Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Fan de Meng él Moez

Discussie in 'Familie' gestart door mccfelinefantasy, 12 jul 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Onze tweede eerste coondame (zij kwam een paar uur later op dezelfde dag als Fébé bij ons in huis):

Yael fan de Meng él Moez

vader:Acadiapark's Kincaid
    moeder: Felinity fan de Meng él Moez
    kleur: Zwart schildpad gemarmerd (ofwel: brown/black torty bloched/classic)

geboren op 04-03-2000 in een nest van 7, helaas weet ik verder helemaal niets van haar nest broertjes en/of zusjes...

Bijzonderheden: Jay is een echt prinsesje. Alles wat ze doet (eten, spelen, knuffelen, kletsen en ga zo maar door) doet ze met de elegantie van een adelijke dame! Ze kan je aankijken aslof ze op het punt staat je te verscheuren, maar het is toch zoooo'n schatje! En een geweldig moedertje! Ze heeft een heerlijk lief, zacht stemmetje, maar wel een ijzeren wil!!!!

Jay.jpg

Groetjes,
    Monique

Miryam Jyotish en Axel vinden dit leuk.
  2. Mooierd hoor :D

3. naast een mooie dame; ook een met een super karakter en een heel lief stemmetje.

4. #4 Corry, 13 jul 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    Hier loopt ook een fan de Meng-el Moez rond onze Scout een kanjer van een kastraat is zo imposant dat het soms weleens gebeurd dat mensen bang van hem worden...............maar hij is zo lief en een prachtig karakter en een stemmetje dat echt niet bij zijn verschijning hoort zo lief en zacht.

Zeg nou zelf???het is toch een scheetje.

Corry.

5. Corry,
    Hij is inderdaad een lekker ding!
    Hoe oud is Scout en uit welke combinatie is hij?

Groetjes,
    Monique

6. Scout is 6 jaar geworden dit jaar en zijn vader is Snoozy Coons Metal Jacket moeder is The Bentley Pride Lois Lane.
    Weet jij eigenlijk of Karin nog coons heeft?

groetjes Corry.

7. #7 Pamela, 13 jul 2005
    Hier loopt ook een Meng el Moezje rond:

Manaty fan de Meng él Moez

Vader: Snoozy Coons Full Metall Jacket
    Moeder: The Bentley Pride Chevy Chevel
    Kleur: zwart zilver schilpad gemarmerd met wit
    Geboortedatum: 14-10-2000

8. Nou, ik ben eigenlijk heel fanatiek naar haar aan het zoeken geweest. Wat ik als laatste heb gehoord is dat ze gescheiden is en dat alle poezen zijn verkocht. Ze staat ook niet meer ingeschreven bij Felikat (daar was zij lid van).

Voor zover ik het weet is ze dus met de noorderzon vertrokken...

Groetjes,
    Monique

9. Pamela, da's ook een pracht dame die je daar hebt! Bij Karin heb ik voor het eerst "live" maine coons gezien en ik moet zeggen, ik ben nog steeds onder de indruk! Ze had wel een paar kanjers rondlopen zeg!

Groetjes,
    Monique

10. #10 The Haecoon, 13 jul 2005
    Ach, Hmmmm....Scoutje....och man das zo'n leuk, lief beertje en GROOT....wauw....dus eerder een BEER....!!!

11. Oké dan begrijp ik waarom er geen reactie meer is van haar kant, heel jammer maar zulke dingen gebeuren.

Groetjes Corry.

12. Hoi,

Corry, je woont zeker op de veluwe? Ik denk dat die panter die ze zoeken bij jou zit!

Groeten,

Jessica

13. Kun je je mond houden :lol: :lol: :lol: :lol: ja hij is de beroemde panter.

Groetjes Corry.

14. Hoi Ik zie hier jouw bericht. Ik denk dat ik twee zusjes van Jay heb gehad met de namen Xena en Zelda. Helaas hebben we van Zelda in november afscheid moeten nemen ivm nierfalen en van Xena twee weken geleden, ze was gewoon op.

Maar ik lees hier dat Karin geen Cattery meer heeft, weet jij hier meer over?

Groeten,
    Rex

Hoi Monique

15. #15 mccfelinefantasy, 23 mei 2015
    Laatst bewerkt: 23 mei 2015
    Veel sterkte met je recente verlies... Maar wat leuk om iemand met nestgenootjes van mijn prinses tegen te komen! Waren Xena en Zelda hun echte namen? Jay heette Yael en ik dacht dat het hele nest met een y begon?

Mijn Jay is helaas inmiddels vier jaar geleden overleden, accuut nierfalen... In drie dagen was ze weg! Ze zou dit jaar 15 zijn geworden...

Ik denk dat haar memoriam nog wel ergens op het forum te vinden is.

En Karin is naar mijn weten al best een aantal jaar geleden gestopt. Ik heb in ieder geval geen contact meer met haar kunnen vinden!

16. Hoi Monique,

Kan het me helemaal voorstellen dat je weer een traantje weg moest slikken, zeker nu ik hoor dat je ook de dochter van Jay bent verloren, veel sterkte hiermee.

Jay lijkt wel zo erg veel op onze Zelda. Die is overigens ook overleden aan nierfalen en hun zusje Xena gewoon aan ouderdom. Het zijn gewoon allemaal schatten.

Maar dit zijn trouwens wel de officiële namen die op de stamboom staan. De vader was Acadiapark's Kincaid en de Moeder Felinity fan de Meng él Moez geboeren op 04-03-2000

17. Oh dan waten ze inderdaad nestzusjes! Goh, wat ontzettend leuk!!!

18.  
  19. Hier nog een foto die ik tegen kwam uit 2006. Kan je de gelijkenis zien:)

166905_2006.jpg

Bijgevoegde bestanden:

• 2006.JPG
      2006.JPG
      Bestandsgrootte:
      60,1 KB
      Weergaven:
      0
    Corry_v vindt dit leuk.
Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Fan Meng él
  1. mccfelinefantasy