Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Even voorstellen: May Day!

Discussie in 'Persoonlijk' gestart door mccfelinefantasy, 9 nov 2004.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Hallo allemaal!

Sinds vrijdag 29 oktober is ons nieuwe poezenkind Oakenshields May Day bij ons thuis! De kleine wervelwind heeft zich in no-time het hele huis eigen gemaakt. Smirnoff is totaal gefascineerd en is niet bij haar weg te slaan, onze hoogzwangere Jay heeft haar helemaal aangenomen als vervroegd kitten en Tommy vindt iedereen lief, dus haar ook. Alleen Fébé houdt zich nog afzijdig, maar die heeft het dan ook erg druk met krols zijn... May Day is een erg aanhankelijk, zelfverzekerd poesje, vrij groot voor haar leeftijd en wij zelf vinden haar errug mooi :oops:

Sommigen van jullie hebben haar gisteren in Nieuwegein al gezien, voor de andere nieuwsgierigen: kijk eens op onze website! Ik had graag wat foto's toegevoegd, maar ik ben er nog niet helemaal uit hoe dat werkt...

Oh ja, ook nog even snel melden dat wij ook erg trots zijn op onze grote knuffelbeer die gisteren in Nieuwegein een Biv en een nom. Bis heeft gehaald!!! Ik las in het berichtje van Monica dat er ook Felikatawards zijn uitgereikt, maar dat is helaas een beetje aan mij voorbij gegaan... We waren namelijk nogal te laat, doordat 's morgens bij het inpakken van de auto, Fébé ontsnapte!!! En ze is dus nog steeds krols!!! :shock: Nou, ik heb haar geen moment uit het oog verloren, dus er is niets gebeurt, maar een stress dat we hadden!!!! :?

Nou ja, in ieder geval: we hebben niets gemerkt van de awards, want onze hele dag is een beetje warrig gebleven :lol:
    Monica, nog gefeliciteerd! Wie hebben er nog meer een award ontvangen?

Groetjes,
    Monique

2. Monique,

gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst ;)

Zal snel bij jullie op de site kijken, ben heel benieuwd ;)

enne gefeliciteerd met de mooie uitslagen!!

3. Hallo Monique,

Leuk dat je hier bent. May Day is inderdaad prachtig.....bijna net zo mooi als d'r zusje Tiff, :wink:

Nog een paar weekjes dan komt ze vast, want het gaat ineens supergoed hier. Queen leeft nog en doet het prima en de rest gaat fantastisch.

Wat een spannende tijd weer voor Oakenshield he? Nog 2 nestjes te krijgen deze week! ik kijk al steeds op de site of ze er al zijn.

groetjes,

Jessica.

4. Gefeliciteerd met je nieuwe huisgenootje!!

En ja, ze is super. Zeker weten....

Ik kan me voorstellen dat jullie dag wat hectisch en vreemd is verlopen, wat een schrik. Jeetje.

5. Ken nog kitens van deze cattery en ze is al even fantastisch mooi als jouw May day(wat een mooie naam trouwens)

6. jay...en de rest

Hoi,

wat een mooie katten heb je...en weet je wat ik grappig vind...
    zie dat jay haar echte naam Yael is...zo heet mijn dochtertje ook!

groeten Lous

die nu verder gaat kijken op je site

Laden...

Deel Deze Pagina