Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Het heeft niet zo mogen zijn.....

Discussie in 'Memoriam' gestart door Jolanda, 27 okt 2004.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Gistermiddag, na al het wachten werd om 14.48 uur geboren: Spooky Spector. Katertje en maar liefst 146 gram zwaar!!!

Ik was zo dolgelukkig me het knulletje. Maxi had er een hele kluif aan, zo'n flinke vent die dan ook nog eens in een stuit geboren werd. Dit was trouwens het complete 'nest'...

Bij geboorte was zijn vlies al meteen helemaal stuk en hij zat aardig vol met vruchtwater, ik heb diverse keren moeten uitzuigen en toen leek het beter met hem te gaan. Toen om 17.00 uur een DA bij me was heeft die even een snelle checkup gedaan (want Maxi werd er helemaal zenuwachtig van) en goed bevonden...

Hij snapte maar niet hoe hij moest drinken, maar daar maakte ik me in eerste instantie niet zo druk over... Katertjes zijn vaak niet zo heel slim, hihihi... Maar gedurende de avond leek hij opnieuw 'vol te lopen'. Ik heb Emiel gebeld en ik moest gelijk komen. Op het moment dat hij Spooky's bekkie opendeed zag ik gelijk wat er mis was..... Zijn verhemelte lag voor drie kwart open... Spooky zou geen enkele kans hebben, en we hebben hem direct in laten slapen...

Ik heb er zoveel verdriet van, al weet ik natuurlijk dat dit voor Spooky het beste was.... Hij had alles in zich om een prachtige grote Coon te worden, het mocht helaas niet zo zijn... Rust zacht, kleine vent!

20041026-007.jpg

2. :cry: :cry:

Jolanda,

heb je gisteren al gesproken..
    Het kleine mannetje, geliefd in zijn korte leven..Rust zacht..

Ik wil je veel sterkte wensen.
    Dikke knuf!

3. Wat een trieste gebeurtenis ,Jolanda.Ik ben er helemaal ondersteboven van en ach die arme Maxi.
    Sterkte

groetjes Marja

4. Ach wat triest,Jolanda.Het is toch altijd weer een risico en een bang afwachten bij een nestje.

5. Sterkte Jolanda is altijd triest als een kitten het niet haalt.

6. Oh Jolan,
    wat vreselijk.....

Heel heel veel sterkte meid!

7. och jeetje toch, heel veel sterkte.

8. Sterkte hoor...moet niet makkelijk voor je zijn..
    Ellie.

9. Wat erg, wat jammer, ik wens je veel sterkte met dit trieste verlies, pfft, het was zo een schoon roodje, hééél erg is dat :cry: :cry: :cry:

10. Sterkte Jolanda, wat erg dat hij het niet heeft gered......

11. Jolanda heel veel sterkte. Jij heb het beste gedaan voor het ventje wat je kon hoe moeilijk het ook is zo een beslissing. Geef Max maar een dikke knuffel want die zal ook wel aan het zoeken zijn naar haar kindje.

12. He jeetje ik schiet een beetje vol bij het lezen kun je nagaan wat jij erbij voelt. Goh meid ik wens je heel veel sterkte!! Hoe gaat het met Maxi inmiddels? En ik vind dat je een heel moedig besluit hebt genomen, niet de makkelijkste maar waarschijnlijk wel de beste, twijfel daar niet aan :wink:

Liefs,
    Anoeschka

Deel Deze Pagina