Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Eerste MC forum meeting??

Discussie in 'Forumontmoeting 2005' gestart door Djinkie, 15 jul 2005.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

?

Forummeeting, leuk idee maar ik..........

Deze Poll zal sluiten op 18 nov 2024 om 21:46.
  1. heb er geen behoefte aan, vind het zo wel best

10 stem(men)
    100,0%
  2. lijkt me gaaf, ik ben van de partij

0 stem(men)
    0,0%
  1. Het lijkt me zo leuk om eens een forummeeting te houden, ben nu weleens benieuwd naar de mensen achter de berichten ;)
    Wie o wie lijkt dit een leuk idee en heeft ideeen??

Moeten we dan iets met katten gaan doen, bijv. informatief of gewoon juist om elkaar eens in "real life" te ontmoeten en eens echt te beppen?

Locatie, activiteit, etc. Eventuele kosten.

2. Ik vind een meeting een heel leuk idee maar ik ga niet mijn katten meesjouwen... :lol: :lol: :lol: Het ligt er een beetje aan hoeveel mensen er zijn maar ik woon vlakbij het strand duinen enz... misschien leuk heb ook een tuin een Amerikaan als man en die zijn bezeten van BBQ en ook leuk heb een tuin maar niet enorm...maar stel alles beschikbaar :lol: :lol: :lol: Er zijn ook snackbars kroegen restaurants in de buurt we kunnen ook afspreken hier en dan met elkaar ergens naar toe .... :?: :?: :?: Tja en de kosten delen neem ik aan allemaal een bijdrage... :?: :?: :?:

3. Jaa gezellie!!!

4. Ikke kom ook!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik neem geen katten mee!

5. Nou das leuk zijn we i.i.g. met zijn vieren, wie volgt :?:

6. Lijkt me leuk kom maar met ideeén

7. Als het niet in mijn vakantie valt wil ik ook wel graag.. lijkt me heel leuk :D

8. Ik vind shows al een grote meeting :D:D
    Kunnen ook de katten mee :rolleyes:

Conny

9. Ja maar op shows zie je geen mensen die niet showen zoals ik :p

10. Het lijkt me erg leuk!
    Ook ik neem geen katten mee!

Maar eh... als er iets geregeld gaat worden is het dan misschien een idee om dat ergens midden/centraal te doen, zodat het voor iedereen te doen is?

11. Ik denk dat we het niet te duur moeten maken dan is het voor meer mensen te doen. Dus misschien in het midden van het land iemand die zijn huis beschikbaar stelt :?: :?: :?:

12. Ik kom ook, zonder de katten.

Leuk idee!!!!!!!!!!

13. Ik wil ook wel maar kan alleen als ik vervoer heb. Ik heb namelijk geen rijbewijs....

Groetjes, Janneke.

14. Misschien kan je poolen met iemand uit je omgeving die evt ook zou willen gaan ?? Helaas woon ik nogal een end uit de richting van je.. anders had ik je gehaald hoor :D

15. geen idee hoe centraal Almere ligt,
    maar ik wil best mijn huis openstellen ;) Hapjes en drankjes geen probleem
    Kan een lekkere indonesische maaltijd maken.
    Alleen, hier is niet echt veel te doen qua strand e.d.

Wat we ook kunnen doen is bijvoorbeeld:
    - dierentuin bezoeken
    - ergens afspreken en bowlen of iets dergelijks
    - gewoon ergens afspreken (ruimte afhuren :?: ) dat je lekker met elkaar kan kletsen en daarna een hapje en een drankje :?:
    - dagje Muiderslot met rondleiding en dan een hapje eten in Almere? Of aan een leuk restaurantje aan de sluis in Muiden zelf??

16. Hee ik ben ook van de partij! :lol:
    Woon helaas absoluut niet centraal... zuid oost Drenthe

17. Zand in je tuin gooien , kinderbadje erbij en voila... strand ! :mrgreen:

Maar zonder dollen, ik vind het wel leuke ideeen Sjoukje..
    Dierentuin, leuk ! Maar restaurantje ook leuk! beppen ook leuk ! kortom ik vind alles wel leuk.. Maar ja kunnen moeilijk alles in 1 dag proppen :rolleyes:
    Tenzijn we beppen in een restaurantje van de dierentuin :wink: :lol: 8)

18. Iets erg leuks gevonden...alleen 1 minpuntje..zit in Limburg..

http://www.kasteeltuinen.nl/nl/info/Limburgsmuseum.html

19. Niet zo centraal ben ik bang :cry:

20. waarom niet dierenpark amersfoort
    ik wil zo'n lynx wel eens in het echt zien
    misschien doen we wel fok ideeen op kwa type :mrgreen: :lol: :lol:

maar wat er op een ander forum ook wel eens is gedaan
    een care af te huren op een beetje centrale show en dan met zijn allen te gaan showen....ook voor de gene die dan nog nooit zijn wezen showen misschien eens een leuk om mee te maken
    en niets is dan leuker om dan begeleid te worden door iemand die het vaker heeft gedaan en ook nog eens een beetje kent :wink:
    hapjes mee, drankjes, groote trommel lekkers
    gewoon een gezellige dag van maken
    het leuke is ook dat dan een showdag zo om is

maar bij sjoukje in de tuin is ook leuk :mrgreen:
    of naar het strand
    in almere is ook heus wel strand hoor :mrgreen:
    en ja wat nog meer.... die amerikaanse bbq lijkt me ook gezellig
    alleen kan er niet in mee eten ... maar dat geeft niet als het maar gezellig is toch?

groetjes renate

21. Wat ik wel kan regelen als iemand dat leuk vindt
    is een rondleiding door duin en bos.
    En daarna zijn er hier genoeg strandtenten en eetcafe's en restaurants
    om wat lekkers te gaan eten.

22. Duin en Bos in Castricum :?: :?: :?:

23. Nee in noordwijk :wink:

24. Offuuhh dolfinarium Harderwijk !!! Geef ik gelijk de opening van mijn huisje LoL!!! gaan we bij mijn manneke in het restaurant eten of misschien al wel in ons eigen bedrijfje !!

25. Heeeeeee dat klinkt goed Esther! :D

26. Ik weet het nog niet, hangt van zoveel dingen af, locatie, datum, of ik tijd heb of niet, etc. etc.

27. Nou, vaak komen er toch een hoop mensen kijken, hoor ;) :lol: :lol: Ennuh, met een forum-carree kun je nog een beetje show-ervaring krijgen ook :).

Maar, dolfinarium, of Apenheul, of dierentuin (die lynxen zijn wel leuk ...) is eigenlijk best wel een geinig idee :D :D :D :D :D

28. Leuke ideën allemaal.
    Ik woon helaas ook ver van centraal. Net boven Zeeland. En gezien mijn gezondheid wordt dat ver reizen niets. Vandaar dat ik ook vaak geen shows bezoek, tenzij ze in de buurt zijn.
    Maar ben allang blij als ik lekker naar m'n werk kan hier.

Groeten, Marjan :wink:

29. Ja, dat lijkt me leuk, ik ben al zolang niet meer in het dolfinarium geweest.En Apenheul is ook gaaf!

30. Ik ving alle ideeen wel leuk.. als ik maar foto's kan schieten.. :mrgreen:

31. Ja leuk! Eh, ik woon erg centraal (in Soest) en heb een redelijk grote tuin voor een gewoon rijtjeshuis. We zouden ook bij mij kunnen afspreken... Wil er ook best een BBQ tegenaan gooien. Als iedereen wat meeneemt moet dat wel te realiseren zijn!

Gaat natuurlijk niet meer zo makkelijk lukken als het meer dan pakweg 25-30 man worden...

Als het bij een kleiner groepje blijft (zeg een man of 15) kan ik zelfs (als jullie dat leuk vinden) een klein workshopje mozaieken regelen...

Maar dierentuin, dolfinarium of pretpark vind ik ook leuk!

Groetjes,
    Monique

32. Heel leuk idee Monique, alleen mogen het ook 16 man zijn ? Ik tel qua omvang namelijk voor twee :mrgreen: :lol: :mrgreen:

33. Whahaha! Het ging mij niet zo zeer om het vullend volume, maar het aantal handen i.v.m. het gelimiteerde aantal gereedschapssetjes! :lol: :lol: :lol:

Groetjes,
    Monique

34. Och... mochten de gereedschapsetjes op zijn maak ik wel foto's :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

35. normaal hou ik er niet zo van, maar dit lijkt mij best leuk, en ik ben gek op dierentuinen en dat soort dingen.

36. TTTssss van mij wordt geen foto gemaakt :oops: :oops: :oops:

37. van jou schiet ik een heel kaartje vol :wink:

38. Haha dat had je gedacht :twisted: nou dan..... of eeuh dan zal ik......nou ik heb eeuuhmm....
    Een hele grote kater thuis lopen ..........en eeuuhh....die valt je zo aan!?
    (komt volgens mij niet errug geloofwaardig over he?)

39. nee niet echt nee :wink: 2 kaartjes dan maar.. :lol:

40. En als ik je nou die foto stuur dat ik in zo's klein hangmandje lig (Die ik toch voor de coons moest uitproberen)beloof je me dan geen foto's van mij te maken??

Laden...
Vergelijkbare Onderwerpen - MC forum meeting
  1. Sjoukje
    Reacties:
    55
    Weergaven:
    1.885

Deel Deze Pagina