Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE HIEPERDEPIEPHOERAAAA!!!!!

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door mccfelinefantasy, 25 feb 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. De postbode kwam net langs met een brief van de RMC waarin we werden uitgenodigd om naar de kittendag in Heemstede te komen:

SMIRNOFF ZIT BIJ DE TOP 5 KASTRATEN VAN 2004!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Op welke plaats mijn beertje staat weet ik niet, maar alleen al dat hij in de top 5 staat vindt ik helemaal SUPER!!!!

En dan te bedenken dat in november 2002 een dierenarts tegen mij zei: “die is misvormd en er is niets meer aan te doen, verlos hem maar zo snel mogelijk uit zijn lijden!!!”

Blij dat er iets tussenkwam, zodat hij hem niet direct kon laten inslapen, blij dat er mensen zijn als Joyce die je verder helpen en blij dat wij zo koppig waren dat we het niet op wilden geven!!! En het allerblijst (is wel geen correct Nederlands, maar het klopt wel!) ben ik wel met mijn geweldige, knappe, lieve, eigenwijze beer!!!!

Groetjes,

Monique

2. Monique,

super super gefeliciteerd!!!!

Ben heel erg benieuwd op 3 april welke plaats hij gaat halen ;)

3. He Mopperpot :p Je hebt het verdiend hoor!!!!! Dikke knuf voor jou!

Enne Monique, jullie natuurlijk ook gefeliciteerd!!!!

Groetjes, Janneke.

4. Gefeliciteerd hoor! Ik ben ook benieuwd 3 april!

5. Leuk zeg gefeliciteerd :D :D
    Wat zal jij trots zijn :wink:
    Kan ik hem ook eens zien 3 april :D :D

6. Wel even gedag zeggen dan!!! Want anders weet ik nog niet wie wie is, tenzij de buttons dan al klaar zijn, dan kunnen we elkaar allemaal herkennen, hihi

7. Oe Smirnoff! Wat een droomfoto's!
    Super!!!!

mag ik nu een washandje om mijn kwijl af te vegen? :wink:

8. heb je niet standaard een pak doeiknoeidoekjes naast je pc liggen :mrgreen:

Ik heb een aantal slabbetje van mijn neefjes hier liggen, erug handy met al die kwijl foto's die er geplaatst worden :wink:

9. Nou ik vind het niet gek dat ie bij de top 5 zit. Wat een Kanjer. Gefeliciteerd en succes 3 april!!

Deel Deze Pagina