Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon? Word lid van ons gratis forum.

Eenhandig

Discussie in 'Gedrag & Karakter' gestart door chantal, 30 sep 2004.

1. Deze website maakt gebruik van verschillende cookies: Analytische cookies, Functionele cookies en Tracking cookies. Indien u verder gaat op deze website, dan gaat u akkoord met het gebruik van deze cookies. Leer Meer.
Welkom bij Maine Coon .nl

Meer weten over de Maine Coon?
Word lid van ons gratis forum.

Deel Deze Pagina

1. Mijn coons zijn ontzettend aan één baasje verknocht. Nu heb ik wel het geluk dat ik dat baasje ben. Toch vind ik dat niet leuk voor Geert. Vooral niet omdat hij in feite Redkin gekozen heeft. We hebben ze nu al 6 maandjes bij ons en nog steeds zijn ze niet echt gek op Geert. Uiterst zelden gaan ze bij hem op schoot en als ze dat mochten doen is het eventjes en hup weer weg, terwijl Norton de hele avond op mijn schoot ligt. Als hij ze roept gaan ze nooit luisteren. En wat ook raar is, als we samen thuis zijn en ik ga bijvoorbeeld weg uit de woonkamer (de coons mogen niet naar boven, te gevaarlijk met onze ballustrade !!) dan beginnen ze na een paar minuutjes te miauwen en ze staan aan de deur te wachten tot ik terugkom. Redkin die zit dan altijd op zijn achterste voor de deur en hij trommelt met zijn voorpoten op de deur ??? Maar als het bijvoorbeeld Geert is die eventjes weg gaat dan geven ze geen kik ?
    En 's morgens is het ook zo raar. Ik moet een uur vroeger beginnen dan Geert dus we hebben twee wekkers. Als mijn wekker afgaat dan beginnen de coons beneden te miauwen en weer tegen de deur te trappelen. Deze morgen moest Geert op cursus en was hij de eerste op, wel, op het geluid van zijn wekker geven ze geen kik ???? Wat een gekke coons zijn dat nu :lol: :lol: Herkennen jullie dat bij jullie dieren ook ???

2. Even een rare vraag geef jij de katten altijd eten???

Bij mij thuis liggen de katten ook nog te slapen als
    mijn vriend uit zijn bed komt ze veroeren zich dan ook niet
    Terwijl als ik mijn bed uit kom dan is het hier een gekkehuis
    want ja dan krijgen ze eten, mocht jij het eten geven vraag dan aan
    Geert of hij het een tijdje wil doen mischien helpt het
    je weet het katten doen alles voor eten :D :D :D

Deel Deze Pagina