Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

katten op de slaapkamer???

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sjoukje, 27 jul 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Mogen jullie katten op de slaapkamer, vooral wanneer JIJ naar bed gaat??

Die van mij hebben toegang tot bijna het gehele huis, behalve de pc-kamer van vriend (bijna wederhelft :wink: ) niet en de badkamer en toilet..
    Verder lopen ze door het hele huis heen :wink:

ik heb zelfs het probleem dat ik niet kan slapen zonder katten :? :oops:
    Duzz bij mij zijn de katten verplicht :twisted: om op bed te slapen..hihih Wanneer er geen kat in de slaapkamer is dan pluk ik er eentje van uit de huiskamer of waar ze dan ook zijn op dat moment en die moet dan lekker verplicht mee naar bed :lol: :lol:

Toen ik een 3 maand geleden uit het ziekenhuis kwam naar een galblaas verwijderings operatie heb ik het 3 dagen uitghouden zonder katten op de slaapkamer, toen miste ik ze zo erg dat ze weer lekker bij mij konden gaan liggen :wink:

2. Nee bij ons mogen ze door het hele huis heen lopen

maar niet op de slaapkamer

ten eerste door die haren op het bed (ik nies me eigen dan dan suf )

ten tweede we hebben satijn lakens dus dat haalt heel erg met de nageltjes dat is zonde

3. bij mij mogen ze ook niet op de slaapkamer
    puur omdat dat nog de enige kamer is met tapijt en dan zijn die haren zo moeilijk te verwijderen
    ook zou ik dan zelf niet meer kunnen slapen denk ik
    met een katten koor van 8 spinnende kinderen om me heen
    geef toe dat 1 a 2 katten op schoot erg rust gevend is en dan val ik ook in slaap
    maar 8 op bed is me ff iets te veel van het goede :lol:

4. Hier vloerbedekking op de slaapkamer, satijnen dekbed overtrek maar wel poezels op de kamer:) De haaltjes zijn juist minder in satijn dan katoen. Achterop het bed ligt een fleece deken waar ze liever op liggen dus die haren valt wel mee hoor. Momenteel mogen de opvangkittens bij ons slapen daar ze nog maar met zijn tweetjes zijn nou dat kost je wel nachtrust hoor maar ozo gezellig:)

gr,kim

5. vier van de negen katten mogen 's-nachts mee de slaapkamer in. De rest blijft buiten.

6. Katten op de slaapkamer

Toen onze Mr. Bojangles bij ons arriveerde, mocht hij van mijn man niet boven komen. De kinderen smokkelden hem dan mee naar de slaapkamer. Maar hij moest van mijn man naar beneden. Hij bleef maar piepen. Na een paar nachten heb ik gezegd dat hij boven mocht blijven. We hebben ook vloerbedekking (hoogpolig zelfs), en bij de kinderen vinyl.
    Mijn man protesteerde maar even, nu slaapt Mr. Bojangles zelfs op zijn voeten. Hij zegt er niets meer van. Als de kater zelfs een nacht bij de kids of beneden heeft geslapen, vraagt hij 's-morgens waar de kat was!! :lol:

Hij mag dus overal komen en nu met de kleine poes erbij ook!!

groetjes, Ine

7. Re: Katten op de slaapkamer

Hahahahah,

Mr Bojangles heeft je man dus helemaal om zijn pootje gewonden...grin..

8. Helma,

je maakt mij heel erg nieuwschierig waarom er 4 wel op de slaapkamer mogen :wink:

9. Hihi, anders wordt het bal midden in de nacht en daar heb ik geen zin in (moet iedere ochtend om half zes op). De rustigsten mogen mee :wink: . Twee Coons en twee htk's.

10. Hier slapen ze dus wel gewoon bij ons op bed. Smooty die heeft een vast stekje naast fred zijn hoofd op het kussen. De rest ligt her en der verspreid over het bed.

11. Toen wij nog in onze oude flat woonden, was ons huis helemaal voor de katten en wij mochten er "ook" wonen :wink: Maar met 7 maine coons en een noorse boskat hebben we toen al besloten dat als we zouden gaan verhuizen dat we het heel anders zouden gaan doen. Dus toen we in februari dit huis kregen, hebben we een kattenkamer gemaakt met daaraan vast een grote ren. In principe zitten ze daarin als wij niet thuis zijn of als we in bed liggen. Voor de rest mogen ze gewoon rondlopen. De katten zijn dolgelukkig met deze oplossing en willen vaak niet eens uit hun eigen plekkie komen. Soms (als mijn man snurkt grrrr) slaap ik weleens op het bed in de kattenkamer en dat is wel heel gezellig. Er komen er altijd wel een paar bij me liggen en er wordt heel wat afgekletst door ze :D
    Ik mis ze wel s'nachts op bed hoor, maar gelukkig heb ik m'n hondje nog die lekker altijd bij me ligt :)
    Groetjes, Carin

12. ze willen vaak alledrie op bed en douwen mij er dan half uit. Vreemd genoeg willen ze alledrie aan MIJN kant van het bed en niet bij mijn vriend :rolleyes: Maar ach, zonder hen kan ik ook niet slapen! :wink:

13. Heel erg herkenbaar;)

Helaas als ik hier 2 katten zou meenemen is het bal nog erger :rolleyes:
    Maar aan de andere kant, ik vind het ook heerlijk om wakker te worden tussen al mijn katten in..hihihihi

14. Wees blij dat je er drie hebt..
    ik wordt voornamelijk midden in de winter gecocoond door 8 katten ( koud heb ik het iig niet :rolleyes: :lol: ) en ook hier willen ze alleen bij mij liggen, ik denk dat het komt omdat ik 's nachts lekker stil lig, netjes zoals afgericht personeel opzij schuift als de katten meer plek willen hebben..
    Mijn man ligt altijd kat-vrij..die gaat nl niet aan de kant als ze dat blieven :wink: :lol:

15. Bij ons moeten ze op bed (van mij :oops: ) Ik vind het gewoon heel gezellig en ze horen erbij................... heerlijk in slaap vallen op dat gezellige knorretje van onze mannen. Als ik dan een keertje niet thuis slaap tijdens vakanties ofzo dan mis ik ze gewoon ontzettend en lig ik echt te denkenh aan thuis en mijn twee harige knorrende mannen :lol:

Jingles slaapt op mijn kussen en ik daarvoor en Kaz meestal op het voeteneinde of bij mijn vriend achter zijn kussen........................... genieten vind ik dat!!

16. slaapkamer

Bij ons mogen de katten overal komen. Dus ook op de slaapkamer. Queenie zit op het nachtkastje, Robijn ligt op het voeteneind en Sky ligt overal en nergens. Ze komt 's nachts wel es heel dicht tegen 1 van ons aanliggen en dan ben je half wakker en die kat wil dan perse geaait worden. 's Ochtends als de wekker gaat springt ze op en wil dan ook geknuffeld worden, dus beter meteen wakker worden anders gaat ze in je oren of tenen hangen. Alleen Zorro komt zelden bij ons in de slaapkamer, die ligt liever op de bank.

17. Ja, hier mogen ze ook op de slaapkamer komen. Maar niet allemaal als we gaan slapen, dan wordt het hommeles. Dus we doen in toerbeurten. De ene nacht de ene familie (Chasca en Gerrit) en de andere nacht de andere familie (Pegel en Lhamo). Noppes zal het worst wezen, als ie maar bij me op mijn borst kan liggen kwijlen. :D

18. Slaapkamer? Toen mijn eerste kat (HTK) bij me kwam wonen, had ik maar een kamer, dus, weinig keus ... :)
    Mijn eerste kat was nog goed opgevoed (tja, één kamer, ik was er altijd bij als ze iets ging uithalen, en kon meteen corrigeren ... ) en kwam alleen op de dekens, niet als de lakens. Als ik wakker was. Want als ik sliep, gold die regel niet, toch?? Dat gaf me ooit eens een doodschrik, maar dat staat al beschreven op http://www.riettevb.cistron.nl/nidoba/extra/leuk/leukn.html#fluister) :D
    En nu met 4 Coons, in een eigen flatje met meer kamers: ik heb een kattenluik (zonder luik, enkel het gat) in de slaapkamer deur. *Kan* het afsluiten, als het moet, maar dat wordt duidelijk niet op prijs gesteld! En de Coons: 2 kruipen er *tussen* de lakens :( :D ! Een ander heb ik met moeite kunnen afleren om *op* mijn zij te liggen, en zwerft -wat betreft slaapplaats- nu rond in de slaapkamer, op bed en daarbuiten. Nummer 4, Mystery, gebruikt meestal het mandje in de slaapkamer.

Groetjes,
    Riëtte

19. Hmmm.. bij mij ook geen katten op de slaapkamer! Word helemaal kriebelig van de harenmassa op bed en kan niet slapen met een stapeltje spinnemansen naast of op me!! :wink: Bovendien is ook bij mij de enige kamer met vloerbedekking de slaapkamer!

Maarrrrrrrr..... toen Maxi moest bevallen vond ik het gezelliger om haar bij me te houden op de slaapkamer!! Een paradijs vond ze het... Heerlijk krabben aan de vloerbedekking, nagels in het vrouwtje en in het dekbed, helemaal te gek... En toegegeven, ik vond het supergezellig maar van slapen komt echt niks! Ik word gek van die haren in bed en van een Maxi die constant "buikje-aaien" wil... en als ik dan even wegzakte ging ze bij gebrek aan aandacht maar gewoon op mijn hoofd liggen!

Het verhaal rondom de geboorte van Maxi's knul kennen jullie. Maxi is nog een paar daagjes bij mij gebleven 's nachts maar toen vond ze het zelf eigenlijk ook wel welletjes! En ik? Ik struikelde bijna over de wallen onder mijn ogen en wilde eigenlijk alleen maar slapen, hahaha :lol:

20. Hier liggen er met regelmaat ook wel een of meerdere op bed. Meestal Face en als een van de dames krols is dan de dame in kwestie. Lekker knus.......

Groetjes, Janneke.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - katten slaapkamer
  1. cheffin
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    120
  2. lizzy
    Reacties:
    3
    Weergaven: