Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Goop

Discussie in 'Vachtverzorging' gestart door Ellie, 11 feb 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hallo allemaal
    Ik had even een paar vraagjes, kunnen jullie me misschien vertellen waar ik Goop kan krijgen, en zo ja waar, of is het alleen maar op shows te krijgen?
    En de prijs?
    En hoe te gebruiken?

2. hoi ellie

ik heb pas goop gekocht op de show in utrecht
    ik heb werkelijk geen idee waar je dit nog meer kan kopen maar ik ben er heel erg tevreden over
    kane had altijd heel erg las van een katerstaart en ik was gewoon ten einde raad
    alles had ik geprobeerd van majo tot dreft van baby talk tot rijstepoeder
    maar niks hielp
    goop was echt mijn laaste red middel
    en toen ik ook kane zijn staart met goop insmeerde op de vette plek en toen weer uit spoelde keremig wat een bende kwam er van af
    en tot op hede heeft ie geen vette staart meer gehad

ik heb de eerste keer een lik goop op de droge vacht gemasseerd tot opde huid
    toen uitgespoeld en nog een keer met goop op de natte vacht van de staart en weer uit gespoeld
    daarna nog geeindigd met normale katten shampoo en dat was het eigenlijk wel.

groetjes renate

3. Ik heb het ook op show gekocht voor 5 euro.
    Ik denk dat je het mischien ook wel bij de bouwmarkten of
    zo iets kan kopen omdat het schoonmaak is voor je handen. :D

Je gebruikt het eerst op een droge vacht goed in smeren en effen
    in laten werken natmaken in vrijven en dan uit spoelen en daarna
    nog een keer op de natte vacht invrijven en uit spoelen. :D

:D

4. Vergeet vooral niet GOED UIT TE SPOELEN!! Het is een vrij chemisch goedje :wink:

5. In bouwmarkten zul je het niet vinden. Als je niet naar een show kan, kijk dan op , hier kan je goop en vele andere shampoo's e.d. online bestellen.

Ik gebruik goop alleen als beertje naar een show moet. Staartaanzet (droog) in de goop zetten, een paar minuutjes in laten trekken en dan de normale wasbeurt beginnen. Werkt als een trein en nooit vacht- of huidproblemen gehad!

Groetjes,
    Monique

6. Klopt het dat pet silk shampoo hier veel goedkoper is dan
    op show.

7. Dank jullie we voor je hulp, zondag heeft een nichtje van me show, dus die gaat haar best doen voor me :wink:
    Ik ga snel weer plat, de griep heeft mij ook gevonden :(

Deel Deze Pagina