Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Hallo ik ben hier nieuw! Dus stel ik me even voor.

Discussie in 'Stel je voor - Dit ben ik' gestart door Marjoleine, 31 mei 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
  1. Hallo allemaal,
    Ik ben Marjoleine en kom uit Limmen. Sinds eind februari ben ik in het bezit van de aller mooiste en liefste Coon die er maar bestaat! Ze heet Skippy en is zwart zilver gemarmerd. het is mijn eerste Maine Coon en ik ben er geweldig blij mee! :p
    Ik hoop hier een gezellig forum te treffen waar ik lekker kan (mee) kletsen over de Coons.
    Oh ja, het is hier wel een kleine dieren tuin hoor Skippy woont samen met Tommie een HTK. ex kater en twee schildpadden twee cavia's een konijn en vier goudvissen! :oops:
    Groetjes: :sunny: Marjoleine.

2. Welkom, met al je dieren. Natuurlijk willen we wel 'bewijs', he :wink:
    FOTO'S, graag :D (Kunnen we zien waarom ze de mooiste is :) )

3. Welkom en heel veel plezier hier op het coon forum enne we willen wel foto' s zien van Skippy. :wink:

4. Ja ja! Ik heb er al drie in mijn album gezet!
    Hoe moet ik er hier eentje plaatsen? :mrgreen:

5. Tuurlijk moet je er eentje plaatsen! we zijn heel erg benieuwd.
    (staat wel ergens bij de werking hoe het moet, link copieren in img ervoor en erachter plaatsen)
    enne.....welkom hier :wink:

6. Van harte welkom op dit gezellige forum,enne inderdaad foto's daar zijn we hier gek op :wink:
    Veel lees en postplezier :wink:

7. Hmm staat er zo een fotootje bij?
    Ik weet niet hoe ik er een bij moet plaatsen.
    sorry. In mijn album staan er ook drie. :mrgreen:

8. Hoi Marjoleine,

Welkom en veel post en leesplezier hier! :lol:

9. #9 Johan, 31 mei 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Hoi Marjoleine, welkom op het forum :D

Een foto in een bericht plaats je zo:

(maar dan zonder de spaties)

Je moet er wel voor zorgen dat het plaatje al ergens op internet staat zoals bijv. bij photobucket of je eigen webspace.

10. Welkom!!!!!!!!1

11. van harte welkom!!

heel veel lees- en postplezier.

12. #12 mainely, 31 mei 2005
    Naar het album, rechts-click op het plaatje, 'save image location' gedaan, naar deze antwoordbox, beginnen te tikken (even 'voorbeeld' gedaan bij dit antwoord, want dan krijg ik alle opmaak mogelijkheden :) ), Img aangeklickt, rechts-click -> paste, en weer Img, en ziedaar: (en aangezien ik het album hiernaast heb openstaan, heb ik het even 3x gedaan :) ):

13. #13 mccfelinefantasy, 31 mei 2005
    Hi Marjoleine!

Welkom hier! Enne, als het je gelukt is om foto's in je persoonlijk album te platasen dan is het kinderspel om de foto in een topic te plaatsen:

Je gaat naar je geplaatste foto en klikt met je rechtermuisknop op het plaatje, dan naar eigenschappen en de url kopieren, dan ga je naar je topic, dan klik je op de knop Img (boven het tekstgedeelte) je plakt de url en dan klik je nogmaals op Img. En dan staat je foto in de topic!

Zo dus:

Wat een schattig coontje is Skippy!

Groetjes,
    Monique

14. Oh! Ik zie dat Riette me al voor is geweest! Sorry!

Groetjes,
    Monique

15. Welkom hier :)

16. Oh ja: nog iets: je moet naar Nieuw Antwoord (helemaal onderaan de pagina), niet naar Quick Reply!

Groetjes,
    Monique

17. Hoezo sorry? Goede uitleg(gen) en een foto van een mooie kat - kannie beter, toch :wink: :wink: :?:

18. Ook namens ons van harte welkom!! Mooie Coon heb je!! Hugo is nu al verliefd!! :wink:

Ow en wat voor schildpadden heb je?? schildpadden zijn Leuk!!!

19. :wav: welkom :wav:

20. #20 Marja, 31 mei 2005
    Marjoleine, veel post en leesplezier !

21. Leuk!
    nog een coongek erbij ;)

Welkom hier op het forum!

Veel lees en post plezier gewenst :wink:

22. Hoi Marjoleine

Ik zie dat je je superrrr coontje gevonden hebt ze is echt prachtig.... :lol: :lol:
    Grappig je hier ook weer tegen te komen he maar ja dat heb je als je praktisch buren bent.. :D :D :D
    En natuurlijk van harte welkom... :lol: :lol: :lol:

23. Wat een poepie!!! Welkom hier :)

24. Hoi Marjoleine,
    Een hartelijk welkommetje hier!!!!!
    Je hebt een mooi coontje hoor!!!!
    Veel lees en post plezier!!

25. #25 Marjoleine, 1 jun 2005
    Even kijken of het me nu lukt
    :p Jawel gelukkig ik kan het ook!!
    Bedankt allemaal!
    Marjoleine :sunny:

26. Hoi MArjoleine

Nou dat klinkt erg gezellig bij jou thuis.
    Heel veel plezier op dit forum.

groetjes Sandra

27. Welkom en veel plezier hier!

Groetjes, Janneke.

28. hoi marjoleine

heel erg veel plezier op dit gezellige forum
    je hebt een prachtig coontje hoor :D

groetjes renate

29. Hoi Marjoleine!
    Welkom hier hoor, je zult het hier vast leuk vinden :wink:
    En ik vind je Coon een schatje om te zien :wink:

30. Wat een leuke reacties allemaal!
    Het lijkt me hier een hele gezellig club!
    Tot nog toe alleen maar positieve reacties en berichten! Fijn,dat zie/lees je wel eens anders!
    En ik zie dat mijn bijna buurvrouw hier ook regelmatig is! Hoi Marinda! Ja ik heb een geweldige Coon ik ben zoooo trots op haar elke keer als ze in de kamer loopt denk ik ach wat ben je toch een schoonheid! En een leuk karakter! Geweldig! Maarre..anders kom je toch gewoon eens langs om haar te bewonderen!! Kun je haar in levende lijve ontmoeten! :mrgreen:
    trouwens 4 april was ik op de kittenshow met haar. Ze werd lieveling van de keurmeester! Leuk he? :alien:

31. Ook namens mij van harte welkom en veel plezier in ons midden, ik zou zo zeggen enjoy the club. Gelukkig hebben we ook een heel gezellige clubje Coonofielen al zeg ik het zelf. Ben al bijna een jaar verslaafd, dus kijk maar uit; je bent gewaarschuwd :angel9: En Skippy is werkelijk een plaatje :lol:

groetjes,
    Anoeschka

32. Hoi hoi,

welkom op het forum!