Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Even een vraagje!

Discussie in 'Help! Ik ga naar show!' gestart door delena, 26 feb 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Mijn vriend en ik gaan morgen naar de kattenshow in Rosmalen, maar omdat het voor ons de eerste keer is zouden we graag van te voren willen weten waar we op moeten letten. En moet je trouwens ook entreegeld betalen. Ik kan hierover niet echt iets terug vinden. En zijn er ook mensen van het forum met hun katten aanwezig?

Beetje laat, maar ik hoop toch dat er iemand antwoord kan geven.

Groetjes Yvonne

2. Inderdaad een beetje laat....
    Tenminste dit antwoord dan..... :wink:

Je zult er vast al op bezoek zijn.
    Ik hoop dat jullie er heel veel plezier beleven.

Meestal betaal je zo rond de 5 euro entree, bij de ene show betaal je 3 euro en bij een ander 7,50. Ligt een beetje aan de vereniging en hoe groot de show is.
    Het is ook leuk om een catalogus te kopen, dan kan je de namen van de katten zien en de namen van de ouders. Als je dan weer thuis bent kan je nog eens op internet zoeken en misschien vind je de kat die jij zo mooi vond wel weer terug. Voor de catalogus betaal je ook rondom de 5 euro.

Wil je wat over een bepaalde kat weten, spreek rustig de mensen achter de kooi aan. En vraag wat je wilt vragen, geen enkele vraag is raar!

Heel veel plezier en laat even weten hoe je het vond!

3. Even een vraagje

We waren inderdaad al op de show, zelfs alweer bijna onderweg naar huis. Maar we vonden het echt super om er geweest te zijn. Veel geleerd van de keuringen en zeker een goed beeld gekregen van de katten zelf. En het is ook voor herhaling vatbaar. Even afwachten wanneer er weer een show in de buurt is. We weten nu ook 100% zeker dat als er katten komen het Maincoons zullen zijn. Alleen nu nog kijken welke kleur en of het financieel uit gaat komen. Maar daar kunnen we altijd wel iets op vinden.

Groetjes Yvonne

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - vraagje
  1. Natella
    Reacties:
    4
    Weergaven:
    316
  2. van kazanan
    Reacties:
    2
    Weergaven: