Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Ik ben mij echt DOOD geschrokken! Diesel kwijt!!!!!!

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Ivy- Sandra, 2 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Werkelijk waar, ik had een hart stilstand!

Ik zou met Diesel naar de DA voor een FIV en FeLV test en ik wil hem pakken en weg was hij. Ik kon hem nergens vinden.
    Ik roepen en roepen en roepen maar geen Diesel. Ik natuurlijk HEEEEEEEEEELEMAAL in paniek, bleef met mijn neuspiercing achter iets hangen, stootte mijn kop, knalde met mijn knie ergens tegen aan. Zakte bijna door een kastje, ging nog eens flink door mijn enkel en tot overmaat van ramp ging ik nog eens flink door mijn rug (is dus een enorme zwakke plek bij mij) maar nog steeds geen Diesel.
    Ik wilde bijna de DA afbellen zie ik in een ooghoek iets bewegen PPPPPPFFFFFFFFFFFFFFFFFFF daar was mijn kanjer weer! Ik snap er echt geen bal van! Hij was er dus gewoon maar ik zou niet weten waar!
    Normaal komt hij altijd naar mij toe en begint hij te kletsen als ik kom maar nu dus niet.
    Ik kan wel zeggen dat ik echt VRESELIJK geschrokken ben! Nu ik dit typ begint mijn hart alweer sneller te kloppen. Jeetje wat kan een mens toch schrikken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2. Waar zat ie dan?
    gewoon in het verblijf?

3. ik snap dat je je dood bent geschrokken.
    maar hij verstopte zich zeker omdat hij naar de dierenarts moest.
    ik hoop dfat je niks aan je kop en knie over hebt gehouden.

4. hehe en het was niet eens vrijdag de 13de :wink:

5. Zal je altijd zien hé, zijn ze ineens weg en compleet onvindbaar! Pff...Hoop dat je achteraf erom kan lachen, Diesel zal hebben gedacht gedeelde smart is halve pijn:)

gr,kim

6. Das schrikken :shock: :shock: :shock:
    Chappy heeft er hier ook de hand van... :rolleyes:
    Je loopt je helemaal in de stress te douwen, en dan komt mijnheer dood vriendelijk aan lopen zo van : "ja...was er wat?" :twisted: :twisted: :twisted:
    Je al ze toch....maar de test was die ok????

7. Ja gelukkig was de test weer ok!

8. Gefeliciteerd hoor dat was vast een opluchting :D :D

9. Hahahahaha heel herkenbaar zo'n reactie. En vaak zitten ze dan harstikke dichtbij maar heb je er gewoon al een paar keer overheen gekeken :D

Maarreh ben je alweer een beetje bijgekomen en hoe is het nu met je rug?

10. die had het natuurlijk al in de smiezen en dacht ja daaaag voor die naald moet je me maar eerst eens gaan zoeken hoor
    voor wat hoord wat :mrgreen:

11. oh schrik me dood diesel weg
    maar gelukkig had hij zich verstopt
    knuffel van Teus

groetjes mariet

12. Pffffff da's echt ff schrikken Sandra!!!!
    Gekke Dies! :bom:

13. Blij dat hij der toch gewoon was....

Wat een bekend gevoel....je helemaal suf zoeken naar de mormels.
    Helemaal in de stress raken...
    Had ik de deur opengelaten?
    Waar is ie nu?
    Hoe kan dat?
    Staat ergens een raam open?

En vervolgens kom je je mopje eindelijk en puur toevallig en per ongeluk onder je bed tegen....
    Waar ze heel de tijd lagen natuurlijk
    En wordt je aangekeken met een blik van ...mens wat doe je nu?

14. A real coonie character..... :lol: :lol: :lol:
    "ikke ga niet naar de DA", duidelijker als dat kon hij ook niet wezen, tóch....!!!!
    Ik moet altijd vreselijk lachen om dit gedrag :lol: :lol: :lol:

15. Inmiddels ben ik weer bijgekomen van de schrik, maar dat heeft best een tijdje geduurd hoor!

Met mijn rug.......... NIET GOED!

16. Typisch kat. Wij zijn er ook altijd wel eentje kwijt en meestal op de meest lullige momenten. Houdt je scherp he ;)

17. Zoiets is inderdaad erg schrikken!!! En dan kunnen ze ineens weer op de raarste plekken opduiken.................katten........ :rolleyes: :wink: .

Groetjes, Janneke.

Laden...

Deel Deze Pagina