch errug leuk!!!

Groetjes,
    Monique

8. Ik vind het een ontzzettend leuk idee!
    Vooral omdat je de kattebak mooi kunt weg werken. 8)
    Alleen 't is niet mijn stijl. :D

9. #9 Tehya, 16 jun 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Deze zag ik op het inernet op Ebay en het is misschien iets practische om de kattebak uit het zicht te zetten?

en deze iets mooiere versie ook!!

Je komt hele leuke dingen tegen op Ebay voor katten en ja ,meestal willen ze het wel niet opsturen naar Europa maar ik krijg er toch vaak goede ideenen van!

10. De meeste dingen zijn ook zaken die je zelfs zo na gemaakt hebt als het moet.

11. das idd wel zo ja.. Als je het namaakt kan je het ook nog aanpassen qua vorm en maat van de omgeving..
    heb je ook niet al dat grid in de kamer liggen..

12. Mooi he Ellie! Heb ze in het echt gezien enkele jaren terug toen ik in de USA was voor The International Cat Show van de CFA. De kasten zijn werkelijk prachtig en dat glas in lood ook... kunstwerkjes, handgemaakt en dus erg prijzig ;).
    Groot zijn ze inderdaad, maarja daar is alles groot, groter, grootst, dus in die huisen past dat allemaal makkelijk.

Als je echt wilt kwijlen over mooie cat-things moet je in The States zijn... ongelooflijk.

Tonja :alien:

13. Mijn stijl....pff...ooit ooit had ik het hier zo mooi, dit was voor de bullen hier kwamen en een zonder onzindelijke katten:) Nu fineer meubeltjes die zijn snel te vervangen, lelijke leren banken, muren die echt ieder jaar gesaust moeten worden...Dure meubels durf ik niet meer te kopen, heb bv al 6 banken in 4 jaar tijd gehad..Slopende hond en katten nageltjes doen wonderen:) Ach je leert er mee leven maar af en toe denk ik,..zo'n mooi cremé leer of blauw wooneiland, kaasplanken meubelen, nieuw vloertje...Alles schoon..Maar dan heb ik geen heerlijke snurkers meer..Maar straks als de bijkeuken af is, wil ik een nieuwe kast voor in de keuken en onderin de kast komt dan de bak te staan!

gr,kim

14. Wat een sjieke poepdozen zeg, maar het lijkt me niet zo lekker als de katten hun pootjes afvegen aan die mooie kasten. Onze joekels willen nog wel eens hun pootjes afvegen aan de omgeving rond hun bakken.

15. stukkie zeil onderin leggen ..
    dat kan je makkelijk afnemen..

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Kattenbak
  1. Emanuella
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    292
  2. Anna
    Reacties:
    7