Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

NL FIFE Gefeliciteerd!

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door mccfelinefantasy, 4 apr 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Jongens, nu ben ik echt een beetje de draad kwijt :shock: Doordat er op verschillende topic's een kittendag resultaat gemeld is, weet ik niet meer wie ik wel en wie ik nog niet gefeliciteerd heb! Dus:

Alle deelnemers: VAN HARTE GEFELICITEERD met het mooiste kitten van de wereld en natuurlijk ook met de behaalde resultaten!

Ik vond het erg leuk om zoveel forumleden tegen te komen.

Als ooit iemand tegen mij zegt: "wat saai, zo'n hele zondag achter een kat in een kooi zitten", dan kan ik volmondig zeggen: "saai? ik kom gewoon tijd te kort op zo'n dag!!!"

Tot de volgende show allemaal!

Groetjes,
    Monique

2. Ook namens mij iedereen van harte!!

Het was weer een hele gezellige show.
    Heel veel mensen gesproken en een boel lol gehad!!

Tot gauw allemaal!

3. Iedereen gefeliciteerd!! was er helaas niet bij :( de volgende show ben ik cker aan wezig :lol:

groetjes

4. Inderdaad. iedereen gefelciteerd, want het zijn allemaal fantastische uitslagen....jammer dat ik met mijn meisje niet kan showen... kan me wel voorstellen hoe trots je bent als andere mensen (met kennis van zaken) jou coontje toch wel enorm knap, mooi enz. vinden...

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Gefeliciteerd
  1. Symbas Story
    Reacties:
    5
    Weergaven:
    236
  2. This is it
    Reacties:
    19
    Weergaven:
    342