Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Hoeraaa! Lampionnetjes!!!!!!!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door mccfelinefantasy, 21 mei 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ja hoor! Ze geven nog net geen licht!!! Mooie dikke rode tepels!!!!!

:wav: :wav: :wav:

Nog maar zes weekjes en onze Jay wordt weer mama!!!!!!!

De uitgerekende datum is 4 juli (leuk thema? Born on the 4th of July)

Nu maar stevig duimen dat er een meisje voor onszelf bijzit... bij voorkeur een zwart effen dametje!

De kittens worden volle zusjes en broertjes van Taro en halfzusjes en halfbroertjes van MayDay

Mogelijke kleurtjes? Toverballetjes!!!!! Alles (behalve zilver en wit) is mogelijk! Beiden ouders dragen zowel effen als verdunning dus... combinaties in overvloed! Pa is blauw tabby en mamaat'je is een torty...

Groetjes,
    Monique

2. GEFELICITEERD!!!!!
    :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
    Dat kan een bonte boel gaan worden, LEUK!!!

Zou ik niet doen - ieder ander woord in die film was toch 'fuck'?! Weinig variatie ..... :wink:

3. Hahaha! Heb je wel gelijk in... maar als je de topic over deze dekking nog kan herinneren wel heeeeeel toepasselijk! :lol: :lol: :lol:

Groetjes,
    Monique

4. Daar zat ik ook aan te denken, maar ik dacht ... laat ik even mijn opvoeding tonen :D :D !! OK, het was wel *heel* eventjes :lol: :lol: :lol: :lol:

5. Fuck a duck's feline fantasy .............

Ach zo gek klinkt het niet hoor hahaha
    Gefliciteerd meid, na al dat gerampetamp van die 2 kon het ook haast niet anders!

6. :wav: Van harte gefeliciteerd :wav:

7. GEFELICITEERD

party.gifclap2.gif

8. Van Harte en dat er maar mooie toverballetjes uit mogen komen :D

9. Gefeliciteerd hoor, dat het gelukt is. Nog even wachten en dan ben je erachter wat voor toverballetjes er uit komen.

:eek:ccasion7: :binky:

10. Heel erg gefeliciteerd met de toekomstige mama.
    :flower: :thumbright: :cheers: :eek:ccasion8: :eek:ccasion7: :eek:ccasion1:

Ik zit nu jouw goede nieuws ff te vieren met een bord sushi en een stevige portie wasabi...
    Mijn dag ook weer goed :D

11. Tadaaaaa!! Van harte met je lampionnetjes!! Het grote aftellen is weer begonnen:)

gr,kim

12. :wav: Gefeliciteerd...!!! :wav:

13. #13 Sjoukje, 21 mei 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    gefeliciteerd

dat er leuke toverballetjes uit mogen komen :wink:

14. GEFELICITEERD!!!!!

:flower: :flower: :flower:

15. Gefeliciteerd hoor !!!!!

16. HARTELIJK GEFELICITEERD!!!

17. Gefeliciteerd Monique!!!! Dat Jay je maar mag verrassen met een hoop prachtige toverballetjes!!!! :eek:ccasion7: :eek:ccasion7: :eek:ccasion7:

Greetz,
    Marleen

18. :eek:ccasion9: GEFELICITEERD :eek:ccasion2:

Groetjes Liz

19. GEFELICITEERD!!!!!

20. Helemaal geweldig Monique en ook ik ben heel benieuwd naar de kleurtjes.
    :blob: GEFELICITEERD :blob:

21. #21 Marja, 21 mei 2005
    Gefeliciteerd Monique en ja kleurtjes ........... :oops:

22. Hahaha! Als ik er niet uit kom, dan maak ik gewoon close-up foto's en zet ik ze hier neer! Kunnen jullie fijn effe helpen determineren! :lol: :lol: :lol: :lol:

Wat dat betreft is een combi rode poes x zwarte kater wel heel prettig! Hoef je ook niet meer te sexen!!! Daar gaan de meest ervaren fokkers (ik zal geen namen noemen :twisted: ) nog wel eens mee de mist in!!!

Groetjes,
    Monique

23. Ik weet de naam! ik weet de naam!
    Het is een fokker, man, die meende dat ie een prachtige zwarte kater in het nest had!
    En met 8 weken waren de balletjes niet ingedaald!!!!!!!!!
    En ging niet gebeuren ook whahahahaha

24. Ehhh, YEP! Dat is'm! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

groetjes,
    Monique

25. Dank jullie voor de lessen in genetica ;)
    Iedereen zegt altijd dat rode poezen bijzonder zijn.
    Maar elke rode kater heeft dus altijd een moeder met een geheel rode of deels rode vacht.

26. jep en een rode poes moet dus altijd een rode vader en moeder (in ieder geval met rood) hebben
    En dit telt dito voor creme want dat is de verdunning van rood :)

27. Dus het is voor jullie als fokkers altijd het makkelijkst om te fokken met een schildpadje en bijv. een black/brown tabby papa.

Want dan krijg je meer kleur combi's dan met 2 identieke ouders.

28. Dat klopt! En in principe krijg je met een rode moeder en een rode vader dus ook rode poesjes, alleen... op de een of andere manier worden er volens mij toch altijd veel minder rode poesjes dan rode katertjes geboren?!!! Terwijl (als ik het goed heb) statistisch gezien de kans op poesjes groter zou moeten zijn.

Groetjes,
    Monique

29. Pcies...dat dacht ik dus ook dat er dus inderdaad net meer rode poesjes dan katers zouden moeten zijn.
    Terwijl je gewoon altijd hoort dat rood altijd een kater is.
    Das dus bull.

Want moeders heeft dus gewoon een veel grotere invloed op kleur dan paps omdat moeders alles een kleur geeft en paps alleen de poesjes.
    Dus is statistisch gezien de invloed van mams hoger.

En hier wil nu mijn rooie aandacht ;)

30. Gefeliciteerd en hopelijk zit je droommeisje erbij!

31. :eek:ccasion7: :eek:ccasion7: :eek:ccasion7: :eek:ccasion7: :eek:ccasion7: :eek:ccasion7: :eek:ccasion7: :eek:ccasion9: :eek:ccasion9: :eek:ccasion9:
    Gefeliciteerd hoor!
    Nog meer kittens :wink: :wink: :wink: :wink:
    We worden echt verwend hier :D :D

32. :alien: :alien: :alien: :alien: Gefeliciteerd!!! Nu maar dagen aftellen... :bom:

33. Dusssss......'t is nu officieel. GEFELICITEERD!!
    had ook niet anders gekund eigenlijk na zo'n wilde nacht.....
    hoop dat je ontzettend mooie kittens krijgt.
    :wav:

34. Ook namens mij gefeli!!

35. Owwww! Dank jullie wel voor de voor-felicitaties! Ik ben ook erg ongeduldig!
    Maar het duurt nog wel effe... :?

Als ze net zo als Taro worden, dan krijgen we nog wat te stellen! Taro'tje is echt zoooo'n lekker ding! Hij vind iedereen lief en wil constant aandacht!

Groetjes,
    Monique

36. haha dan kom je straks handen te kort als ze op Taro gaan lijken :lol:

37. #37 Bianca, 23 mei 2005
    Oooohwwww helemaal geweldig!! Gefeliciteerd hoor!

38. Monique, geweldig om te lezen , dus over een week of 6 ................kleintjes :D

Deel Deze Pagina