Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Garfield

Discussie in 'Kattenbenodigdheden' gestart door mccfelinefantasy, 18 mei 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 mccfelinefantasy, 18 mei 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Op de show in Beverwijk hebben we een nieuw speeltje gekocht.

Het heet PanicGarfield en het is dus een kunststof Garfield met een petje waarop een soort gebogen antenne op staat die ronddraaid. Daaraan zit weer een flexibel stokje met een touwtje met daaraan een spinnetje. Het klinkt ingewikkeld, dus bij deze ook een plaatje ervan.

De katten zijn in tweestrijd: Smirnoff negeert het, Tommy vindt het geluid van het motortje niet zo leuk en Fébé vindt het helemaal niets.

Maar Taro, MayDay en Jay vinden het erg spannend en worden er echt heel wild van! Erg grappig om naar te kijken!

Riette, jij had het ook gekocht; wat vinden ze er bij jou van?

2. Lijkt me een erg breekbaar stukje speelgoed , maar wel leuk :)

3. Hihi! Zou kunnen... tot nu toe houdt hij het vol! :lol: Maar goed dat Smirnoff hem negeert, als die wild wordt dan zal Garfield het niet lang volhouden :shock:

Groetjes,
    Monique

4. Ziet er erg leuk uit..
    Denk ook niet dat hij het bij onze robin lang uit zou houden..

5. #5 mainely, 19 mei 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Ik heb dus de eenvoudigere vorm, waarbij Garfield vervangen is door een gewoon geel plastic paaltje :). Qanta vindt het fantastisch. Krijgt er op een gegeven moment wel genoeg van, maar speelt er druk mee. Mystery vindt het erg leuk - gaat meestal in een 'iglo' ervoor liggen, en slaat vandaaruit met haar poot ernaar. Voor haar zet ik het wat langzamer. En natuurlijk (helaas) krijgt zij pas de kans als Qanta uit de buurt is. Gandalf heeft nog geen enkel teken van interesse gegeven. Akathsi ook niet - maar die ontwijkt Qanta (die blijft haar op "haar plaats" zetten - althans, wat Qanta vindt dat de plaats van Akathsi is, helaas ben ik het daar niet mee eens, en Akathsi ook niet zo :( ), dus die blijft uit de buurt van datgene waar Qanta interesse in heeft.
    Het geluid van de moter fungeert zo ongeveer als, volgens verhalen van anderen (niet op het forum, maar we kennen de verhalen allemaal) het geluid van de blikopener: "Ha, het doet het weer :D :D".
    Ik heb het ding al wel op plaatsen aangetroffen waar ik het zeer beslist NIET heb neergezet - maar nog steeds heel, dat valt me alles mee.

Oftewel, ondanks dat de katten nou eigenlijk niet om speeltjes verlegen zaten :D, ben ik toch blij dat ik het heb gekocht :)

6. Ik heb er in Beverwijk ook op staan kijken, en hevig getwijfeld.... 't Ziet er zo leuk uit!!!! En ik twijfel nog steeds, heb het gevoel dat het geen lang leven heeft als een bepaalde "dikke" (laat 't 'm niet horen!!! :wink: ) Capone-man ermee aan het spelen slaat... Hij is zo lomp als ie groot is!!! :rolleyes:

Gr. Jolanda

7. Ik heb er ook naar staan kijken en getwijfeld, zo ongeveer de laatste 3 shows.

Ben dus ook als de dood dat ze dat ding binnen no time slopen, of er niet naar om kijken. Toch maar verder twijfelen :D

Deel Deze Pagina