Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

groot?

Discussie in 'Uiterlijk' gestart door brenda82, 8 apr 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. hallo allemaal
    ik heb een maine coon van 7 maanden en is 5 kilo het is wel kater.
    is dat normaal?
    ik weet dat ze groot worden maar dat het zo snel gaat :wink:
    niet dat ik het erg vind ik hou wel van stevige katten
    groetjes brenda en tommy

2. Geen idee. Misschien dat er ergens op internet een tabel is met leeftijd ~ gewicht
    Weet iemand hier dat soms? Dat wil ik namelijk eigenlijk ook wel eens weten :wink:

PS volgens mij staat dit topic niet helemaal in het goede forum :D

3. ohohoo sorry johan :wink:

4. Ik ben ook wel benieuwd naar het gewicht van mijn coontjes we wegen ze alleen als ze naar de dierenarts gaan daar hebben ze een weegplateau maar ik neem aan dat jullie dat niet hebben hoe wegen jullie je katten?

5. Ja hoor, onze Lucca 6 maanden weegt ook ruim 5 kilo en is ook net als die van jou een kater :wink:

6. Mijn 'katertje' was met 4,5 maand al 4,5 kilo. Dus ja, het kan snel gaan.

7. mijn poes van 6 maanden weegt 4 kilo dus voor een kater zit ie mooi

8. Wat een colossen allemaal.Mijn kater wordt 6 jaar binnen enkele maanden en weegt maar rond de 7 kilo.Dit is toch wel een heel groot manneke!

9. Ik heb hem even verplaatst.

10. ach nicky ik heb hier ook een kater en die is nu 2 en ronde 5,5 kilo
    maar is toch niet veel kleiner dan onze kane
    heeft ook met muzzel en boning te maken hoor
    dus als de jouwe wat minder zware botten heeft weegt ie ook minder

nienna word dit jaar ook 2 maar weegt echt niet meer dan 4 kilo ook een iniminie meisje maar geeft groote kittens

Kane is nu bijna 1,5 jaar en weegt 7 kilo en is ook echt een joekel
    maar wie hier de kroon spant is flamenco 6 maandjes en 5 kilo
    maar met hem moet ik echt oppassen dat hij niet alles eet wat los en vast zit want die heeft echt een gezonde boeren eetlust :lol:

11. Mijn kater Balthazar weegt nu met 8 maanden ruim 6 kilo, hij is nu weer aan een groeispurt bezig ..........ruim een ons in 3 dagen :eek:
    Nina , bijna 9 maanden, weegt 4300 gram en dat is best behoorlijk voor een poes , begrijp ik uit alle reakties hier op het forum :?
    Katinka , 8 maanden, zit sinds gisteren op de 4 kilo.
    Mijn witte poes Ninoque, bijna 5 maanden is zo'n 2700 gram.
    Volgens mij zitten ze allemaal zo'n beetje in de hoofdklasse , qua gewicht dan :D :D

12. De vader van Rose is 11 kilo :)
    Persoonlijk houd ik wel van het grotere type. Maar ik weet ook dat het gezondheidstechnisch weer allerhande problemen kan geven

Maar als ik Gaston (vader Rose) of Smirnoff van Monique zie dan raak ik niet uitgekeken hoor

13. ts in idergeval wel mooi :D
    als ze maar geen problemen krijgen

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - groot
  1. Ellie
    Reacties:
    12
    Weergaven:
    952

Deel Deze Pagina