Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

geholpen .......

Discussie in 'De ballenbak' gestart door Suzanne, 1 jun 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Vandaag (beter gezegd over 3 kwartier) dan moet Funky bij de DA zijn en word ze *geholpen*
    Ik weet niet of ze zelf vind dat ze echt geholpen word maar wij vinden duidelijk van wel
    Eigenlijk hebben we al veel te lang gewacht
    Ze is vanaf de 7-e maand echt om de haverklap krols geweest
    En van zachtjes krols zijn heeft ze niet gehoord zucht
    En na 4 maanden is het mooi geweest

De pech was dat ze net een weekje of wat voor mijn voet operatie echt om de haverklap krols begon te worden, en ik wilde goed ter been zijn
    Wist ik veel dat dat ruim 3 maanden ging duren :(

milla en Rose worden meteen gechipt, er is een aktie nu 19 euro en geen consultkosten
    Dat is nog eens leuk!

Nou ja duim maar even voor me, want ik vind het 3 keer niks als ze onder narcose moeten

2. Doen we!!!!!!

Groetjes, Janneke.

3. Ben al de hele dag al aan het duimen!!! :wink:

4. Succes Suzanne en laat ff weten hoe het verlopen is.

5. Spannend hoor!!!
    we blijven hier gewoon doorduimen ;)
    Ik ben benieuwd het het met d'r gaat strakkies laat je het nog ffies horen ??

6. Pfffff het feest is voorbij (bijna)

Ze wilde natuurlijk niet in het bakje en sloopte hem vervolgens ook meteen

Dus Milla en Rose samen in de grote reismand
    Hop op weg, en die zijn gechipt
    Rose was redelijk stoer (al ging die uit haar dak bij het nagels knippen :) ) maar die kleine lievige Milla
    Jemig wat een spektakel maakte die ervan
    Gillen krijsen slaan bijten noem alles maar op
    De dierenartsen waren klaar, ik zeg laat haar maar los
    Weet u het zeker mevrouw
    Ja hoor laat maar los
    En mijn madammeke gaat zich uitgebreid zitten wassen en begint kopjes te geven aan de dierenartsen hahahaha
    Maar goed ze hebben het gehad en lopen nu nog wat verontwaardigd rond te stappen

Toen terug naar huis , gewapend met een andere reismand en Funky er in gestopt
    Alle mensen wat ging dat beest uit haar dak
    Je ziet dus duidelijk dat Rose en Milla gewend zijn om in d ereismand mee te gaan en Funky komt nooit de deur uit
    Zwaar over de zeik was ze toen ze aankwam
    Dus om de dierenartsen heel te houden heb ik maar even geholpen met uit de mand halen en hebben ze haar maar meteen de prik gegeven

En straks kan ik haar ophalen

Even voor de centjes mensen onder ons
    Ik ben 106 euro kwijt

Daarvoor 2 meiden gechipt, alle dames nagels geknipt, Funky geholpen, en alle 3 een apk keuring
    Das netjes dacht ik zo

7. Hartstikke netjes kind! :D

Je vergeet trouwens nog wel even dat voordat Milla-baby zo uit haar dak ging, ze poeslief cq prinses-heerlijk lag te slapen bij de da in de reismand! hihi wat een tuttebel en daarna er zo'n spektakel van maken..... it's a DRAMA QUEEN!!!! :lol: :lol: :lol: :bom:

Ben benieuwd hoe Funky doet als ze weer bijkomt... bij mensen zeggen ze toch altijd dat je uit de narcose komt zoals je er bent ingegaan... dus lacherig en je wordt weer lacherig wakker.... dus maak je 'borst' maar nat hoe Funky dan weer bijkomt... :twisted: .....

8. Nou ze is weer thuis, wankel op de pootjes. Loopt moeilijk tot liever niet eigenlijk
    Ik heb haar om 17 uur opgehaald
    En op de kattenkamer gezet, tijdelijk ziekenkamer
    Ze is nog heel duf, maar had wel honger
    Een eetlepeltjes Gimpet tonijn/garnalen gegeven
    En heel moeizaam ging ze naar het bakje, en keek me zo verlekkerd aan van: hmmmmmmm das lekkel
    Ik vond haar een beetje koud aanvoelen dus de kachel even iets hoger gezet

Tja ik vind het allemaal maar zielig

Toen ik trouwens vanmiddag met de MC dames kwam, merkte 1 van de DA's op: oh deze 2 dames moeten gesteriliseerd worden????
    Whahaha ik dacht het niet

9. Is maar goed dan dat je ze niet toevallig ff heb afgegeven om zelf tussendoor boodschappen te gaan doen dan ;)
    Waren er misschien per ongeluk 2 machinekamers verdwenen :shock:

Suus: hallo, ik kom mijn vers gechipte dames ophalen.
    DA: euhmmm, gechipt, wie wat waar hoe? :?
    Suus: ja die 2 verrukkelijk mooie coon dames die ik een uurtje geleden hier heb afgezet voor hun chippie en apk.
    DA: zweet zweet zweet....euhm...moesten die gechipt worden? :?: :idea:
    Suus: :x jah???? zijn ze nu klaar?
    DA: nog veel meer zweet....die liggen nu bij te komen van hun sterilisatie :shock:
    Suus: STERILISATIE.... :x :evil: :x :evil: :shock: ben jij ff helemaal gek geworden?
    DA: Paniek, zweet, trekt aan kraag :banghead: OEPS?
    Suus: slaat DA helemaal lens met kruk :angryfire: :violent1: :argue: :angry5:

10. Fijn dat alles goed gegaan is, ik hoop dat ze snel weer opknapt, en dat het dan wat rustiger zal worden in jullie huisje :wink:
    Beterschap hoor :wink: :flower:

11. Tsjees Suus, vandaag ben jij beter dan de tv, Daniëlle Steel, wie heeft die nodig als jij met je katten bezig bent :lol: :) :lol: :) :wink: :!:

12. Whahahaha het zal je serieus gebeuren zeg
    En dan?
    Dan kan je haast een schadevergoeding gaan vragen
    De poes is er natuurlijk geen haartje minder lief om, maar je hebt wel fokplannen met die poes

13. :oops: :oops: Ik heb nog Danielle Steel boeken liggen :oops: :oops:
    Ooit gekocht met het idee, handig voor op vakantie, maar heb ze nog nooit gelezen hahahaha

14. Gelukkig is alles nu achter de rug en kan je meisje lekker bijkomen en genezen. Beterschap voor haar hoor.

15. TTTttss 106 euries dat valt toch mee toch????
    Van harte beterschap voor je dametje ik hoef niet te zeggen dat je d'r maar lekker moet verwennen ;) dat doe je toch al !! 8)

16. Fijn dat het achter de rug is meid! Nu heb je tenminste één krolse dame minder!

En ook fijn dat je nieuwe dierenarts bevalt. Die prijzen die ze hanteert zij errug schappelijk!

Groetjes,
    Monique

17. Fijn dat alles zo goed gelopen is en 106 euro , netjes hoor !

Ben benieuwd hoeveel het mij gaat kosten :
    Ninoque wordt vandaag geholpen , ik mag haar vanmiddag na 18.00 ophalen.

En bij mij geen Danielle Steel verhalen , ze ging netjes de reismand in :)
    Alleen dat nuchter houden ...........das een ander verhaal.

18. Beterschap voor Funky en fijn dat alles goed gegaan is!

Groetjes, Janneke.

19. Gelukkig dit is ook weer achter de rug,dikke knuffels voor Funky :3some:

Laden...

Deel Deze Pagina