Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Help !!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Suzanne, 24 mrt 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Funky onze 10 maand oude HTK doe sinds een week of 2 a 3 iets mega vervelends, wat we niet afgeleerd krijgen.

Ze knaagt snoeren door! En niet zomaar snoertjes, echt alles wat los en vast zit.
    Schade tot nu toe (en heb ik vast nog niet alles gezien), 3 opladers voor de telefoon, de webcam, 2 mp3 spelers, alle koordjes van de luxaflex, verschillende snoertjes van muziekboxen en computers van de kinderen, de koortjes van 2 van mijn broeken, basis station van de telefoon, de snoeren van 2 vervangende telefoons (ik heb nu dus geen huistelefoon meer)

Normaal gesproken mogen de katten door het hele huis, maar tegenwoordig zitten dag en nacht alle slaapkamerdeuren potdicht, met als gevolg dat de 1 nog harder loopt te zeuren dan de ander.
    We hebben alles zoveel mogelijk weg gewerkt, maar met allemaal mannen hier in huis, hebben we ook veel snoeren (lijkt wel bij elkaar te horen :) )

Iemand tips?

Groetjes Suzanne

2. Wij hebben alle snoeren van tv, pc's e.d. in gootjes gestopt, en waar het vlak bij elkaar komt voor de verbindingen pc-printer, tv-dvdspeler hebben we bij de praxis een soort dik snoer gekocht, dit is zeg maar een hele grote "wokkel" dat draait zich om de snoeren heen en kan een kat niet bij ;)

En verder,...ik ken het probleem, Oscar heeft al 2 luxaflex gemoerd, en 1 lamelding..(die kan niet meer op de openstand.. :? )
    Maar het voordeel is, ze (althans Oscar) groeien erover heen,

Succes ;)

3. De computers bv pakt ze dicht bij de haard, dus echt helemaal tegen de computer aan, dat doet ze eigenlijk met alles.
    De pest is dat ook Rose en Milla zo af en toe een poging beginnen te wagen. Met een beetje pech doet de hele meute het straks.

Die wokkel schrijf ik even op voor Arjan.
    Die arme man begint intussen moordneigingen te krijgen :)

thnx voor de tip Suzanne

4. Hi Suus!

Ja, de snoeren beschermen (dmv goten of wokkels), daar moet je mee beginnen. Maar daarnaast zou ik ook iets neerleggen waar ze dan wel aan mag kauwen. Ze doet dit waarschijnlijk omdat ze last heeft van haar tandjes (wisselen?). Bij mij helpt de "big shopper" erg goed :lol:

Er ligt een big shopper in een hoekje achter de tafel, waar ik ook wat spelgoed van ze opberg. MayDay leeft zich helemaal uit op de verharde handvaten van dat ding!

Toen Smirnoff klein was, had ik van die kauwdingen voor hondjes (die iets zachtere varkensoren bv) liggen. Daar was hij helemaal weg van! MayDay moet er nechter niets van weten, die houdt het liever bij de big shopper (een echte vrouw, als het maar met winkelen te maken heeft :lol: )

Enne, ze groeien er inderdaad overheen! In the time being: sterkte!

Greetz,
    Monique

5. Een van de kittens, volgens mij Keramet, had dit ook als hobby :( Ik heb zijn nieuwe personeel natuurlijk gewaarschuwd!
    Zelf heb ik (of mijn katten :D) er nooit last van gehad, maar wat ik me zou kunnen voorstellen - de laatste eindjes snoer met bv tweezijdig plaktape (van die dikke, semi schuimrubber) beplakken? Kan niet leuk zijn, om daarin te knagen .... Of met tochtstrip, zo dik dat ze d'r mondje er amper omheen krijgt? Geen idee, hoor, eigenlijk ....

6. Die neiging hadden ze bij ons ook in het begin :evil:

Je kan moeilijk de plantenspuit pakken dus toen heb ik maar het blaasbalgpufding om mijn spiegelreflexcamera mee schoon te spuiten gepakt, en dat werkte gelukkig wel :D

Ze doen het gewoon echt niet meer, en ook niet toen ze nog in de vroege kittenperiode zaten.

Ze moeten in ieder geval niet weten dat het van jou af komt, anders doen ze het nog wel als je er niet bij bent.

7. Wat een deugnietje :rolleyes: ik hoop dat je gauw een oplossing vindt voor dat vervelende probleem die ook gevaarlijk kan uitdraaien mocht ze een electrische schok krijgen :(

8. Oh, het is niet echt de tijd van het jaar maar Nazca de 2 jaar oude Kastraat die heeft een ding met onze nepkerstboom. Aan elke tak moet ie gewoon kauwen, hoe leer je dat nou af?

Want hij is de enige die niet schrikt van de plantenspuit en het pufding.

9. Hier schrikt er geen 1 van water, alleen die sukkel van een labrador
    De rest die steekt nog net geen middel teentje naar me op ..... :x

groetjes Suzanne

10. Pfff gelukkig doen mijn katten dat niet. Tijdens de Kerst periode zijn al mijn stopcontacten bezet met grote stekkerdozen die ook weer helemaal vol met stekkers zitten, dus overal heeeel veel snoeren.
    Maar gelukkig vinden ze dat helemaal niet interessant :D

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Help
  1. Maine Coco
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    386
  2. Natella
    Reacties:
    11
    Weergaven: