Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

geboren

Discussie in 'Zwangerschap en bevalling' gestart door Sjoukje, 17 okt 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. in de late avond van 16 op 17 oktober is Maine Street Isa moeder geworden van 6 kittens, helaas is het 5de kitten dood ter wereld gekomen..

De kittens zijn van de combinatie Maine Street Isa en Charmingcoon's Walk of Life aka Andor.

* A Nome Di Spirit of Life, een zwart zilver gemarmerd met wit katerje.
    * A Nome Di Carpe Diem, een zwart zilver gemarmerd met wit katertje
    * A Nome Di A Live & Kickin', een zwart zilver gemarmerd met wit katerje
    * A Nome Di Settore, een zwart zilver gemarmerd katerje.
    *A Nome Di Que Sera, een zwart zilver gemarmerd met wit poesje.

foto's komen later ;)

2. Van harte gefeliciteerd!! Hoop dat het nu beter gaat met mamsie??

3. oe gevaarlijk! Ik hoop dat ze allemaal al 'verkocht' zijn? :wink:
    Ik ben fan van Isa en dan zulke kleurencombinaties als kittens.... help!

Hartstikke gefeliciteerd en we kunnen niet wachten op de foto's

4. mams had een paar kleine probleempjes
    Ze bleef behoorlijk vloeien, dus in de gistermiddag naar de da gegaan en ze heeft een injectie gekregen om de baarmoeder goed te laten samen trekken
    Ook ging de melkproductie niet opgang ( nu begint het te komen) aangezien ze niet wilde eten en alles aan haar kittens had gegeven in de buik..
    Dus gister druk met mams aan gegang geweest.

Ik zal mijn best doen om snel foto's te maken en te plaatsen

@highlander:
    1 katertje zal je op het forum kunnen blijven volgen ;)
    en het poesje blijft bij ons, dus ook haar kan je blijven volgen.

De andere 3 hebben nog geen personeel, maar dat zal snel genoeg wel gaan gebeuren ;)

5. nestje17-10-04.jpg

vers van de pers ;)

De foto's per kitten is niet echt mogelijk...aangezien Isa er meteen bij gaat zitten en ze gaat wassen :rolleyes: :lol:
    Dus ik hoop dat ik die vanavond kan maken, dan is mijn hubbie weer thuis ;)

6. We zullen proberen geduldig te zijn voor losse foto's, want je moet ze gewoon pas maken als het kan. Laat Isa maar lekker 'waken' over hen, dan moeten wij mensen maar even afwachten hoor!

7. HOERA HOERA HOERA!!

Van harte gefeliciteerd en heel heel heel veel geluk met de babies en natuurlijk met mams!

8. SMELLLLT

9. Ach gut....wat een snoepies! Gaaf hoor.

10. #11 Marion, 18 okt 2004
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Onwijs gefeliciteert met dit mooie nestje
    dat je maar 13 geweldige weken mag hebben.

11. eerst en vooral een dikke proficiat met de kittens :lol: en jammer dat je er eentje verloren hebt :cry: maar ik hoop dat het met de rest uitstekend zal verlopen :) en wat is mama een schitterende coon, héél erg mooi, daar kunnen alleen maar prachtige baby's van komen :wink:

12. VAN HARTE

VAN HARTE GEFELICITEERD

Wat een droppies! Je hebt er aardig wat mee te stellen gehad!

Geniet ervan, dertien weken lijkt nu heel wat,maar..... is zo voor bij.

Donderdag vertrekt de laatste uit ons nestje en ik zou zo weer terug willen in de tijd, geweldig.

Veel geluk, vooral ook voor ISA

Annemiek[/b]

13. Zal even wat minder aanwezig zijn..
    A Live & Kickin' wordt nu om de 2 uur bijgevoerd..dus ik ben een beetje gevloerd ;)

Dus allemaal even duimen dat meneer zijn naam eer gaat doen en morgen een paar gram is aangekomen.

Met de andere 4 gaat het goed, die zijn weer op hun geboorte gewicht en hebben de melkproductie goed opgang gebracht..
    En mams vond vanmiddag dat er verhuisd diende te worden..
    eerst door snel achter de kast te gaan zitten, en ik 1 kitten kwijt..dus moeders gevonden samen met 1 kitten. De dame dringend verzocht om toch echt met kittens in de werpkist te blijven..Maar daar was ze het niet mee eens..
    En heeft dat duidelijk aangegeven door met een gillende kitten door de kamer heen te lopen opzoek naar een ander plekje, dus ik heb de werpkist maar naar de slaapkamer gebracht (weer..) en hier vind ze het wel prima..sugt..

allemaal bedankt voor de felicitaties;)

14. Sjoukje , gefeliciteerd met dit schitterende nest .....wat ik ervan kan zien dan :)
    Ik hoop dat ze haar plekje gevonden heeft en dat jij een beetje kan slapen na alle commotie.

groetjes Marja

p.s ben een beetje laat met reageren, moet de computer bedienen met alleen maar een toetsenbord , krijg morgen gelukkig een nieuwe :eek:

15. Hoi Sjoukje

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van de kittens. Gelukkig gaat het nu weer goed met mams en de kids en met jou goede zorg zal a live & kicking ook wel snel heerlijk gana eten bij mams. Doe rustig aan en we zien je van zelf wel weer verschijnen met allemaal leuke verhalen over de kleine doerrakjes.

16. Jeetje Sjouk eindelijk uit de zenuwen en wat een mooie baby's!! Helaas een dood kitten dat lijkt me vreselijk. Gelukkig is het verder allemaal goed gegaan. Houd je ons op de hoogte van alle ontwikkelingen en we willen natuurlijk foto's zien :lol:

17. na een hele vermoeiende nacht heeft Kick toch 1 gram weten te behouden..Dus vooruitgang, hoe minimaal het ook is ;)
    Hb hem zelfs weten te betrappen op geslurp bij zijn moeder. Dus hij drinkt ook bij mams

Na overleg met Lia van Reenen en advies zit er nu 2.5-3 uur tussen de voedingen..
    Dus ik hoop dat meneer nu de kracht heeft om langer bij mams te drinken én iig stabiel te blijven en het liefst aan te komen, al zijn het enkele grammen ;)

De rest is enkele grammen bij gekomen, dus die doen het goed, en die krijgen om de beurt een extra voeding na Kick. Want ik wil ze toch meer dan enkele grammen aanlaten komen.

18. Hartstikke gefeliciteerd met de geboorte van je kittens, en zo zie je maar................. de mens bedenkt leuke plaatsen en oplossingen en de natuur vindt het niet goed en bedenkt wat anders. :oops: Ach zo blijven we allert, ook al wordt het moeilijk als je zo druk bezig bent met je kittens.

____________________-

*mariska*

19. Voor de indivuele foto's van de kittens kunnen jullie kijken op www.a-nome-di.nl ;)

groetjes,
    Sjoukje

20. kleine Kick met Mams
    kickmetisa.jpg

Met dank aan Danielle die deze mooie foto heeft gemaakt ;)

21. Ach ,wat een aandoenlijke foto.En wat een leuke namen heb je de kittens gegeven.
    Sterkte voor de komende weken.

groetjes Marja

Laden...

Deel Deze Pagina