Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

HAHAHA wij hebben ons vrouwtje erg laten schrikken!

Discussie in 'Kattenbenodigdheden' gestart door Ivy- Sandra, 19 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Kom ik afgelopen week bij de katers zie ik allemaal bloed op de grond op de bank op het kastje op de krabpaal, kortom overal.
    Dus ik schrik mij echt helemaal te pletter. Gelijk Diesel helemaal onderzocht en ik kon niets vinden, geen wondje niets. Dus toen Wolfy helemaal gecheckt, ook niets!
    Dus ik maar eens op onderzoek uit maar ik kon niets vinden, geen beestje niets!
    s'avonds zie ik in 1 x een muis liggen, te gruwelijk voor woorden.
    BRRR er kwam van alles uit!
    Ik denk dat ze de muis even verstopt hadden zodat ze later weer verder konden gaan spelen met de inmiddels morsdode muis!
    Nou ze hebben in elk geval erg veel lol gehad met de muis. Ik niet, ik had de schrik van mijn leven en het was een enorme klus om overal en nergens het bloed te verwijderen!
    Maar ach, mijn schatten hebben erg veel lol gehad! Dus eigenlijk ik dan ook!

2. gatverdamme, je kunt maar ergens lol mee hebben ;) Hetzelfde hadden wij met onze oude kat. Hele huis vol poep, veren en bloed en ja hoor, op mijn favoriete plekje op de bank een dode merel. Dat domme beest was door de schoorsteen binnen gekomen en had kennis gemaakt met de kat. Die vond hem leuker om me ete spelen dan om op te eten. Gezien de rotzooi had meneer er een hoop lol mee gehad.

3. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

4. gatsiedarrie

5. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

6. Nou lekker dan

7. Onze htkkater kwam thuis met een meeuw!

alleen die kreeg hij niet door het kattenluikje :rolleyes:

8. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    De schatjes he.... :rolleyes:

9. gatverdarrie, fijn he zo`n kadootje! :lol:

10. Jekkie dan voel je je tijdens het opruimen echt het ondergeschikte personeel :? En dat terwijl je eigenlijk blij moet zijn dat ze jou dat cadeau'tje komen brengen.......................... en bedankt :mrgreen:

11. Een MEEUW!!!! Jeetje dat is nog eens een cadeau!
    Maar goed dat het niet door het luikje paste!!!

12. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

13. :lol: :lol: :lol:

14. Een meeuw.. Dat zijn een hoop witte veren in je huiskamer :lol: :lol: :lol: :lol:

15. Cool :D
    gaaf beest man....zou ik al meteen fotos van maken als ie nog flink gaaf was :)

Laden...

Deel Deze Pagina