Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Foto van de maand Juni

Discussie in 'Foto van de Maand' gestart door Sjoukje, 26 mei 2005.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Het onderwerp voor de foto van de maand mei is:

Planten, stuur deze maand uw foto's waarop je coon lekker in het kattenkruid zit te rollen, kattengras eet o.i.d.

De foto insturen kan tot 20 juni.
    Zo rond 23 juni worden de nominaties bekend en kan men stemmen.
    Als alles goed is is dan op 30 juni de winnaar bekend.

Om het zo overzichtelijk mogelijk te houden graag de foto's in dit topic plaatsen en niet een nieuwe aanmaken.

p.s. doordat het aantal leden toeneemt en om de verkiezing leuk te houden is er vanaf nu een maximum van 1 foto per lid.
    en bewerkte foto's zijn toegestaan, maar zet het er bij foto's waar het niet gelijk opvalt even bij

2. He potverdikke , ik heb geen plant meer in huis sinds het Coon tijdperk :lol:

Ik heb nog een zakje wiet zaadjes liggen, die zaten laatst bij de Revu, telt het als ik een kat het zakje rond haar nek bind?
    Hahahaha

3. Volgens mij mag je het onderwerp vrij interpreteren, dus......

4. hahahaha :D :D

Een coontje zo stond als een garnaal weer eens wat anders :rolleyes: :rolleyes:

5. Milla heet officieel Oakenshield's Sinsemilla en dat is een wiet soort :rolleyes: :geek:

6. Zie je wel dat het kan!!

7. Ja ik dacht al dat ik die naam ergens eerder gehoord had :lol: :lol: :lol:

Bob Marley "All day and night in da party,
    everyone smoking sensimilla."

8. Kuch,
    Dames,

komen er ook nog foto's?
    Want dat is eigenlijk de bedoeling van deze topic ;)

9. Ik ook niet :? :? geen plant meer in het hele huis.
    Zijn kunstplantjes ook toegestaan :?: :?: die heb ik namelijk wel aan de krabpalen zitten :lol:
    Kun jij ook nog mee doen Suus :wink: :wink:

10. Hier is waar Fluffy zich als kitten prima op haar gemak voelde zoek plaatje :D :D

Fluffyindeplant.jpg

11. voor de duidelijkheid alle soorten planten/bloemen etc. zijn toegestaan, zowel echt als nep.
    Ook bewerkte foto's zijn toegestaan.

Het is alleen afwachten of het straks ook mooier wordt gevonden dan een echte plant ;)

12. Balthazar en Luna ,

zoekend naar wat .............?

BalthazarenLuna.jpg

13. oh jeee gevonden.... :D

15Callisto21-01-2005.jpg

14. Wat Callisto kan kan ik ook...

32Cassiopeia21-01-2005.jpg

15. OCh gossie wat een prachtige kittens.

Echt poepies!!!!!

Groetjes Sandra

16. Morgan dan

Morgantuin2.jpg

17. Je mag toch maar EEN foto plaatsen

18. Ja, dat is wel zo. Maar soms is kiezen zooo moeilijk! En Roy nomineert er straks gewoon maar één! Zo erg is het toch ook weer niet?

Groetjes,
    Monique

19. nimmy tussen de bloemetjes.

Marjan :wink:

Pict0196.jpg

20. Kijk ik kan ze nu wat groter sturen, kunnen jullie Skippy wat beter bekijken!
    Indetuin.jpg
    Is ze niet lief?
    Marjoleine :sunny:

21. Hoest inmiddels met Sammetje????

22. Roy mag als ik maar 1 foto mag de foto van Jack in het kattekruid wegdoen en de foto van Anghus bewaren om mee te dingen!!

23. dat mag

24. Jeetje wat een knapperd is dit zeg :eek: :eek: :eek:
    Waar komt die ineens vandaan :D :D :D :D
    Stel haar eens voor Judith :)

25. Onbekende schoonheid

Haha! Ik kijk al enige tijd mee op dit forum, maar omdat mijn camera tijdelijk uit de roulatie was, had ik nog geen stukjes geschreven.

Ik ben dus Judith en trotse eigenaar van Sunny, een HTK felix-tekening, en sinds begin mei van Shoney (Crossed Arrows Shoshone), de zwart-schildpad-met-wit Maine Coon van de foto's. Shoney is 3 jaar en we hebben haar via een herplaatsing van de RMC. Na het overlijden van haar vorige baasje, en haar (derde) bevalling van 1 kitten, wilde ze niet zo goed aarden in de groep waar ze opgevangen werd, dus vandaar dat ze via de rasclubvereniging bij ons terecht is gekomen.

Shoney is een ontzettende lieverd en knuffelkont en we zijn ontzettend blij met haar. Ze voelt zich al goed thuis bij ons en komt sinds een week ook buiten (in de tuin). Dat vind ze echt geweldig en het is een genot om haar achter vliegjes en beestjes aan te zien jagen. De communicatie met onze andere poes Sunny gaat steeds beter en hopelijk worden ze uiteindelijk dikke maatjes!

Verder vinden wij haar natuurlijk ook ontzettend mooi en een echte 'grande dame'. Maar goed, ik vergaap me ook aan al die andere schoonheden hier op de site. Met name de 'silvers' vind ik prachtig!

Groetjes,
    Judith

26. Nou je hebt je camera nu gevonden...dusse kom maar op hoor :D
    We zijn gek op foto's hier...maar dat wist je al he :wink:
    En die Grand dame mag je meer laten zien hoor :wink:
    Ze lijkt wel een beetje op onze freule :queen:

27. Ja, ze lijkt inderdaad. Haar snuit is wel wat spitser en inderdaad meer wit. Heel erg mooi hoor! Zucht.... het lijkt wel of ik ook met het MC-virus besmet raak!

28. En Ray is zilver - terwijl Shoney niet zilver is. Dat is op de kittenfoto goed te zien. Maar inderdaad, op de foto's hier lijkt ze wel zilver :)
    Ik heb wel vaker 'zilveren' katten gezien waarbij je het zilver moest zoeken - en dan nog amper kon vinden. Shoney is wel uniek, dat ze zilver lijkt terwijl ze het niet is!

29. kittens%20d%2067.jpg

OHOOOOOOO, wat ligt dat heerlijk! En ook zo lekker zacht. Dit is de favoriete ligplek van de kittens. Op deze foto is Nicke te zien.

Groetjes Sandra

30. Maudopdewallen016.jpg

Maudopdewallen032.jpg

Lekker naar buiten

31. Heide-salade smaakproef....

DSC_3772.jpg

32. Studie van een Spriet....

DSC_3770.jpg

33. Isis met haar favoriete spelletje in de tuin: "Gevaarlijke tijger in het oerwoud, wraaauuuwwww"

tn_bush_isis.jpg

34. Tjeeemig Michiel, wat maak je toch prachtige foto's!!!!!!!!!!

Groetjes,
    Monique

35. Re: Studie van een Spriet....

WAUW!!!!!!

36. Re: Studie van een Spriet....

hij bleef nou wel goed zitten.... Ik heb er rugpijn aan over gehouden met al dat gesjouw.

37. :love7: :love7: :love7: :love7: :love7: :love7:
    Superrrrrrrrrrrrrrrrrr !!!!!!!!

38. Re: Studie van een Spriet....

IDD :lol:

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Foto maand Juni
  1. ellycraner
    Reacties:
    14
    Weergaven:
    699
  2. ellycraner