Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Even een update

Discussie in 'Informatie' gestart door Carmen, 7 mei 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Ik heb een herplaatser gevonden.
    Ik ben nog druk met de eigenaren aan het mailen maar we hebben er beide een goed gevoel over.
    Over ongeveer twee weken komt hij hier.

Ik moet in huis nog het een en ander doen en heb twee hele drukke weken voor de boeg.
    Dat vind ik niet eerlijk als een kat moet wennen.
    Die moet gewoon in een rustige omgeving komen zodat hij sneller op zijn gemak is.
    Ik wil er ook helemaal voor kunnen gaan en dat kan dan lekker.
    Ben helemaal zenuwachtig.

2. Wat een goed nieuws Carmen. En die 2 weken kunnen best lang duren, maar gelukkig heb je het druk :D

We willen wel foto's zien natuurlijk :wink:

3. Heeeeeeeeeee Carmen wat gaaf! Welke kleur, en hoe oud is hij??

4. Heel erg leuk hoor Carmen ik ben erg benieuwd hoe hij er uit ziet of zij???

5. Hij is drie jaar wordt in september vier jaar.
    Hij is rood ik heb wel een foto van hem maar wil die pas plaatsen als ik dat met de fokster overlegd heb.

6. prima joh!!! je eerste gevoel over deze fokker is meestal de beste !! ben erg benieuwd hoor!! ik kan je nog niet feliciteren of wel ??

7. Wat mij betreft zit het helemaal goed ook wat haar betreft.
    Dus je kan me wel feliciteren volgens mij.
    Is voor mij ook een beetje onwerkelijk nog hoor.

8. :wav: GEFELICITEERD CARMEN! :wav:

9. Nou bijdeze dan!!!! GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!

10. Héééé! Wat leuk voor je Carmen!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd!!! :eek:ccasion7:

We zijn erg benieuwd naar de foto's!

Groetjes,
    Monique

11. Leuk!!
    Gezinsuitbreiding ;)

We wachten wel op de foto's hoor ;)

12. Spannend hoor, van harte dan maar hé:))

gr,kim

13. Wat vreselijk spannend!!

Heel veel sterkte met nadenken en wachten!!

14. Wat leuk Carrmen, gefeliciteerd hoor :eek:ccasion7:
    Een rooie... leuk hoor , hoe heet hij?
    Enne die foto's die houden we gewoon te goed toch? :wink:

15. Hij heet Peter Pan en vanavond ga ik even bellen.
    Het is hier nu nogal druk in huis ik heb een loge
    en vanmiddag naar mijn ouders toe.
    Als ik wat meer weet laat ik het weten hoor.

16. Leuk joh! Gefeliciteerd!
    Mag ik je een raad geven? Vraag of hij eerst door je dierenarts uitvoerig 'gekeurd' mag worden :D Als het goed zit heeft de fokker daar geen problemen mee, en het kan je veel narigheid in de toekomst besparen!
    Het is zo gemakkelijk om verliefd te worden op een Maine Coon - daar hebben we allemaal ervaring mee :D En dan ben je ook geneigd om over allerlei dingetjes heen te kijken - maar helaas hebben verschillende mensen op het forum ook ervaren dat dan de eerste indruk toch niet de juiste was, en een beetje teveel gekleurd was door de verliefdheid op de Coon. En - je wilt toch een maatje voor nog zo'n 10, 15 jaar, toch? Loont de moeite om helemaal zeker te zijn!
    (En ja, ik heb een -achterdochtige- reden om een demper te plaatsen, en ik hoop echt dat dat volkomen onterecht is. pb me anders even :) )

17. Ik heb ondertussen gebeld met de rasclub en zie af van Peter Pan met een hele goede reden.

18. Oh wat jammer Carmen. Is er iets niet goed met Peter Pan?

19. Weet eigenlijk niet in hoeverre ik er hier op in mag gaan.
    Maar laten we zeggen het is niet het soort cattery waar ik mee in zee wil gaan.

20. Goh, dat je je toch zo in mensen kan vergissen hè. In het begin leek het zo goed.
    Nu maar weer op zoek naar een andere herplaatser, had je nog een reserve op het oog?

21. Nou ik wil eigenlijk wachten op de rasclub ik heb daar wel vertrouwen in ik heb geen haast en mischien is het voor een leek zoals ik wel gewoon het beste om dit via hun te laten lopen.

22. Sterkte, Carmen! Er komt zeker wel een mooie Coon op je pad. En in ieder geval heb je dan contacten met de rasclub om het een en ander uit te checken.

"Experience is what you get when you don't get what you wanted" - maar met voldoende 'experience', moet het toch mogelijk zijn om uiteindelijk echt "get what you wanted" :?

23. Dat denk ik wel hoor trouwens hoop doet leven toch.
    Ik ga er gewoon helemaal vanuit dat het goed gaat komen. :mrgreen:

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - update
  1. crazydaantje
    Reacties:
    13
    Weergaven:
    439

Deel Deze Pagina