Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Poll Foto v/d maand februari.......het keuzemoment.

Discussie in 'Foto van de Maand' gestart door AnkR, 20 feb 2018.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

?

Wat is de beste foto in het thema .......tanden

Peiling gesloten op 27 feb 2018.
  1. Foto 1

11 stem(men)
    31,4%
  2. Foto 2

3 stem(men)
    8,6%
  3. Foto 3

5 stem(men)
    14,3%
  4. Foto 4

5 stem(men)
    14,3%
  5. Foto 5

11 stem(men)
    31,4%
  1. #1 AnkR, 20 feb 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 feb 2018
    Foto1

image.jpeg

Foto 2

image.jpeg

Foto 3

image.jpeg

Foto 4

684429C4-D485-4B0E-B66A-9E271F112FE9.jpeg

Foto 5
    F04D0A1B-5428-4551-858D-7F194C717DA1.jpeg

Wij vonden het super lastig om te kiezen, ook bij de poll opzetten hevige twijfels, wat is de leukste of de duidelijkste of grappigste, maar in het oog houdend, dat het thema, maand van het gebit is, zijn dit ze geworden, heel veel succes bij het kiezen:):):)

Bijgevoegde bestanden:

2. Gestemd, maar het was lastig!:):p:)

ellycraner vindt dit leuk.
  3. Moeilijk, maar toch maar gestemd op één foto.

4. Gestemd!

5. Ik wil niet lullig doen maar de 5e foto is toch ook een foto van de oude doos? @ellycraner@ellycraner ?

6. Gestemd :)

7. Ook gestemd :) moeilijk, kies je voor de leukste foto, of de foto die het beste in het thema past..

8. Ga ik even kijken, dan moet hij eruit

9. Het zou ook makkelijker zijn als het bij de foto staat, nieuw of oud, het staat niet bij deze foto, dus heb ik aangenomen dat hij nieuw is, ik wacht even op het antwoord van de forummer, is hij oud, word het veranderd.

10. Gestemd!
    Kan foto 2 nog gedraaid! Zo leuk met dat poetsen!

11. Ik heb het in mijn fotoprogramma geprobeerd, maar denk niet dat het de bedoeling is, want dan staat de krabpaal op z’n kop, en volgens wat ik zo zie heeft de forummer de Coon op schoot, denk ik:):)

12. Gestemd.

13. Euh, ik wil nu niet alles door elkaar gooien. Maar ik dacht dat alleen mc met stamboom mee mochten doen en Suus heeft dat niet.

14. Volgens mij is het Horus en die was in januari allang geen kitten meer, maar kan mij vergissen. Maar je hebt wel gelijk, misschien bij de nieuwe
    erbij zetten dat je de datum moet vermelden, ik zet het er eigenlijk ook nooit bij, maar zal het wel voortaan wel doen :)

Suus heeft toch wel een stamboom, je hebt hem alleen niet meegekregen van het asiel toch? Of vergis ik mij?

15. @D@niëlle@D@niëlle

Stamboom is vernietigd en ik kan het ook niet achterhalen i.v.m met doorverkoop.

16. O haha:)ik dacht dat ie gedraaid stond dus....

17. Dit word wel verwarrend, dat moeten we er voortaan dus ook bij gaan zetten, want dat is voor de moderators niet bij te houden, wel een stamboom of geen stamboom:)

E.B vindt dit leuk.
  18. @dani
    Maar er is toch een stamboom, ik ga even overleggen in de moderatorhoek:)

E.B vindt dit leuk.
  19. Er is ooit een stamboom afgegeven toch? Prima lijkt me dan :) tenminste, vind ik als stemmende publiek!

sopalt, D@niëlle, E.B en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Klopt ik had een andere foto ingezonden/ook via mail. De laatste die ik geplaatst had in het topic is wel van deze maand.

Sorry voor de verwarring.

21. @ellycraner@ellycraner

Oef, dat is echt mijn bedoeling niet geweest om verwarring te scheppen :oops:

@Nht210@Nht210

Thnx

22. Dan ruil ik ze even om:)

Jiska vindt dit leuk.
  23. Ik denk dat alles nu weer goed staat, de Coon van @E.B@E.B heeft een stamboom, en de foto van @Jiska@Jiska is van deze maand.
    Dus dat onderwerp is klaar.

We gaan even overleggen of we in het topic onder de foto die je instuurt als extra informatie geeft, Coon met stamboom, en nieuwe of oude foto, dit om het voor de moderators overzichtelijk te houden:)
    Want de moderators kijken niet naar de namen, ze kijken naar de foto’s in het topic, en daar word uit gekozen, meestal staat het er al bij, nieuw of oud, maar dat zouden we dan standaard gaan doen om verwarring te voorkomen.
    Maar we zijn hartstikke blij met iedere foto, dus niet denken ze vinden mijn foto niks, je moest eens weten hoe we twijfelen, juist omdat ze allemaal zo leuk zijn:)

D@niëlle, E.B en Jiska vinden dit leuk.
  24. Ja het gaat om het idee toch! Ik vind het zo leuk om alle oude en nieuwe foto's binnen een thema te zien, en om de nieuwe maand te beginnen met een nieuwe 'foto missie' !

Moeten de foto's trouwens echt opgestuurd worden naar het mail adres ook nog?

D@niëlle vindt dit leuk.
  25. hahaha ik wil er geen schepje boven op doen hoor maarrrrr..... had de winnende foto van vorige maand en heb mijn prijsje nog niet ontvangen ;)
    Niet dat het mij daar om draait hoor, zeker niet, zou zonder dat er een prijs aan verbonden is ook meedingen... gewoon voor de eer :)
    @ellycraner@ellycraner , het is maar dat je het weet.

D@niëlle vindt dit leuk.
  26. Hoi @The F team@The F team , ik stuur je even een prive bericht

27. @The F team@The F team , ik ben net een conversatie met je aangegaan, heb je het gevonden?

28. ja hoor Elly :)

29. De prijsjes verzenden is mijn taak.
    De envelop ligt al 3 weken klaar, vergat deze steeds mee te nemen naar het postkantoor.. sorry :oops:

D@niëlle en ellycraner vinden dit leuk.
  30. 34 stemmen zijn er binnen. Heb je nog niet gestemd op de leukste foto deze maand? Nog even doen dan hoor.
    :minionshout: :minionwrite:

E.B, Fie en ellycraner vinden dit leuk.
  31. Is niet erg hoor Sjoukje! ;)

32. Wil er nog iemand stemmen, laat je stem niet verloren gaan, iedere stem teld, ook nieuwe forummers, stemmen:):):)

33. De poll sluit vanavond:)

34. Ik heb (had al) gestemd! Was moeilijk met al die leuke bekkies.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Foto maand februari
  1. ellycraner
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    208
  2. ellycraner
    Reacties:
    50
    Weergaven: