Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Gelukt

Discussie in 'Buiten' gestart door Ellie, 28 apr 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ja hoor het gaat gebeuren !
    We gaan een ren aan het huis bouwen !!!!
    Eindelijk na veel wikken en wegen krijg ik toch mijn zin....
    Vriendlief is overstag gegaan...
    Dus we zijn maar gelijkt begonnen met het afbreken van het voorste gedeelte van de bestaan de ren, je kan er maar vast aan beginnen toch :wink:
    Zo, dus kom maar op met goeie raad en ideeen, jullie hebben vast wel tips wat wel en niet werkt, ik ben er klaar voor :D

Ik moest vanavond wel lachen, de coonies wilde naar buiten dus hup open die deur en naar de ren...
    Ray schoot als een duveltje uit een doosje naar buiten, maar gooit de rem erop als ze bij de eigenlijke ingang van de ren komt....uhhh???
    Weg ???? Kan dat nou.....waar is tie nou gebleven...
    Snapte er helemaal niks van, keek mij echt zo schaap achtig aan van...nou hoe kan dat nou...??? :shock: :shock: :? :? :shock:
    Ik heb haar toen maar onder begleiding naar het restant van de kooi gebracht waar ze het nu voorlopig even mee moeten doen...maar echt leuk vond ze het niet :cry:
    Maar na een tijdje had ze haar draai weer helemaal gevonden, gelukkig maar :D

2. Ellie,

als er ramen boven de ren zitten, zorg dat je een stuk dak hebt wat je open kan klappen zodat je wel de buitenkant van de ramen kan lappen ;)

Verder veel succes ;)

3. Bedankt voor de tip Sjoukje :wink:
    We moeten wel naar buiten kunnen blijven kijken he! :wink:

4. dat hebben wij op deze manier opgelost:

de_ren5.jpg

5. ben jalours... wil ook zo'n mooie ren... :cry: :cry: :cry:

Groetjes,
    Monique

6. Ik ga van het weekend ook alvast beginnen met mijn balkon. Moet alleen nog van dat net bestellen, maar ik zorg dat het zover af is als mogelijk zodat als het net kom ik zo klaar ben.
    Het wordt er ook lekker weer voor dus dat scheelt :D

7. Dat ziet er nog eens mooi uit zeg!!! Wij gaan er ook eentje bouwens alleen weten we nog niet zo goed over hoe en wat !! Ik ga eens eventjes lekker rond neuzen en kijken wat ik wil dan mag mijn vriend hem maken ;)

8. wij overdekken gewoon de hele tuin..
    kan hij lekker overal wandelen en kan de buiten deur gewoon open gezet worden..
    en qua geld maakt het niets uit. Net voor de hele tuin is goedkoper dan gaas voor de halve..

Deel Deze Pagina