Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Fleece kleedjes

Discussie in 'Informatie' gestart door Twistertje, 6 mei 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Mijn katten zijn helemaal gek op die fleece kleedjes ik heb ze ook overal liggen. Dit is ook zo lekker zacht en makkelijk uit te wassen. Je hebt ze nu helemaal voor een koopje bij de zeeman ook niet zo super groot voor minder dan 2 euro!

2. #2 Tehya, 6 mei 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Hier ook massa's fleecekleedjes.Bij blokker hebben ze vrij grot evoor net geen 5 euro.Die zijn ook goed en anders van de markt een lapje want je hoeft het toch niet te zomen of zo want het rafelt helemaal niet.Op mijn mooie quilts zijn ze hier ook helemaal gek.Ja,ben ik ook natuurlijk.

Kijk maar!

3. Ach we verwennen onze schatje maar he...
    Ik had voor mezelf...).hoe kom ik op het idee :rolleyes:) ook een fleece plaid gekocht...
    Lekker voor s'avonds op de bank dacht ik.... :|
    Fout !!!!!!!!!!!
    Onmiddelijk ingepikt dus... :evil: :evil:
    Ik heb er nog maar een paar gekocht, hebben we tenminste geen ruzie :wink:
    De schatjes.... :rolleyes:

4. Ellie,

dat weet je toch, alles, maar dan ook alles wat je koopt (tot aan boeken aan toe :rolleyes: ) moeten door de katten gekeurd worden, en met een beetje massel kan je het terug krijgen :rolleyes: :mrgreen:

5. Ja ik weet het Sjoukje, maar ja je blijft proberen he...ik ben een vrouw....
    Volhouden noemen ze dat...soms werkt het, kijk maar naar onze ren :wink: :wink: :wink: :D

6. Jagger heeft een dekbed tot zijn beschikking. Die hadden wij in de kamer liggen voor 's avonds op de bank. Maar sinds Jagger er is is het zijn dekbed. Als wij er al onder zitten, ligt hij erop :)

7. Hier trouwens een foto van Jaggertje op zijn dekbed, hij vindt de meest vreemde slaaphoudingen...;)

8. Superrrrrrrrrrrr liefffffffffffff :love7:

9. Wauw wat een ontzettend gave foto, je zou er zo bij willen gaan liggen :D

10. Maar Ellie,
    mannen zijn makkelijker te bewerken en te trainen dan katten :twisted:

11. Daar kom ik zachtjes aan ook achter ja....stttt...niks zeggen hoor :wink: :wink:

12. Wat een mooie foto is dat zeg !!!!

13. Ik ga er ook vaak gewoon bijliggen hoor! Lekker knuffelen met mijn katertje :) Hij ligt ook vaak naast me in bed helemaal onder de dekens met zn koppie eronderuit. Vindt hij fijn, en ik vind het wel gezellig! Maakt altijd moe zijn toch een stukkie minder erg :D :lol:

14. Fleece kleedjes hebben wij ook..
    Sil ligt er vaak onder en de katten erop..
    Ook hebben wij de stof van de hangmatjes aan de verwarming vervangen voor Fleece varianten( zelfbouw met stof van de markt..).

Vanacht heeft takoda ook bij mij geslapen tot 5 uur..
    Toen ging hij effe rondjes rennen op mijn bed..

Ik heb hem toen maar heel vriendelijk op de paal gezet enben snel weer mijn bedje in gekropen maar nu met de deur dicht..

En ooh wat was ie zielig :lol: :lol: :lol: :lol:

Deel Deze Pagina