Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

DE Flensburg 13 en 14 augustus

Discussie in 'Showuitslagen' gestart door Conny, 15 aug 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Na een lang druk weekend :) zijn we weer thuis.

We zijn niet voor niets geweest.
    Scarlett heeft 2 gr int punten gehaald en Ben is kampioen en heeft zijn eerste IC punt te pakken.
    Ben moest terug voor nominatie gisteren maar had meer zin in een potje vrijworstelen.
    Hij deed het prima maar aangezien de keurmeester haar sigaret en andere mensen belangrijker vond dan de nominatie ronde werd Ben het zat.....en stuurde ze me weg omdat Ben zoals ze zei niet happy was.
    Nou ik was dat dus met haar niet :twisted: Voor Ben duurde het gewoon te lang allemaal.
    Dit was de 2e keer die dag dat als ik aan de beurd was ze zo nodig moest roken.
    En voor 10 minuten wegliep ondertussen waren we wel opgeroepen om te komen en daar sta je dan.ZE vond ( kleine troost) Benneman een erg mooie katervent :D

Scarlett lag het af bij de nom voor BIS ze verloor van een enorme poes van ruim 2 jaar.....maar was wel een belofte voor de toekomst :D

Al met al een dolle boel daar mooie katten gezien, die ik dus niet wil hebben na diverse gesprekjes ;) leuke mensen gesproken.Bekende gezien die een nieuw huis gaan bewonen in denemarken waar je groen van gaat zien en als je dan de prijs hoort wil je meteen gaan verhuizen.
    Ik zei al tegen Gerrit ik wil er best wonen :shock:

Conny

2. Van harte gefeliciteerd met alle goed uitslagen weer.
    Een super weekendje dus....!!!

3. Leuk Conny! Dus het was een goed weekend? wat ik raar vind dat er daar gerookt mag worden door de keurmeesters! belachelijk als je daardoor moet gaan staan wachten!
    Enne...........niet verhuizen hoor! :lol:

4. Vooraan in de zaal bij het eetgedeelte mocht gerookt worden.....heel vreemd eigenlijk want overal hingen borden verboden te roken :shock:
    Wij zaten vooraan in de zaal in de carre .....leuk was anders al die rook.

Conny

5. Hé Conny,

Gefeliciteerd met de resultaten :D

Belachelijk joh dat er gerookt mag worden, heb ik dit jaar ook in Heist op den Berg gehad. Ik rook zelf ook maar liever niet in een zaal vol katten :evil:

Groetjes,

Gerda

6. Gefeliciteerd met de resultaten hoor, harstikke goed :thumbup:

7. Yeahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

8. Hier moet ik om lachen om het potje vrij worstelen waar ken ik dit van :lol: :lol: :lol: Maar je hebt een goed weekend gehad en gefeliciteerd met je punten.
    En als je gaat verhuizen geef dan een brul :wink: :wink: heb je van dat roken trouwens niets gezegd??

Fijn dat je er weer bent het was stil !!!

Corry.

9. Gefeliciteerd met de behaalde puntjes, die heb je weer mooi binnen ;););)

En je hebt je mannetje Obelix weer thuis, toch?

10. #10 Djinkie, 15 aug 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    GEFELICITEERD MET DE GOEDE RESULTATEN!!

11. Ja die is weer thuis gelukkig wel.....heb die mafkees echt gemist :D
    Hij heeft lekker met Cara en Ohio in de tuin gelopen een paar uur en zit nu in een van de katerverblijven.
    Hij is enorm aan het vertellen tegen de andere dus hij heeft het goed gehad .....meneer is ook aardig gegroeid hij komt over de 8 kilo heen nu :shock:

Conny

12. gefeliciteerd hoor Conny
    jeetje das echt een knoeperd van een coon !! :wink:

13. Nee want het was heel normaal dat er gerookt werd iedereen deed het in het eetgedeelte dat overigens gewoon in de zaal was.
    Maar ik ben geen roker weet dus niet wat ik mis, niets denk ik haha.
    Maar Gerrit heeft zoals je weet astma en voor hem is dit geen pretje.Voor de katten ook niet trouwens.Hoewel er sommige exposanten een lintje verdienen hoor die gingen constant buiten roken en dat was een compliment waard vind ik.

Conny

14. PS over lintjes die kreeg je niet bij je keurrapport die kon je kopen a 5 euro...ze zijn gek geworden denk ik gewoon cac lint etc 5 euro kampioenslint 18,50 :shock: Heb voor Ben een cac lint gekocht omdat hij kampioen werd zaterdag maar kampioenslint voor 18,50 gaat me te ver.
    Bij de NKFV is dit nog geen 9 euro .....maar goed daar zit ik niet meer bij :D

15. Gefeliciteerd Conny! Ondanks de paar ergenissen toch een geslaagde show!!!

Groetjes,
    Monique

16. Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes, Janneke.

17. Gefeliciteerd met de mooie resultaten! 8)

18. Conny,
    Gefeliciteerd met de prachtige uitslagen! :thumbright:
    Belachelijk van dat roken in de zaal :?

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Flensburg 13 14
  1. kiss-blue
    Reacties:
    9
    Weergaven:
    291
  2. mccfelinefantasy
    Reacties: