Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Hmmmmm geil fleece-kleedje

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door Djinkie, 8 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hihi een beetje een rare titel voor een topic maar zo denkt onze Jingles er wel over. Hij is nu anderhalf jaar oud, gecastreerd en wel maar kickt helemaal op fleecekleedjes. Nu vind ik dit op zich niet erg maar wel als hij MIJN fleece-kleedje gaat dekken als het ware!! Hij maakt er een prop van gaat er op rijen, maakt de bijbehorende geluidjes en kwijlt vervolgens alles onder. Tevens vraag ik me weleens af of er niet een zaadlozing op mijn kleedje zit, nu lijkt me dit zeer onwaarschijnlijk aangezien hij gecastreerd is maar toch.

Moet ik dit nu toelaten of is het echt iets onschuldigs?? Hij loopt het hele huis in de rondte met het kleedje, gromt naar de andere katten als hij er mee loopt, etc. Aan de ene kant vind ik het prima maar aan de andere kant vind ik het niet echt fris en ben bang dat hij misschien straks gaat sproeien, of ben ik nu te voorbarig?

2. Wow, ik kan niet zeggen dat ik dit met mijn katers heb meegemaakt.
    Op zich een grappig verhaal, maar het lijkt me toch niet leuk all the time.

Heb je het al aan de dierenarts gevraagd, hupneigingen hoort hij eigenlijk niet te hebben, wanneer is hij trouwens gecastreerd?

3. Op zich zit ik er niet zo mee alleen vraag ik me af of ik dit id. moet accepteren. Hij is ruim driekwartjaar gecastreerd.

4. hahahahaha ik ga stuk van het lachen hier sorry:p

Heb je er geen fotos van :p

En wat je ertegen kan doen? Pfff, misschien moet je het dekentje vies laten ruiken ofzo? Of even met de DA bellen.

5. Hmmm, ik heb dit nog nooit eerder gehoord bij katten.. laat staan gezien. Wel ken ik het van honden, reu en teef... en daar heeft het met rangorde en dan in het bijzonder met dominantie te maken. Elke hond wil wel dominant over iets zijn, tja in een gezin is de hond als het goed is de laagste in rang du sja dan maar rijen op het kleedje..... Maar of dit ook voor katten geldt???

Leg het eens aan je da voor, misschien weet die het.

6. Ach, het komt wel meer voor hoor!!!

Beertje is helemaal verliefd op mij. Soms komt hij 's avonds knuffelen en dan, van lieverlee wil hij overgaan op iets meer dan geknuffel... :? Met mijn bovenarm notabene!

Ik duw hem liever niet weg, omdat ik hem niet wil verwarren of verkeerde signalen wil afgeven... Maar ik trek mijn arm weg en knuffel effe zijn snoetje en dan is het weer over. Smirnoff is nu twee en half jaar en al bijna twee jaar gecastreerd. Overigens: het gecastreeerde katertje van mijn vriendin heeft hele diepgaande gevoelens voor één van haar kussens! 8)

Aangezien dat een mooi lichtroze zijden kussentje is en ik er nooit één viezige vlek op heb kunnen ontdekken, ga ik er van uit dat er "niets vrij komt" tijdens het droogvrijen :lol:

Groetjes,
    Monique

7. Ik zal eens kijken of ik er foto's van kan maken :D
    Gelukkig hoef ik me zo te horen geen zorgen te maken wat sproeien o.i.d. betreft. Voor de zekerheid zal ik morgen toch maar eens de DA bellen. Wordt vervolgd...........

8. Vandaag de DA gebeld even voor de zekerheid. Het kan volgens hen geen kwaad wat sproeien betreft maar we moeten het niet continu goedkeuren. Mocht hij er met een week of twee nog steeds als een gek mee aan de gang gaan dan kunnen we druppels halen die evt. geslachtsdrift onderdrukken en daar zou het helemaal mee weg moeten gaan. We wachten af :D

9. Gelukkig heeft ie nou zijn eigen kleedje ;)

10. De pers van kennissen van me doet dit ook, alleen dan met een slaapzak. En soms bespringt ie de andere kat die ze hebben. Voor zover ik weet, ook nooit 'vlekken' gezien. :D
    Hij doet dat ook al jaren (hij is 10 dacht ik) en is ook al heel lang gecastreerd.

Maar ik las dat de DA had gezegd dat t eigenlijk niet 'mag', dat je t niet goed mag keuren. Maar als je er niet bij bent doen ze t toch ook. Het lijkt me eigenlijk vrij onschuldig. Ik twijfel er een beetje over dat dan geadviseerd wordt om druppels te gaan geven tegen de geslachtsdrift.

11. :D een rare gewoonte maar ik moest er wel om lachen toen ik het las: een kleedjes fettish :D
    Onze birmaan heeft iets met tenen. mmmm. Zodra de schoenen uitgaan komt ze aanrennen om tenen te likken en te kroelen. Rare beesten soms.

12. Zodra we van huis zijn dan heeft hij geen kleedje tot zijn beschikking, daar denken we echt om. En wat die druppels betreft, ik vind het niet geheel vreemd een sproeiende kater is immers ook niet alles en dit kan er helaas wel uit voortvloeien ;)

Deel Deze Pagina