Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Eindelijk

Discussie in 'Buiten' gestart door Conny, 27 jun 2005.

Tags:
  1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Onze nu al een jaar bouwput tuin word 25,26 en 27 juli helemaal kattentuin gemaakt :D Alles word afgezet, katers krijgen een grote buitenren met binnen verblijf en zijn dus gewoon op aaiafstand en poesafstand aanwezig :D

Ik heb van het weekend geklaagd en gemopperd.
    Corry deed hier zondag tegen Gerrit nog een schep bovenop etc.
    Beste vent die man van mij maar op dit gebied niet een van de vlotste.

Volgens mij heeft mijn zusje het aangevoeld of me horen mopperen op afstand ze belt net en vraagt wanneer is jullie vakantie dan komen we 3 dagen en maken de tuin af ......Hek erom van gaas ......Net erover heen etc.
    Poezen alle vrijheid ........kippen een nieuw hok ( leuk voor de poezen kunnen ze echt kippen kijken )
    En wij weer een fatsoendelijke tuin compleet met een mooi grasstukje speelvijvertje voor de poezels en leuke klimdingen.

En mijn zwager heeft 2 gouden bouwvakkers en timmerhanden en een hoop praktisch inzicht .......dus eindelijk komt het helemaal goed.

Conny die nu al geniet.

2. Kijk dat zijn goeie plannen!

Pff na het dorpsfeest (150 uur feest volgende week) wil manlief hier ook de kattenren gaan maken, de hondenren staat al gelukkig..... :wink:

3. Zo dat klinkt als een waar poezel paradijs joh.
    Ben benieuwd naar het eindresultaat

4. Ikzelf ook :D:D

De dames poes zullen opkijken eindelijk de hele tuin voor hun :D

Conny

5. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat Conny! Klinkt in ieder geval erg goed! Vooral dat van die zwager met gouden klushanden! Kan ik die eens van je lenen? Whahahaha!

Groetjes,
    Monique

PS: mijn hubbie heeft ook wel gouden klushanden, maar er zit vaak een zwart randje om zijn motivatie! :?

6. Kijk ik mijn man heeft ook 2 rechterhanden :D:D kan alles maken wat ie ziet.
    Maar de ZIN om het te doen ......hij noemt het geen tijd hebben :rolleyes:.
    Nu er hulp troepen komen in de vakantie is die tijd er wel natuurlijk hahaha.

En zwager en man maken samen de mooiste dingen egwaar.
    Dit is in het verleden al eerder gebeurd dus.........Henk ( zwager) kom maar op :D:D
    Ik vermaak me wel met mijn zusje :D

Conny

7. Gaat dan toch gebeuren he :D
    Veel succes hoor :wink:

8. Wat een bezoekje al niet doet en ik ben heel benieuwd naar het resultaat de ideetjes zijn helemaal geweldig.
    Go Gerrit Go je kan het al is het samen met je zwager :lol:

Corry.

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - Eindelijk
  1. Liekii
    Reacties:
    18
    Weergaven:
    2.471
  2. albertinez
    Reacties:
    21