Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Even voorstellen

Discussie in 'Stel je voor - Dit ben ik' gestart door Anita, 28 jun 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.
  1. Hallo,

Ook ik zal me even voorstellen!

Ik heet Anita en woon samen met mijn man Gerard in Haarlem.
    Wij hebben 5 HTK poezen en 2 Maine Coon katers. En de 3e Maine Coon zit in de planning. Wij wachten met smart op de bevalling van Monique's poes Jay! Wij worden, als alles goed gaat, (en daar gaan we van uit) de nieuwe vertroetelaars van een klein Coontje.

Ik ben ook via Monique hier terecht gekomen. Wij hebben geen cattery en gaan niet met onze katten naar shows, maar wij bezoeken zelf wel regelmatig een show.

Ik heb al even op het forum rondgekeken en heb hier en daar toch al wel wat opgestoken, er zitten hier nog al wat kenners bij elkaar!
    Ik denk niet dat ik daar wat aan kan bijdragen, maar voor de gezelligheid mag toch ook? :lol:

Ik heb nog niet helemaal door hoe alles werkt, foto's plaatsen en zo, maar ik doe mijn best.

Groetjes,

Anita

2. Hoi Anita,

WELKOM!
    Ennuh - ik wacht juist met smart op bijdragen zoals de jouwe: voor de gezelligheid! Want eerlijk gezegd - er zijn genoeg andere plekken waar de fokkers elkaar in de haren kunnen vliegen (en dat gebeurt dan ook!), dat hoeft hier niet ook nog eens te gebeuren!

Persoonlijk hoop ik wel als persoon soms geholpen te kunnen worden door de ervaringen en kennis van anderen (fokker of niet), en hoop ik anderen te helpen met mijn ervaringen en kennis - en ja, die zijn 'van een fokker'. Maar dit forum is wat mij betreft vooral voor liefhebbers, vooral voor de gezelligheid! Dus: WELKOM!! Welkom, welkom :D :D :D. Graag verhaaltjes, OOK over de HTK's :D. Maar ook over de Coontjes ....... En foto's, zal ook best lukken ;)

3. Welkom Anita

Wachten op Jay, zo lang duurt het niet meer
    Heb je nog stille hoop op een kleur?

Ik denk dat Jay het donderdag gaat doen, 6 kittens 4 katers, 2 poezen

Veel plezier op dit forum!

4. Hi Anita!

Gezellig je hier tegen te komen!!! Enne, we zijn hier dol op foto's dus kom maar op met die mooie jongens van je en die heerlijke theemutsen!!!!

Suus kon het effe weer niet laten om een gokje te doen naar de nestsamenstelling (ze hoopt op een kitten als prijs :rolleyes: )

Ik hoop dat Jay wacht tot donderdag namiddag, want dan gaat mijn zwangerschapsverlof in (whahaha!).

Groetjes,
    Monique

5. Hoi Anita

Ja gezellig joh!
    Hardstikke welkom en veel lees en postplezier.

Groetjes Sandra

6. Van harte welkom!
    En elke liefhebber is een kenner met andere ervaringen waar anderen van kunnen leren! Dus absoluut dat je een bijdrage zult kunnen leveren!!!!

Heel veel plezier hier!!!

7. Hoi Suzanne!

Ik wil heel graag een blauw kitten, effen, gemarmerd maakt me niet uit, of zwart kitten, maar als dat er niet tussen zit voor mij, (Monique heeft uiteraard eerste keus) is een andere kleur ook goed hoor.

Ik ga voor een knuffeltje, maar dat is natuurlijk afwachten, aan Monique zal het niet liggen! Die is volgens mij gek op knuffelen.

Groetjes,

Anita

8. Hoi en welkom hier op dit gezellige forum!

ik ben wel benieuwd naar je poezels dus laat maar zien die foto's. :mrgreen:

9. Hi Anita,

Welkom hier!! Geweldig vooruitzicht, hè, zo'n nieuwe poezel... Lang leve de voorpret! Je hebt al een gezellig span om je heen verzameld, las ik...

Groetjes, Jolanda

10. Hi Anita,
    welkom!
    hoop dat je het hier gezellig vind.
    Nog een paar daagjes, en je weet wat voor kleur de kittens van Jay hebben.
    (ps ik denk 5. 3 katertjes, 2 peosjes...)

11. Hoi Anita, welkom op dit oergezellige forum.

Ik heb even snel een kijkje genomen op de site van Monique en even op de site van de a.s vader.
    Kan van alles worden : de kleuren dan :) en de samenstelling van het nest, laat ik ook maar eens een gokje wagen....
    4 poezen en 2 katers.
    De droomwens voor jou zit er vast wel bij, veel succes met het wachten op de bevalling, lijkt me als a.s blikopener heel spannend. :D

12. Hoi Marja, voorzie je ook een zwart effen poesje? Die heb ik namelijk wel besteld bij Jay... :lol:

Enne: aangezien sommige personen hier (ik noem geen namen, maar een zekere S. te S.) blijkbaar geen subtiele aanwijzingen begrijpen: Jay's baby's zijn geen kermisprijzen!!!! Dus gokken op de uitkomst mag, maar verwacht geen hoofd-, bij- of troostprijs! :twisted:

Whahaha!

Groetjes,
    Monique

13.  
  14.  
  15. Ja? En? Wat wil je hiermee zeggen??! :?: :|

Groetjes,
    Monique

16. Hmm mijn bericht is IN het bericht van Anita terecht gekomen....
    OKeej ik heb de griep, het is me vergeven

17. Bij de weg: Anita heeft al een Aronbaby hoor! Senna is een zoon van Aron! En ze heeft in totaal 2 eikenbordjes want Bono is een broetje van Bor... Hoogtijd voor een kattig fantasietje! :lol:

Groetjes,
    Monique

18. Hoi Suzanne,

Dat dametje van jouw is toch een dochter van Lava en Aron? (Mila dacht ik?)

Onze Bono is een zoon van Lava en de broer van Bor. Onze andere kater, Senna,
    is ook al een nakomeling van Aron. Die Aron is druk bezig geweest!!!!.
    Dan zijn het dus allebei halfbroers van haar. Wat is de wereld toch klein!

Ik heb trouwens al wat foto's in mijn album geplaatst. Het zijn er nog niet zoveel,
    want is zit op mijn werk en ik heb er hier niet zoveel op mijn pc staan. Maar zo krijg je
    toch een idee hoe de familie van jouw Mila(?) eruit ziet.

19. #19 mccfelinefantasy, 28 jun 2005
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 mrt 2015
    .

Anita, ik heb er even twee uit je album hier neergezet, dan kunnen de mensen jou mooie mannetjes bewonderen!

Bono:

Senna:

Groetjes,
    Monique

20. Leuk ik ga loeren
    Ze heeft idd MiLLa oftewel Millababy
    Jep en Aron zijn taak als pappa zit er op hoorde ik van Greg, hakkiestakkie , leeg dat zakkie whahahaha

21. Wat zeg je dat nou ongevoelig, maar goed dat mijn kleine Senna dit allemaal niet kan zien.
    Hij moet er dit jaar ook nog aan geloven!!

22. Ik ben ook ongevoelig op dat gebied :twisted:

hahaha toen ik onze Funky liet helpen, had Arjan zoiets van: tja ze word maar krols en gilt zo hard enz enz
    Wel zielig maar toch niet zo erg

Als ik eens opper dat onze reu Kenny wel eens hakkietakkie mag krijg je opmerkingen van: ach hoezo moet die jongen dan? Is dat niet erg pijnlijk? Raakt ie niet in een crises?

Kerels ............

23. Hallo anita!!
    Van harte welkom op dit forum!!
    mooie poezels!!! :D

24. Hoi,

welkom hier en succes met wachten :wink: .

Groetjes, Janneke.

25. Hoi Anita!
    Welkom en veel plezier hier :D
    En ik vind je coons heeel knap, vooral Bono vind een hele mooi uitstraling hebben :love10:

26. Hoi Anita,

Ook namens mij veel plezier op dit leuke forum :D

27. Welkom Anita.
    Je gaat het hier vast naar je zin hebben