Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE Haarlem

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door Sjoukje, 16 jan 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. vanmorgen vroeg uit de veren, werdt even door Oscar herrinnerd aan het feit dat mijn wekker afliep en wekker is in zijn ogen nog steeds hét sein voor eten, en laat dát nou zijn grootste hobby zijn ;)

Om 6.15 in de auto en op naar Haarlem, door een kleine d-tour van routenet hebben we veeeeeeeel van Haarlem gezien..Gelukkig wist Paul van Natas ons veilig naar de sporthal te loodsen ;)

Daar aangekomen kwamen we erachter dat Seagal zich helemaal had ondergekwijlt :rolleyes: , dus nadat de kooi was ingericht meneer even goed uitgeborsteld, en bij Pet Silk snel een bus ringmist aangeschaft en meneer zag er weer uit om door een ringetje te halen ;)

De groep waar hij in zat was behoorlijk groot, veel concurenten en wat voor een concurenten :shock:

Maar eerst hadden we de ringenkeuring. Dat was al een belevenis opzich.
    En meneer kreeg van de keurmeester te horen dat hij er voor een dame :evil: goed uitzag, heb maar even gecorrigeerd dat het toch echt een HEER ;) was. Maar ook voor een bijna 7 jaar oude heer zag hij er heel goed uit, en was goed showklaar gemaakt 8)
    Tja door de grote groep waar veel beter getypeerde katten zaten was de ringkeuring snel afgelopen. Maar moet wel zeggen dat dit veel leuker is dan een keuring waar je je kat zelf moet presenteren ( is ook een stuk prettiger en relaxter ;) )

En eindelijk rond half 1 was dan de groep van Seagal aan de beurt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog steeds niet het keurrapport heb kunnen ontcijferen :? :wink:
    Deze keurmeester schreef eerst veel, en pas op het einde met alle katers kregen we uitleg ;)

Wij mochten als 2de weg, dus dat betekend dat Seagal een excelent 4 heeft gekregen, en ik moet eerlijk zeggen dat het mij nog verbaast! Deze keurmeester valt behoorlijk op wat extremere type, en Seagal is een gematiger type Coon, dus toch heel trots op mijn manneke ;) Helemaal omdat de concurenten allemaal jonge heren waren ;)

Sandra van het forum nog gesproken, was heel erg leuk.
    En, jaha, over een tijdje hebben wij een kitten in huis, en nee niet van ons zelf, maar van een hele mooie combi ;)
    We gaan binnenkort kijken naar het manneke ;) Ach ja, wij "sparen" Maine Street coons ;) :lol:

2. Whoehahah sparen Maine Street Coons geweldig.

Ik vond het ook erg leuk om jullie in real live te zien. Eddy was weg van jullie mooie heer :twisted: het virus is geleidelijk aan begonnen en nu gaan wij ook sparen voor meer poezekinders hahahaahah.

Ik vond het een leuke dag met veeeeeellllllllll Coons inderdaad. Maar je mannetje krijgt van mij een dikke BIS hoor!

3. Ik zeg niets ????????? :D :D

Laat ik hier ook maar mijn dagje haarlem neerzetten.
    6.30 in de auto op naar haarlem eenmaal binnen
    isis en arrow geinstaleerd. :D

Isis had 3 concurrenten en arrow 6 waaronder seagal. :D

Arrow is U5 geworden en ik neem hem daarom ook niet meer mee
    naar show, meneer is erg angstig en heeft het totaal niet naar zijn zin en is daardoor niet op zijn top. :D

Isis daar in tegen had het onwijs naar der zin en zat dan ook knorrent bij de keurmeester op de tafel zij is U2 geworden ze was volgens de keurmeester perfeckt maar er zat nog een poes in de klasse en
    die was een stuk groter en meestal is het dan zo dat de grootste wint. :D

Ik vond het weer een geweldige dag wel erg vermoeiend met die
    ring keuring er bij dat heen en weer geren met 2 katten vindt ik maar niets. :D

4. :oops: Bloosssssss!!! Ik voel me zwaar vereerd dat jullie Maine Street Coontjes willen sparen!! Heb je mazzel dat ik niet zoveel fok, hahahahaha!

Ik vind het super dat jullie weer helemaal overstag zijn!!! :wink:

Seagal is een poepie, we hebben nog effe gekletst (beter gezegd, ik heb tegen 'm aan zitten l*llen) toen jullie spoorloos waren!!

Groetjes, Jolanda

5. Ben ook nog geweest naar Haarlem, heb geen van jullie gevonden :? Ik vond het een overweldigende show, wat een hoeveelheid aan Maine Coons :) Van de ringkeuringen heb ik weinig gezien, er stonden teveel mensen voor me ..... en zo groot ben ik niet.

Voor de rest weer met veel speeltjes thuisgekomen, waaronder een super flyer met 2 verschillende soorten veren ( zijn ze helemaal gek op ).

Ik heb er voor het eerst een ander ras gezien , dat me ook erg aanspreekt :) , een Somali . Maar ja ,ben ook gecharmeerd van Ragdolls .Heilige Birmanen en het nieuwe. nog niet erkende. ras LaPerm.
    Zo beleef je iedere show weer anders en doe je nieuwe ervaringen op, ook als bezoeker :lol:

6. Die ken ik wel, die wilde wij eerst ook, daarna hoorden we van de Maine Coon en dat sprak ons meer aan. Ook had ik ergens anders gelezen dat het heel moeilijk is om aan een Somali kitten te komen. Er zal dan wel een wachtlijst zijn of zo en niet zoveel nestjes, ik weet niet meer precies waarom het moeilijk was.

7. van harte gefeliciteerd iedereen. Ik was er ook om te kijken en veel te veel geld uit te geven. Toen ik er liep heb ik wel besloten om in ieder geval 1 keer met mijn Birmaantje te gaan showen en misschien toch ook nog wel een keer met mijn Coondame Jadzia te gaan. Het sfeertje bevalt mij toch echt wel :lol:

8. Ook voor ons was het een geweldige dag.

Roady kreeg een U4 en hij mag voortaan ook thuis blijven.
    Hij vindt het showen maar niets. In zijn kooi vindt ie het prima, maar op de tafel vindt ie het vreselijk. Dus hij mag lekker thuisblijven.

Viking kreeg een U1!!
    En Eldi, onze eerste eigen babie ook!!!! :lol: :lol: :lol:

En toen mochten we naar de ringenshow.
    Roady hebben we lekker in zijn veilige theemuts gelaten en de andere twee meegenomen.

Viking werd 1e van zijn kleurgroep en 1e in zijn groep :D :D :D

En Eldi........
    WoW, die werd 1e in zijn kleurgroep en 1e in zijn groep :D
    En tot onze grote verbazing mocht ie terugkomen om door de keurmeester in de keurmeester zijn beste top 10 te worden gezet......
    En hij werd 8e!!!! :lol: :lol: :lol:

Jullie begrijpen dat wij heel heel heel erg trots waren en dat we een superdag hebben gehad.
    Het was ook heel gezellig en heel erg leuk.

9. Gefeliciteerd!!

Ik heb net met Richard afgesproken dat we een keertje gaan kijken, Ik ben toch wel benieuwd!

Maar wat zal je nu op wolken lopen!! :lol: :lol:

10. Gefeliciteerd! Jammer dat Roady het niet zo naar zijn zin had, ik vind dat zo'n mooie kater!

11. Dat is heeeeeeeel goed dat bij Eddy het virus aan het insluipen is ;)
    Bij mijn wederhelft zit het er heeeeel goed in ;)
    Hij kwam zelf met de vraag voor Sir Lancelot en wie ben ik om dan NEE te zeggen..hahahahahaha

Dus Sandra veel naar shows komen, en ik kan je echt de paasshow in Arnhem aan bevelen ;) en laat het virus maar lekker goed doordringen ;)

Hahaha we komen snel kijken naar het manneke ;)

Ach ja, ik ben eigenlijk altijd de hort op..hahaahah Maar goed dan heeft Seagal even gezelschap gehad ;)

12. Wie weet kan ik mijn eigen kitten voordragen in Arnhem :shock:. Vrijdag gaan we op bezoek bij een fokker ik kan haast niet meer wachten hahah.

Trouwens we waren gisteren best laat thuiswe waren nog even naar zandvoort geweest en Eddy heeft het hele stuk gereden dus die was bekaf eenmaal in bed kon ik dus van spanning niet goed slapen dus lig wat te woelen hoor ik ineens Eddy naast me zeggen maar als hij dan geen best in show is geworden dan moet hij naar de 'uitleg bak' :shock: Ik zeg liefje wat zeg je nu allemaal. Hij werd gewoon boos dat ik het niet snapte compleet sjaggie waarom ik nog niet klaar was ik dacht nou was dit nu maar hij was gewoon aan het slapen hahahha en bezig met de kattenshow. Vanmorgen vroeg ik dus aan hem wat dat nou allemaal was maar hij kon zich er niks van herinneren maar ik zie het nog wel dat hij straks shows gaat doen die stoere vent van mij hahaah.

13. proest..

Wat kunnen mannen toch heerlijk zijn..hahahahahah

Enne zou heel super zijn wanneer je er bij kan zijn in Arnhem ;)

14. Nou bereidt je dan maar voor want dan gaan we serieus werk verrichten daar hahahaahah.

Nou ik zou het onwijs leuk vinden als dat inderdaad doorgaat dat ik mijn eigen meisje zou kunnen laten zien en als ze het leuk vindt dan ben ik wel van plan wat meerdere shows te doen en dan mag eddy zo'n mooie rooie kerels hebben van mij kan hij daar mee pronken ( hm dan krijgt rood echt de meerder heid hier hahaha ik, de katten hihih :twisted: , laat die rooie maar schuiven ).

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Haarlem
  1. moni
    Reacties:
    23
    Weergaven:
    462
  2. Symbas Story
    Reacties:
    24
    Weergaven:
    391