Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Insturen Foto v/d Maand.......November

Evenement: Foto van de Maand November (Insturen)
Discussie in 'Foto van de Maand' gestart door ellycraner, 31 okt 2016.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. #1 ellycraner, 31 okt 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 nov 2016
    Het is zover, we beginnen aan een nieuwe Foto v/d Maand, het is de maand November, met het thema:

Ritselende blaadjes, dat betekent:) Spelende Coons:)

Dus het zou leuk zijn als jullie een collage maken van jullie spelende Coontjes:):):)

Voorbeeldfoto's van Ank en Elly zijn:

image.jpeg

De spelregels:

• Op de 1ste v/d Maand zullen Anky en Elly een thema, met tips en trucks geven
    • Je hebt 3 weken de tijd , tot en met de 20ste v/d maand, om een leuke foto te maken en in te sturen
    • Per lid mag er 1 foto ingestuurd worden die meedingt naar Foto v/d Maand, let op deze foto moet wel in maand van de inzending gemaakt zijn:)
    • De foto en het onderwerp dienen van jezelf te zijn.
    • Foto's dienen vrij te zijn van website of bedrijfsnaam.
    • Foto's die je hebt laten maken door (semi)professionele zijn uitgesloten.
    • De foto's ook graag mailen naar Mainecoonpuntnl@gmail.com
    • Alleen foto's van Maine Coons met stamboom dingen mee voor de foto van de maand.
    • Je doet mee voor de eer.
    • Anky en Elly kiezen uit de inzendingen minimaal 5 genomineerde, maximaal 8 indien er meer dan 20 ingezonden foto's zijn, waar jullie op kunnen stemmen gedurende 7 dagen, dus tot de 27ste van de maand.
    • Op de 28ste wordt de uitslag bekend gemaakt, de winnaar wordt ook op de Facebook pagina van Mainecoon.nl geplaatst en zal een maand lang profielfoto zijn.
    • Vanaf November 2015 wordt een medaille uitgereikt
      163540_image.png
    • Vanaf November 2015 zal er een klein prijsje zijn voor de winnaar, beschikbaar gesteld door Mainecoon.nl
    We hopen dus op veel Collages :)er zijn veel gratis programma's waarop je dit kunt maken, waarop al jullie Coons staan, succes.

(Als je geen collage kunt maken, mag natuurlijk 1 of meer spelende Coons ook, liefst op 1 foto)

Rianna, debstert, Axel en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. hé, bekende teaser :D

Axel, ellycraner en Dasha vinden dit leuk.
  3. Wat leuk. ik ga m'n best doen

ellycraner, Axel en Sjoukje vinden dit leuk.
  4. Hier mijn collage; Ferre die met de blaadjes speelt
    image0.jpg

Jiska, Drac, cheffin en 9 anderen vinden dit leuk.
  5. Ow echt super schattig ❤❤

Ik ga ook mijn best doen :)

ellycraner, Axel en Sjoukje vinden dit leuk.
  6. Wat een mooie collage heb je gemaakt, hij is ook wel erg leuk je Ferre:)

7. IMG_7434.PNG
    In the picture: Chloé, Cuddy, Gudrun, Muis, Kenzo, Milka, Toby & Aslan.

Jiska, Drac, roefje en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. wat een mooie poeze bende Ellen!! :)
    @Elly@Elly, ja klopt, dank je wel. Heb op internet een heel eenvoudig programma gevonden voor collage te maken (easy photo edit). Als ik het kan , kan iedereen het hahahaha!

ellycraner en sopalt vinden dit leuk.

9. In the picture: Chloé, Cuddy, Gudrun, Muis, Kenzo, Milka, Toby & Aslan.
    Wat een gezellige foto, @EllenLaLau@EllenLaLau :) dat is genieten:)

Jiska, kuijt004, cheffin en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. #10 debstert, 12 nov 2016
    Laatst bewerkt: 12 nov 2016
    IMG_2016-11-12_16-18-57.JPG
    Vandaag een dagje samen thuis dus tijd om wat actie foto's te maken.

Dit is mijn collage geworden voor de foto van de maand

Jiska, kuijt004, Anna en 13 anderen vinden dit leuk.
  11. Wauw

debstert vindt dit leuk.
  12. en we hebben een winnaar....hahahahahaha! superrrrrrr leuk!

13. Echte actie Debbie:)

kuijt004 en debstert vinden dit leuk.
  14. dat is een Vliegende Coon

ellycraner, Sjoukje en debstert vinden dit leuk.
  15. @Linda@Linda hihi flying rocky (the rocket :cat3:)

Hij kan behoorlijk fanatieke sprongen maken als je met zijn favoriete hengel speelt.. Zeker in de tuin is het net of hij een echte prooi probeerd te vangen hihi

ellycraner en Sjoukje vinden dit leuk.
  16. Ik vind je foto's geweldig!!! en het fotomodel ook :p

ellycraner en debstert vinden dit leuk.
  17. Wauw!! Die actie foto's, erg gaaf! en Ferre super schattig met de herfst blaadjes.

ellycraner en debstert vinden dit leuk.
  18. En we gaan het laatste weekend in van inzenden. Een poll met drie fotocollages is wat magertjes, dus..... Lekker spelen met je coon en foto,s maken! Zou jammer zijn als de Foto vd Maand dood zou bloeden toch:):cat5:

19. Mooie profielfoto! Je eigen paard?

20. Doe een poging erg actief zijn ze niet maar wel leuk ;)

2016-11-19.jpg

oeps beetje klein

Jiska, Axel, kuijt004 en 4 anderen vinden dit leuk.
  21. Leuke collage :) toch best veel actie hoor :)

Sjoukje en roefje vinden dit leuk.
  22. Ik vind hem hartstikke mooi, kan zo aan de muur als schilderij, als je nog niet gek op Coons was, word je het zeker na het zien van deze collage:):)

Sjoukje, roefje en debstert vinden dit leuk.
  23. Wat leuk jouw Collage roefje! :cat4:

roefje vindt dit leuk.
  24. Ja AnkR, dat is mijn grote vriend Ambros. Daar liep hij bij een wandeling lekker los mee door het bos in Epe.
    Ambros0.png

AnkR en debstert vinden dit leuk.
  25. Niet doodbloeden hoor! Maar heb helaas geen goed fototoestel voor actiefoto"'s , geniet altijd van wat er allemaal is. Misschien af entoe ook weer een rondje oude doos...die zit bij iedereen wel vol denk,ik!

ellycraner, Sjoukje en AnkR vinden dit leuk.
  26. Ik sla even een maand over aangezien Zaas vorige maand al meegedaan heeft. ;)
    Maar de inzendingen tot zover zijn wel erg leuk! :)

27. Ik heb deze maand een paar begin-foto's gemaakt maar heb geen tijd meer gehad om de shoot uit te breiden. Wil toch de foto's inzenden aangezien ik de foto van de maand altijd super leuk vind om naar te kijken!
    Ik heb helaas niet altijd tijd voor zulke mooie foto's zoals jullie.. wat een gave foto's zijn er al ingestuurd! :D

Jochem spelen.png

Deze maand stuur ik een kleine collage van Jochem met zijn lievelingsmuis op. Het is echt zijn tut die hij overal mee naartoe sleept :cat2::cat4: Wanneer we Jochem kwijt zijn ritsel je even met een muis, en daar komt hij al aangerend! :cat:
    Hij heeft er een heleboel hihi. Onlangs had ik een bak met oude speeltjes neergezet welke ze al een tijdje niet gezien hadden (even opgeruimd zodat ze even wat anders hebben), en uit een hele bak met speeltjes kiest Jochem........ een oude muis :cat7::cat2: Omdat hij er toch nog maar een stuk of 6 van had liggen kon er best nog wel eentje bij vond Jochem :cat3: Tis een lekker ding :cat:

Jiska, Axel, ellycraner en 3 anderen vinden dit leuk.
  28. Wat is jochem toch een schatje ❤
    Hier haal ik ook vaak speeltjes even weg, om ze een tijdje later weer tevoorschijn te halen. Werkt goed want dan zijn ze weer helemaal interessant hihi.
    Merlin heeft ook 2 muizen die hij altijd het hele huis door sjouwt. Elke ochtend liggen ze keurig voor de slaapkamer deur. Vaak hoor ik hem snachts die muizen komen brengen, dit gaat namelijk gepaard met een hoop gemauw.
    Heerlijke beesten die coons

Axel, Sjoukje en sopalt vinden dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Foto Maand November
  1. AnkR
    Reacties:
    29
    Weergaven:
    587
  2. AnkR
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    384